Eens met Hyaenidaequote:Op zaterdag 7 december 2019 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat mos is niet van de buren maar van de natuur. En je hebt zelf ook een goot met mos muts
Goed idee zo'n filter die je "op e goot" legt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou het hele probleem ineens oplossen met een dakgootfilter of -tegel in de gehele lengte van de dakgoot (of alleen in jouw deel, dat is in het geval van een tegel om het even).
Maar als het een principekwestie is, maak je gewoon een passende bol van bijvoorbeeld kippengaas, die je vastzet met een paar tie-wraps.
danku, ik vroeg me al af waarom ze zo'n borstel een tegel noemden.quote:Op zondag 8 december 2019 08:32 schreef -Yuna- het volgende:
Een dakgoot egel in de/jouw goot leggen.
https://www.praxis.nl/bou(...)dakgoot-egel/5454393
Wat Jordy dus eigenlijk al zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop