abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190322622
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 december 2019 @ 09:04:51 #277
426493 crew  PippenScottie
pi_190322635
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 08:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik kom er graag en geregeld wegens vrienden die er wonen.
Komende week bijvoorbeeld...

Wat betreft de Top 10: De stemmers hebben gesproken.
Amen!

En een Slayer-, Pokemon- of een boeren actie, dan begrijp ik de laatste nog het meest...
Veel plezier man!

Het is voor mij al zes jaar geleden dat ik voor het laatst op Aruba was. De Pippies kwamen en het werd een beetje duur en ik zag een trans-Atlantische vlucht niet zo zitten met ze.
Ik heb nu de afspraak dat we gaan als ze allebei hun zwemdiploma hebben.
My friends all drive horses
  ESF Reporter zondag 8 december 2019 @ 09:08:58 #278
87554 Cee
Welluk?
pi_190322669
Boerenactie heeft voor mij 0,0 met muziek te maken. Slayer snap ik, zijn liefhebbers van Slayer die ook eens wat échte herrie in de lijst willen. Pokémon snap ik, zijn veelal millennials waarbij dit nummer een sentiment oproept. Normaal-nummer is puur gekozen vanwege de titel, om even zichzelf te laten horen en nog even die spreekwoordelijke weg te blokkeren, heeft niks te maken met het feit dat ze het lied mooi vinden, geen sentiment, het is treiterij. Ze hadden ook massaal voor Deurdonderen kunnen kiezen, dan had het samen met de stemmen van niet-boeren misschien nog hoger gestaan. Maar dit is puur het maken van een statement, “kijk wat voor tekst er in de top 10 lijst staat”. Heeft niks met het lied zelf te maken.

Maar ach, net als velen hier krijg ik van dat laatste uur amper ooit iets mee dus ik laat het gaaaaaaaaan. :P
  Redactie Sport zondag 8 december 2019 @ 09:10:01 #279
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190322674
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 08:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik kom er graag en geregeld wegens vrienden die er wonen.
Komende week bijvoorbeeld...

Wat betreft de Top 10: De stemmers hebben gesproken.
Amen!

En een Slayer-, Pokemon- of een boeren actie, dan begrijp ik de laatste nog het meest...
Ik het minst, dit is toch geen oplossing voor hun problemen? Bij Pokemon en Slayer was dat wel het geval. Zeker bij Slayer, daar stemde men op het liedje omdat ze het een goed liedje vinden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 8 december 2019 @ 09:11:29 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190322681
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:08 schreef Cee het volgende:
Boerenactie heeft voor mij 0,0 met muziek te maken. Slayer snap ik, zijn liefhebbers van Slayer die ook eens wat échte herrie in de lijst willen. Pokémon snap ik, zijn veelal millennials waarbij dit nummer een sentiment oproept. Normaal-nummer is puur gekozen vanwege de titel, om even zichzelf te laten horen en nog even die spreekwoordelijke weg te blokkeren, heeft niks te maken met het feit dat ze het lied mooi vinden, geen sentiment, het is treiterij. Ze hadden ook massaal voor Deurdonderen kunnen kiezen, dan had het samen met de stemmen van niet-boeren misschien nog hoger gestaan. Maar dit is puur het maken van een statement, “kijk wat voor tekst er in de top 10 lijst staat”. Heeft niks met het lied zelf te maken.

Maar ach, net als velen hier krijg ik van dat laatste uur amper ooit iets mee dus ik laat het gaaaaaaaaan. :P
Als zelfs jij het belachelijk vindt... normaal ben jij diegene die zegt “het zal wel”. En ik hoor meestal de laatste uurtjes wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 8 december 2019 @ 09:13:33 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190322694
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:04 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Veel plezier man!

Het is voor mij al zes jaar geleden dat ik voor het laatst op Aruba was. De Pippies kwamen en het werd een beetje duur en ik zag een trans-Atlantische vlucht niet zo zitten met ze.
Ik heb nu de afspraak dat we gaan als ze allebei hun zwemdiploma hebben.
^O^
pi_190322698
quote:

Dat ben ik met je eens. Ik vind het persoonlijk heel erg zonde dat Child in Time uit de top10 is.
  ESF Reporter zondag 8 december 2019 @ 09:14:17 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_190322699
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als zelfs jij het belachelijk vindt... normaal ben jij diegene die zegt “het zal wel”. En ik hoor meestal de laatste uurtjes wel.
Nee, zo rustig ben ik niet, ik wil je herinneren aan mijn jaarlijkse Disturbed-woede.
Ik ben wel altijd diegene die niet zo’n moeite heeft met Coldplay. :7
  Redactie Sport / Supervogel zondag 8 december 2019 @ 09:17:20 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_190322725
Vrouwelijk boeren bestaan blijkbaar niet, aldus de boeren.

Boeren :')
pi_190322726
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:14 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee, zo rustig ben ik niet, ik wil je herinneren aan mijn jaarlijkse Disturbed-woede.
Ik ben wel altijd diegene die niet zo’n moeite heeft met Coldplay. :7
Dat 'Disturbed' daar begrijp ik echt geen donder van.
Mijn zwager stemt er ook op en hij vindt het dus echt beter klinken dan Simon and Garfunkel.
Ik kan daar echt met mijn kop niet bij.
  zondag 8 december 2019 @ 09:19:44 #286
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190322752
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik het minst, dit is toch geen oplossing voor hun problemen? Bij Pokemon en Slayer was dat wel het geval. Zeker bij Slayer, daar stemde men op het liedje omdat ze het een goed liedje vinden.
Nee, het lost niks op, maar het is wel een statement.
Wat heeft de Slayer- en Pokemon actie opgelost? Ook dat waren statements, alleen niet politiek...
  zondag 8 december 2019 @ 09:20:05 #287
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190322754
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:17 schreef Tris het volgende:

[..]

Mijn zwager stemt er ook op en hij vindt het dus echt beter klinken dan Simon and Garfunkel.
Het richt zich wat directer richting de onderbuik dan het origineel; alles 'lekker vet' aangezet en zo. Dat werkt bij veel mensen nou eenmaal goed.
  zondag 8 december 2019 @ 09:21:56 #288
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190322773
quote:

Alsof Normaal geen sentiment op kan roepen, de tekst zegt alles.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190322820
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:20 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Het richt zich wat directer richting de onderbuik dan het origineel; alles 'lekker vet' aangezet en zo. Dat werkt bij veel mensen nou eenmaal goed.
Dat zal het ongetwijfeld zijn, hij (mijn zwager) is daar wel vatbaar voor.
Wat betreft Pokemon, ik stem daar ook op :@ als grapje, en ergens tussen al die nummers komt die een keer langs. Daar zie ik het probleem niet zo. Voor sommigen een mooi moment om te gaan plassen.
Maar kiezen op een nummer vanwege een statement zou ik niet doen.
  ESF Reporter zondag 8 december 2019 @ 09:26:57 #290
87554 Cee
Welluk?
pi_190322826
Verkapt sentiment, het is gewoon protest. Als ze er echt zo’n warme gevoelens bij hadden zou het samen met Ali, Oerend Hard en Deurdonderen allang in de lijst hebben gestaan.
pi_190322843
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 08:31 schreef Cee het volgende:
De reden dat ik niet zo over m’n toeren ben omdat Rollercoaster op 4 staat is omdat
A) ik het een mooi nummer vind en
B) de nummer 9 me zo veel meer frustreert dat al het andere in het niet valt _O-
Het is tevens verbazing want ik zag dat nummer in geen enkele lijst voorbijkomen, had niet van de actie gehoord, ken het nummer niet.
Ja, dat Pokémon nummer kende ik ook niet en die actie vond ik ook om te huilen maar het was nog gebaseerd op sentiment en ik heb het idee dat veel stemmers het liedje ook best tof vinden.
Het Normaal nummer is pure treiterij, dat het zo de top 10 in beukt voelt als het omver rammen van hekken met een trekker. _O- En radio 2 was de bewaking die ipv ingrijpen, wegvluchtte. :P
Dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zondag 8 december 2019 @ 09:29:47 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_190322858
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:17 schreef Tris het volgende:

[..]

Hoe kut ik het nummer ook vind, ik begrijp wel dat er veel mensen zijn die het mooier of beter vinden dan het origineel. Bijvoorbeeld omdat het meer in hun straatje ligt qua stijl. Zelf vind ik het S&G nummer vele malen mooier en oprechter maar er hangt ook een persoonlijke emotionele waarde aan het nummer waardoor de Disturbed-versie bijna als een klap in het gezicht aanvoelt.
  zondag 8 december 2019 @ 09:32:50 #293
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190322889
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:26 schreef Cee het volgende:
Verkapt sentiment, het is gewoon protest. Als ze er echt zo’n warme gevoelens bij hadden zou het samen met Ali, Oerend Hard en Deurdonderen allang in de lijst hebben gestaan.
Tuurlijk is het protest. Ik denk niet dat iemand iets anders zal beweren.
Maar daarmee is het geen treiteren, het is gewoon een al lang bestaande song met een voor hen alleszeggende titel. That's all!

En het duurt maar een paar minuten, net als de meeste andere songs waar je niemand over hoort...
pi_190322910
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:26 schreef Cee het volgende:
Dit, zo goed vonden ze dit nummer nou dat het er nog nooit heeft ingestaan.

Gaat mij ook niet specifiek om dit nummer, meer om het feit dat de lijst meer en meer misbruikt wordt als protestlijst, lobby lijst of actie lijst. En ook nog eens door mensen die normaal nooit, en waarschijnlijk ook nu niet, naar de top2000 luisteren.
pi_190322913
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Hoe kut ik het nummer ook vind, ik begrijp wel dat er veel mensen zijn die het mooier of beter vinden dan het origineel. Bijvoorbeeld omdat het meer in hun straatje ligt qua stijl. Zelf vind ik het S&G nummer vele malen mooier en oprechter maar er hangt ook een persoonlijke emotionele waarde aan het nummer waardoor de Disturbed-versie bijna als een klap in het gezicht aanvoelt.
Dat inderdaad. Want de leeftijd zal het niet zijn. Mijn zwager scheelt zo'n 4 jaar met mij.
Onze muziekvoorkeur ligt, ook zonder Disturbed, mijlenver uiteen.
pi_190322914
Ach wat maakt het allemaal uit?
Er worden tussen kerst en oud en nieuw 2000 overwegend best leuke nummers op de radio gedraaid, waar we de meeste toch al van kennen.
pi_190322936
Ben ook echt benieuwd naar Arcade. Denk dat daar ook wel een top-20 plek inzit hoor
Solidair met het Palestijnse volk 🍉
pi_190322940
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Tuurlijk is het protest. Ik denk niet dat iemand iets anders zal beweren.
Maar daarmee is het geen treiteren, het is gewoon een al lang bestaande song met een voor hen alleszeggende titel. That's all!

En het duurt maar een paar minuten, net als de meeste andere songs waar je niemand over hoort...
Ik mopper ook lekker mee maar als je aan het luisteren bent en de hoeveelheid 'o, die' en dan toch weer zo kan genieten van een liedje wat je eigenlijk allang 'vergeten' was. Daar heb ik weer zoveel zin in.
  zondag 8 december 2019 @ 09:39:23 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190322964
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:37 schreef MielMonteur het volgende:
Ben ook echt benieuwd naar Arcade. Denk dat daar ook wel een top-20 plek inzit hoor
Nee, die schijnt op 93 te staan :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190323001
quote:
19s.gif Op zondag 8 december 2019 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, die schijnt op 93 te staan :+
Da's op zich wel een reële plaats, om de komende jaren langzaam te gaan zakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: