Hij mot poepen zegt diequote:
Da's oude kaas en buiten de koelkast bewaard vannacht.quote:Op zondag 8 december 2019 09:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die kaas lijkt me niet zo vers meer.
Meer een glimmende schoenzool.
het is toch niet anders dan andere dagen? Alleen eten ze nu in de boot.quote:Op zondag 8 december 2019 09:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt walgelijk..en niemand doet er wat aan...
[ afbeelding ]
Omdat Jessie de pinpas beheertquote:Op zondag 8 december 2019 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom kunnen Jessie en merel elkaar en zichzelf constant cadeautjes geven?
Omdat het niet mag...voor mij zo duidelijk als wat... op het momentquote:Op zondag 8 december 2019 09:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt walgelijk..en niemand doet er wat aan...
[ afbeelding ]
ik probeerde het ook te cappen, het zijn toch echt twee verschillende Merelsquote:
Ik hoop nog steeds op die stemming , als het echt komt ?quote:Op zondag 8 december 2019 09:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat het niet mag...voor mij zo duidelijk als wat... op het moment
dat iedereen op hem wilden stemmen kwam er een twist
Oeh leuk, wie weet gaat de boot nog wel kapseizenquote:Op zondag 8 december 2019 09:25 schreef PTLe het volgende:
Die komen vandaag allemaal niet buiten .
[ afbeelding ]
Ja, vandaar de cap, jammer dat ze net haar gezicht weg draaide.quote:Op zondag 8 december 2019 09:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik probeerde het ook te cappen, het zijn toch echt twee verschillende Merels
De laatste dagen is het wel heel erg nep.quote:Op zondag 8 december 2019 09:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een liefdeloos koppel.
Het is allemaal schone schijn.
Geen enkele passie voor elkaar.
te weinig vitamine??quote:Op zondag 8 december 2019 09:42 schreef shiitake het volgende:
Merel heeft een deuk in haar tandvlees.
Jessie: misschien te weinig vitamine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |