En zo véél daarvanquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Coldplay is meer het probleem dat er voor elk redelijk liedje ook een flutnummer in staat
Een vreselijke ontwikkeling inderdaad waarin helaas hordes mensen meegaan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik begin steeds meer tegen sociale media te krijgen vanwege hun gemak om mensen ergens voor te mobiliseren
Dat mocht ie willen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is dat een pseudoniem van Van Velzen?
Ik weet niet eens wie het is. Man of vrouw? Geen idee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
Sorry mensen ik vind Billie Eilish leuk.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
[Billie Eilish]
Ik weet niet eens wie het is. Man of vrouw? Geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie, ik was liever geheel onwetend geblevenquote:
Dit was ook wel een beroerde foto.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, ik was liever geheel onwetend gebleven
Vergeet je nog een mooie:quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef Cassa95 het volgende:
Haar clips zijn zo indrukwekkend goed.
Bury A Friend: When The Party's Over:
Ken heel die Billie niet (uitgezonderd een schokkende foto) maar slechter dan Bjork, Blof of Coldplay kan het nauwelijks zijn dus daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:55 schreef cafca het volgende:
Och, er vééél onaangenamere muziek dan die van Billie Eilish, hoor.
Dus nu horen we allemaal te rillen van de spanning en zulks?quote:
Waarom moet daar sorry voor gezegd worden????quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
Omdat hier mensen zijn die hun eigen muzieksmaak heilig vinden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom moet daar sorry voor gezegd worden????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |