SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwste filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Het gaat niet meer om neuken maar om wie bij wie aansluit straks.. NSB-Frustie bij Team de Baas en zijn Vrouw of bij Team Loosersquote:
Mmm okay....Het is dus gewoon onderdeel van het spelelement. Hoe geniaal om zoiets te bedenken..quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat niet meer om neuken maar om wie bij wie aansluit straks.. NSB-Frustie bij Team de Baas en zijn Vrouw of bij Team Loosers
Neuken is optioneel
Resutaalneuken doen ze al sinds de start, niets nieuws daarquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mmm okay....Het is dus gewoon onderdeel van het spelelement. Hoe geniaal om zoiets te bedenken..
Dat weten ze van elkaar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Resutaalneuken doen ze al sinds de start, niets nieuws daar
Ach Aggie, het is allemaal 1 pot nat...quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat weten ze van elkaar.
Ik zie dit "liever"dan die 2 gisteravond.
[ afbeelding ]
GeileG denkt daar precies het zelfde over.. daarom ligt 'ie nu Frustie te paaien… geen haar beterquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat weten ze van elkaar.
[ afbeelding ]
Weet ik U2.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach Aggie, het is allemaal 1 pot nat...
Ze hebben meer plezier en iets minder gemaakt..quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik U2.
En toch kijk ik ff liever deze 2 dan naar die andere 2.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben meer plezier en iets minder gemaakt..
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
Hallo.
Hoi.
Kijk die 2 beren daar.
Mmmm...
[ afbeelding ]
Ze acteren beter, hoe is wel knap, maar ik zie nog steeds minstens één wanhoopje een één fake lolkutjequote:Op zaterdag 7 december 2019 20:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben meer plezier en iets minder gemaakt..
GGreet vertelde His nog dat ie serieus zou willen zijn met Fran... Wat een stelletje ...quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat weten ze van elkaar.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze acteren beter, hoe is wel knap, maar ik zie nog steeds minstens één wanhoopje een één fake lolkutje
Als ik het zo kan zien, zit Jessie gewoon een bitcoin grafiek te bekijken..Deed hij van de week ook al...quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
Hallo.
Hoi.
Kijk die 2 beren daar.
Mmmm...
[ afbeelding ]
We wéten toch dat het daar op uitdraait.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Oehhhh
The Move....
NeukTime… Toffe Nono verliest geduld
[ afbeelding ]
Is ook heel sexyquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik het zo kan zien, zit Jessie gewoon een bitcoin grafiek te bekijken..Deed hij van de week ook al...
Jahhh op een SL tot morgenochtendquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
We wéten toch dat het daar op uitdraait.
Laat ze lekker gaan.
Maar het is maar wel even tegen de kijkers gezegd.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:06 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie weer iets over Maris.
Merel: dan moet je dat in haar gezicht zeggen
Jessie: het is een aanname
[ afbeelding ]
Het Billy-Scenario.. veel tegen de kijkers lullen.. ze mochten eens mee mogen stemmenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar het is maar wel even tegen de kijkers gezegd.
En ze bedankt Jessie voor de handschoenen, die heeft zeker de pinpas ff gebruikt?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:09 schreef Sambalbaai het volgende:
O Merel is ineens heel blij: haar handschoenen zijn er.
Wat een fijne avond is het ineens.
En toch dubbel fijn dat Mariska het zakgeld niet bijhoudt.
Psiesquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar het is maar wel even tegen de kijkers gezegd.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Billy-Scenario.. veel tegen de kijkers lullen.. ze mochten eens mee mogen stemmen
Batsie was Masterquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Billy-Scenario.. veel tegen de kijkers lullen.. ze mochten eens mee mogen stemmen
En die pakketten worden morgen weg gehaald, ze verwachten in de loop van de nachtquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Psies![]()
Merel haar handschoenen zijn er. Ze is er erg blij mee.
Koopverslaving...blij met handschoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ssssssttttttt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die pakketten worden morgen weg gehaald, ze verwachten in de loop van de nacht
weer flink regen en harde wind
Kleerhangers!! Hij heeft kleerhangers weggegooid en doe spaarde Merel!!quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:15 schreef Aggie46 het volgende:
Brandon had boven schoongemaakt. Heeftie zooi van Merel, dat op de grond lag, weggegooid.
Is ze in de container gedoken.
Tis toch niet te geloven. Die zooi van de week, al die kaartjes op de grond, ruimt Brandon alles netjes op.
HAD NIET GEMOGEN.
Omdat Jessie die tassen met jassen van de trap gooit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:16 schreef Angelique61 het volgende:
Hoor Mylene zeggen, wat een manieren Jessie....waarom?
Ohh oke...quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Omdat Jessie die tassen met jassen van de trap gooit.
Ow, ok. Maar een zooi was het wel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kleerhangers!! Hij heeft kleerhangers weggegooid en doe spaarde Merel!!
Dat zei ze ja. Het was echt een enorme teringbende daar en dit is dan de dank daarvoor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ow, ok. Maar een zooi was het wel.
Maar Jessie vroeg nog aan Merel of ze alles terug gevonden had. Niet alles.
Klerenhangers?
Wat een mens.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zei ze ja. Het was echt een enorme teringbende daar en dit is dan de dank daarvoor.
Ik kon de ½ niet verstaan..quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gesjellugh
samen warkeh
Merol & Jesss
![]()
![]()
toen ik je zag
ik was van slag
Jassen..
steeds plassen
ritme conjo's
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat een mens.![]()
Ik hoopte op een val van die trap....helaas.![]()
[ afbeelding ]
En dit hadden ze niet eerder kunnen doen?quote:
Rare vraag. Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dit hadden ze niet eerder kunnen doen?
Eerst lang wachten tot anderen het zouden doen......quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dit hadden ze niet eerder kunnen doen?
PanterkerSballenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kerstballen?
Wittequote:Op zaterdag 7 december 2019 21:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kerstballen?
Das modequote:Op zaterdag 7 december 2019 21:26 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ziet die legging van Franny eruit allemaal gaten en scheuren
Dus Merel heeft zich toch wel wat aangetrokken van de kritiek van Mariska...quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Eerst lang wachten tot anderen het zouden doen......
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Witte
plastic TV balleh
kom je uit een ei ofzow
Ow, die. Die worden zeker teruggestuurd. Teveel ballen.(aanname)quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Merel heeft zich toch wel wat aangetrokken van de kritiek van Mariska...
Lekker laten gaan.quote:
Merel is gewoon een takkemens...quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Merel treft geen blaam. Het is allemaal de schuld van Mariska.....en Gerrit.
Dat méén je nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel is gewoon een takkemens...
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gaat Greet in Frou dr eenus noickeh
mooie Trailer
dr is een liedje van
*
ja de poort staat altijd open
en het licht brand in de gang
Ik kan er niet over uit dat er zulke mensen bestaan. Slechte mensenkennis van mij dus.quote:
Bijgevuld.. Frustie zat al 3 uur op een ½ glaasje , die speelt fake bezopen als een volwaardige actricequote:Op zaterdag 7 december 2019 21:32 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar?????
Hij vloog uit het bed en zei GVD. SL. En verder niks.
Of een vluggertje, héél vlug dus.
Ik vind het een rotwijfquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel is gewoon een takkemens...
En daar staat het paard al te wachtenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gaat Greet in Frou dr eenus noickeh
mooie Trailer
dr is een liedje van
*
ja de poort staat altijd open
en het licht brand in de gang
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit dat er zulke mensen bestaan. Slechte mensenkennis van mij dus.
je leerd steeds weerquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit dat er zulke mensen bestaan. Slechte mensenkennis van mij dus.
Het is gewoon een nietszeggend wijf, die met haar poederdoos in de handen denkt dat ze de dienst uit kan maken...Je zou zo'n persoon maar hebben als collega...Alhoewel ze in het echte leven heel anders kan zijn natuurlijk...quote:
Van sinterklaas? Die is allang naar Spanje jonguhquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daar staat het paard al te wachten
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens inschattings foutjes
Nee het paard van Christusquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van sinterklaas? Die is allang naar Spanje jonguh
Dat 'n vergissing menselijk is mopquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wou je daar mee zeggen........
Ik kan er ook niets aan doen dat ik een inschattingsfout heb gemaakt ten opzichte van Jessie..quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat 'n vergissing menselijk is mop
👍quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik een inschattingsfout heb gemaakt ten opzichte van Jessie..![]()
.........
Huh, werd ik geroepen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar ik hou wel van Fritsie hoor...![]()
Waar is zijn nek?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf... verplicht neuken?
[ afbeelding ]
Hausmacher, tikt tegen het dekbedquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf... verplicht neuken?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hausmacher, tikt tegen het dekbed
verloss het zaad
Ze vervelen zich . Waren nog meer beelden, maar ik gif niet zo snelquote:
We hebben Jessie en Merel nog....quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze vervelen zich . Waren nog meer beelden, maar ik gif niet zo snel
Ik wist nog goed het jaar 2000... we zouden allemaal vergaan...quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
2020,.. ut gaat dr aankomen Conjo's
Spanning opbouwen Chufi, spanning opbouwen...Oftewel TV maken...quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
Normaal neuken ze gelijk... was dit voor een farce>
Ik weet nog goed de kroning van Beatrix in 1980, stond ik op de damquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wist nog goed het jaar 2000... we zouden allemaal vergaan......Nu zijn we alweer 20 jaar verder...
Ja Fritsie de tijd vliegt voorbij...Wij vliegen ook een keer voorbij...quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik weet nog goed de kroning van Beatrix in 1980, stond ik op de dam
In haar poep.....quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
GeileG-Challenge Frustie moet voorlezen terwijl Gerrie haar continue van achteren neemt…
[ afbeelding ]
quote:
Echt al zo'n hangbuik en een stevige onderkin...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Holle Bolle Gijs zou er jaloers op worden.
Ze zijn daar dan ook de hele dag aan het eten. Vervelen zich dus dan is eten natuurlijk erg aanlokkelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt al zo'n hangbuik en een stevige onderkin...
Welke van de 7 bedoel je?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt al zo'n hangbuik en een stevige onderkin...
En voor Jessie morgen ‘n verrassing van Merel met natuurlijk veel vreetwerkquote:Op zondag 8 december 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou, dat was het dan weer. De bewoners hebben zich moedig door deze dag heen geworsteld. Lekker vroeg naar bed, dan is de dag vroeg voorbij. Morgen weer bij de computer hangen, eten, drinken, op bed hangen, beetje roddelen, veel roken. Top programma
Oh dat is wel leuk voor Frannie, krijgt zij maandag een ontbijtje van Gerritquote:Op zondag 8 december 2019 00:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En voor Jessie morgen ‘n verrassing van Merel met natuurlijk veel vreetwerk
Spectaculair ook......een ontbijt!!quote:Op zondag 8 december 2019 00:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En voor Jessie morgen ‘n verrassing van Merel met natuurlijk veel vreetwerk
Ontbijt op bed.quote:Op zondag 8 december 2019 00:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk voor Frannie, krijgt zij maandag een ontbijtje van Gerrit
quote:Op zondag 8 december 2019 00:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ontbijt op bed.Dan heeft Merel een bed vol spermavlekken en kruimels.
Nee, misschien heb je het gemist, maar vanmiddag werd Merel boos op Gerrit, omdat ze dacht dat hij met Fran een date had in de inloopkast. Ze klaagde over de spermavlekken in dat bed.quote:Op zondag 8 december 2019 00:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Gaan Gerrit en Franny in de boot ontbijten?
Ik heb het gelezen.quote:Op zondag 8 december 2019 00:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, misschien heb je het gemist, maar vanmiddag werd Merel boos op Gerrit, omdat ze dacht dat hij met Fran een date had in de inloopkast. Ze klaagde over de spermavlekken in dat bed.
Spermavlekken van een ander in je bed lijkt me toch iets anders.quote:Op zondag 8 december 2019 00:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.Ze zocht een reden om te zeiken, maar koos de verkeerde.
![]()
Nu wel zeker dat ze slikt als ze pijpt, want stel je voor dat je bed spermavlekken heeft.
Ah, je hebt weer wat gevonden om terecht te wijzen.quote:Op zondag 8 december 2019 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Spermavlekken van een ander in je bed lijkt me toch iets anders.
Omdat alles van Merel is. Merel is grootverdiener.quote:Op zondag 8 december 2019 00:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Trouwens: hoezo is het bed in de inloopkast van Merel?
In dat geval zijn de spermavlekken ook voor haar.quote:Op zondag 8 december 2019 00:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Omdat alles van Merel is. Merel is grootverdiener.
Ja daarom was Merel vanavond zo pissig op Gerrit, frannie suf geneukt die morgen ochtend niet de puf heeft om Merel te helpen met het ontbijtquote:Op zondag 8 december 2019 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Spectaculair ook......een ontbijt!!![]()
Damn,en het is nog waar ook.quote:Op zondag 8 december 2019 01:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja daarom was Merel vanavond zo pissig op Gerrit, frannie suf geneukt die morgen ochtend niet de puf heeft om Merel te helpen met het ontbijt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Hoezo moeten de andere de rest van de bestellingen doen, het is de toko van Merel.quote:Op zondag 8 december 2019 03:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
ach ach, even laten zien dat ze nu eindelijk eens achterstallige zooi opsturen ?
Kleding luchten?quote:Op zondag 8 december 2019 06:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Staat nu de hele nacht al die inloopmagazijn van Merel wagenwijd open!?![]()
[ afbeelding ]
Sterker nog, Gerrit heeft Hiske gevraagd de diertjes te doen zodat Franny uit kan slapen voor een keertje.quote:Op zondag 8 december 2019 01:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja daarom was Merel vanavond zo pissig op Gerrit, frannie suf geneukt die morgen ochtend niet de puf heeft om Merel te helpen met het ontbijt
Ik hoop dat ze het ook doet en Merel boos wordtquote:Op zondag 8 december 2019 07:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Sterker nog, Gerrit heeft Hiske gevraagd de diertjes te doen zodat Franny uit kan slapen voor een keertje.
Die wordt ook steeds brutaler.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Hisssssssssssssssssss
ZC 2x
Hisssss legt voor dood.. nix te maken SterSpeelster met 15+ maanden Dikke Vinger in d'r kut
Toch maar een SL en dat wijf tot de orde roepen
[ afbeelding ]
dat was niet opeens op tijd, want hoorde Jessie al kreunen en Merel slobberen, zat al met haar hoofd onder de dekensquote:Op zondag 8 december 2019 08:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Meteen ook weer bomen. Twee keer zelfs.
Bem altijd dankbaar als J&M in beeld zijn de bomen komenquote:Op zondag 8 december 2019 08:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Meteen ook weer bomen. Twee keer zelfs.
Jessie had zijn stokje al opgewarmd toen Merel op de toilet zat.quote:Op zondag 8 december 2019 08:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat was niet opeens op tijd, want hoorde Jessie al kreunen en Merel slobberen, zat al met haar hoofd onder de dekens
das wel fijn voor Merelquote:Op zondag 8 december 2019 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie had zijn stokje al opgewarmd toen Merel op de toilet zat.
Klopt, maar dit is al heel lang aan de gang. Denk dat Hiske de meeste ZC's heeft gekregen. Het is een soort van passief verzet. Al in het begin van de show begon ze 's ochtends steevast te kletsen zonder microfoon, en ging daarmee door totdat ze terecht gewezen werd. Of die microfoon ergens diep in de sjaal begraven en haar mond afdekken, lekker slecht te verstaan. Of ze gaat mompelen, fluisteren, of woorden via liplezen overbrengen. Het is gewoon een irritante eigenschap.quote:Op zondag 8 december 2019 07:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die wordt ook steeds brutaler.![]()
Al een paar dagen op rij zie je ditzelfde ritueel: Ligt ze aan haar kutje te friemelen tussen 21.30 en 22.00 uur, terwijl het licht nog aan is en de camera op haar staat.
Wat ook opvalt dat ze best wel veel macht heeft: De dag ervoor riep ze "Sodemieter op in haar microfoon" ... meteen SW. De twee dagen daarvoor keek ze boos in de camera: beide keren meteen een SW of licht ging meteen uit.
Maar goed, deze keer had de regie er kennelijk genoeg van. Die denken op een gegeven moment ook: Wij laten ons niet commanderen. Daarom: SL Hiske, SL Hiske, SL Hiske.... oftewel Hiske, haal die vinger uit je kut, we laten het licht aan en je wordt nog steeds live-gestreamd, wacht nog maar ff een half uurtje.
Zullen ze gehoord hebben dat ze niet alleen maar over anderen moeten zeurenquote:
Was kort, ze begonnen al over HIske en Mylenequote:Op zondag 8 december 2019 08:25 schreef humpty het volgende:
[..]
Zullen ze gehoord hebben dat ze niet alleen maar over anderen moeten zeuren
en kletsen en ook een keer lollig moeten overkomen ipv alleen maar zuur
Vreselijk man dat gezeur steeds van die boottokkiesquote:Op zondag 8 december 2019 08:25 schreef Jemoederniet het volgende:
De boottokkies nu al aan het klagen over medebewoners.
Mylene komt pas om 11 uur haar nest uit. Oh oh wat erg.
Zelf liggen ze om 8 uur 's avonds al te tukken.
Tja een tijdje lol maken kunnen ze nietquote:Op zondag 8 december 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was kort, ze begonnen al over HIske en Mylene
Het zou me niet verbazen als zij betaald wordt voor haar diensten.quote:Op zondag 8 december 2019 08:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is al heel lang aan de gang. Denk dat Hiske de meeste ZC's heeft gekregen. Het is een soort van passief verzet. Al in het begin van de show begon ze 's ochtends steevast te kletsen zonder microfoon, en ging daarmee door totdat ze terecht gewezen werd. Of die microfoon ergens diep in de sjaal begraven en haar mond afdekken, lekker slecht te verstaan. Of ze gaat mompelen, fluisteren, of woorden via liplezen overbrengen. Het is gewoon een irritante eigenschap.
Gerrit wijst haar daar ook wel eens op. Je kunt veel zeggen over die jongen, maar hij krijgt zelden een ZC.
Merel bedoelde ook eigenlijk, Wij liggen ook minimaal 11 uur in ons nestquote:Op zondag 8 december 2019 08:25 schreef Jemoederniet het volgende:
De boottokkies nu al aan het klagen over medebewoners.
Mylene komt pas om 11 uur haar nest uit. Oh oh wat erg.
Zelf liggen ze om 8 uur 's avonds al te tukken.
plassen in de kast?? dat loopt gewoon uit de boor naar buitenquote:
Ja maar ach daar geeft een beetje een tokkie niets omquote:Op zondag 8 december 2019 08:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
plassen in de kast?? dat loopt gewoon uit de boor naar buiten
Dat is het toilet op de boot, en ja loopt zo onder de boot het terrein op. Smerig wijf is hetquote:Op zondag 8 december 2019 08:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
plassen in de kast?? dat loopt gewoon uit de boor naar buiten
Nee maakt Hiske wakkerquote:Op zondag 8 december 2019 08:39 schreef schizolientje het volgende:
Jessie gaat vast Franny uit bed halen
quote:Op zondag 8 december 2019 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is het toilet op de boot, en ja loopt zo onder de boot het terrein op. Smerig wijf is het
Gadver supermarkt carpaccio, geef mij maar een broodje boerenkaas.quote:Op zondag 8 december 2019 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alleen voor zichzelf en Jessie Carpaccio voor ontbijt, ze had alles in 'n Jumbo tas
verstopt zodat niemand het kon vinden.
[ afbeelding ]
Utopia traditie,Vanes ooit mee begonnen.quote:Op zondag 8 december 2019 09:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Iets te lang in de oven.
[ afbeelding ]
Hoezo hebben zij iets te vieren dan?quote:Op zondag 8 december 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Merel is helemaal in der hum, ze vindt dit leuk
Ze heeft zelfs een cadeautje voor Jessie gekocht
Hiske gaat zo het eten aan geven als ze beide op de boot zitten
Het is dan net een restaurantje, zegt Merel blijei
Zo rollen egoistenquote:Op zondag 8 december 2019 09:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoezo hebben zij iets te vieren dan?
Ik vind het sws raar, dat het ook niet voor iedereen is..
Vieze oplichtersquote:Op zondag 8 december 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Merel is helemaal in der hum, ze vindt dit leuk
Ze heeft zelfs een cadeautje voor Jessie gekocht
Hiske gaat zo het eten aan geven als ze beide op de boot zitten
Het is dan net een restaurantje, zegt Merel blijei
Iig vreselijke egoistische mensen en Hiske faciliteert dat ook nog, alsnog een wit voetje halend..Wat is dat ook een mafklapperquote:
Volgens mij niets, doet ze het zo maarquote:Op zondag 8 december 2019 09:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoezo hebben zij iets te vieren dan?
Ik vind het sws raar, dat het ook niet voor iedereen is..
quote:Op zondag 8 december 2019 09:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske serveert en gaat zo mee in het tv momentje dat Merel nu creeert.... Gerrit die alleen maar ligt te neuken daar kunnen ze geen minuten mee vullen
Het ene domme TV momentje na het andere met die boottokkiesquote:Op zondag 8 december 2019 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij niets, doet ze het zo maar
Moet je die achterlijke debiel zien zitten
Dit had ik niet verwacht, nee dit had ik echt niet verwacht, dit had ik helemaal niet verwacht
Nee dat lukt alleen bij Jessie en Merel .... 2 om precies te zijnquote:Op zondag 8 december 2019 09:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske serveert en gaat zo mee in het tv momentje dat Merel nu creeert.... Gerrit die alleen maar ligt te neuken daar kunnen ze geen minuten mee vullen
Misschien is hij jarig? Of een x aantal maanden in Utopia? Anders snap ik het niet hoor.quote:Op zondag 8 december 2019 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij niets, doet ze het zo maar
Moet je die achterlijke debiel zien zitten
Dit had ik niet verwacht, nee dit had ik echt niet verwacht, dit had ik helemaal niet verwacht
Zo laten ze op TV zien dat niemand iets mag doen, maar dat hun blijven doenquote:Op zondag 8 december 2019 09:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Het ene domme TV momentje na het andere met die boottokkies
Allebei tegelijk verslikken dan kunnen ze elkaar iig niet helpen.quote:Op zondag 8 december 2019 09:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien is hij jarig? Of een x aantal maanden in Utopia? Anders snap ik het niet hoor.
Met zijn hoevelen zijn ze nu helemaal? Had het niet voor allemaal gezellig en lekker kunnen zijn?
Het is voor iedereen de één na de laatste zondag..
Ik hoop dat één van de twee zich hopeloos verslikt of zware diarree krijgt ervan
Je verwacht wel veel van deze twee narcistenquote:Op zondag 8 december 2019 09:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien is hij jarig? Of een x aantal maanden in Utopia? Anders snap ik het niet hoor.
Met zijn hoevelen zijn ze nu helemaal? Had het niet voor allemaal gezellig en lekker kunnen zijn?
Het is voor iedereen de één na de laatste zondag..
Ik hoop dat één van de twee zich hopeloos verslikt of zware diarree krijgt ervan
Goede morgen Cosquote:
Buiten de oplichtings-praktijken van dat duo en Talpa vind ik het ook wel bijzonder smerig om je bed als ontbijttafel te gebruiken.quote:
Ik snap in dat opzicht Hiske niet...Die helpt een ontbijt te maken voor het koningskoppel...Ik begrijp echt niets van mensen..quote:Op zondag 8 december 2019 09:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Had wel zo leuk geweest om voor de hele groep een lekker zondags ontbijt of brunchbuffet te maken.
Maar helaas in deze groep zitten alleen maar egoïsten.
Ach dan kunnen zij zich wentelen in wat er aan ontbijt overblijft, de ultieme droom van die vreetzakkenquote:Op zondag 8 december 2019 09:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Buiten de oplichtings-praktijken van dat duo en Talpa vind ik het ook wel bijzonder smerig om je bed als ontbijttafel te gebruiken.
Ook ik snap ze niet , gezellig ontbijten met ze allen met wat extra op zondag is er echt niet bij .quote:Op zondag 8 december 2019 09:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap in dat opzicht Hiske niet...Die helpt een ontbijt te maken voor het koningskoppel...Ik begrijp echt niets van mensen..
zulke types passen precies in de sbs6 voormalige hitserie probleemwijken, echt Tokkie genot dit.quote:
Hij mot poepen zegt diequote:
Da's oude kaas en buiten de koelkast bewaard vannacht.quote:Op zondag 8 december 2019 09:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die kaas lijkt me niet zo vers meer.
Meer een glimmende schoenzool.
het is toch niet anders dan andere dagen? Alleen eten ze nu in de boot.quote:Op zondag 8 december 2019 09:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt walgelijk..en niemand doet er wat aan...
[ afbeelding ]
Omdat Jessie de pinpas beheertquote:Op zondag 8 december 2019 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom kunnen Jessie en merel elkaar en zichzelf constant cadeautjes geven?
Omdat het niet mag...voor mij zo duidelijk als wat... op het momentquote:Op zondag 8 december 2019 09:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt walgelijk..en niemand doet er wat aan...
[ afbeelding ]
ik probeerde het ook te cappen, het zijn toch echt twee verschillende Merelsquote:
Ik hoop nog steeds op die stemming , als het echt komt ?quote:Op zondag 8 december 2019 09:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat het niet mag...voor mij zo duidelijk als wat... op het moment
dat iedereen op hem wilden stemmen kwam er een twist
Oeh leuk, wie weet gaat de boot nog wel kapseizenquote:Op zondag 8 december 2019 09:25 schreef PTLe het volgende:
Die komen vandaag allemaal niet buiten .
[ afbeelding ]
Ja, vandaar de cap, jammer dat ze net haar gezicht weg draaide.quote:Op zondag 8 december 2019 09:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik probeerde het ook te cappen, het zijn toch echt twee verschillende Merels
De laatste dagen is het wel heel erg nep.quote:Op zondag 8 december 2019 09:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een liefdeloos koppel.
Het is allemaal schone schijn.
Geen enkele passie voor elkaar.
te weinig vitamine??quote:Op zondag 8 december 2019 09:42 schreef shiitake het volgende:
Merel heeft een deuk in haar tandvlees.
Jessie: misschien te weinig vitamine.
voor de camera deug tv maken slechts voor eigen ego en financieel gewin die kleine van hem.quote:Op zondag 8 december 2019 09:46 schreef Braindead2000 het volgende:
John de MOL zendt zo vol trots de oplichtingspraktijken en nepheid van Jessie en Merel uit, ze moeten wel winnen, doet hem denken aan dat kutzoontje van hem dat hij zo goed opgevoed heeft.Ook zo'n glad nepfiguur
Febo heeft al ingegrepen. Geluid viel weg en beiden zetten tegelijk hun muts af.quote:Op zondag 8 december 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Zie het maffia koppel zitten allebei een muts op
[ afbeelding ]
Blijven boottokkies met of zonder muts opquote:Op zondag 8 december 2019 09:51 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Febo heeft al ingegrepen. Geluid viel weg en beiden zetten tegelijk hun muts af.
Ja, het is ook geen porum die mutsen opquote:Op zondag 8 december 2019 09:51 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Febo heeft al ingegrepen. Geluid viel weg en beiden zetten tegelijk hun muts af.
Met mutsen, zonder mutsen het is allemaal geen porum, het enige dat echt werkt is zo snel mogelijk de poort uit zodat ze niet meer op stream zijn.quote:Op zondag 8 december 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is ook geen porum die mutsen op
Van mij mogen ze per direct vertrekken, zal ze niet missen.quote:Op zondag 8 december 2019 10:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Met mutsen, zonder mutsen het is allemaal geen porum, het enige dat echt werkt is zo snel mogelijk de poort uit zodat ze niet meer op stream zijn.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:03 schreef shiitake het volgende:
Merel ziet deze mailtjes echt pas voor het eerst zegt ze tegen Jessie.
Nu ze aangesproken is door Gerrit gaat ze zich ineens met de bestellingen bemoeien om te laten zien dat hij ongelijk heeft.
die zag ik gisteren geloof ik knutselen en steeds kinderachtig doen met franquote:Op zondag 8 december 2019 10:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Weer geen Mylene te bekennen. Al dagen niet. Ook zo'n nepfiguur. Toen Shelly op de bank was en iedereen wist dat ze wegging nam ze het woord als bankzitter en stak ze nog ff een mes in haar rug dat Shelly niks deed met de kansen die haar gegund waren, omdat ze een paar dagen langer mocht blijven.
Het is dalende, net als zijn populariteitquote:Op zondag 8 december 2019 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, veel gang zit er niet in .. bitcoins
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |