Ach we worden allemaal milder. Heb me dit jaar niet eens heel veel aan Gijs Staverman geërgerd... dus misschien word ik ook wel geweerd in dit topic.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat ik met de jaren Coldplay meer ben gaan waarderen![]()
* ok01 vlucht mee
Het meest waarschijnlijke inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Vast iets prachtigs, wat eigenlijk in de top 500 hoort.
Ik vond Gijs ook wel meevallen afgelopen jaarquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach we worden allemaal milder. Heb me dit jaar niet eens heel veel aan Gijs Staverman geërgerd... dus misschien word ik ook wel geweerd in dit topic.
Gezein de lijst ben ik blij dat je nog tijd hebt kunnen vindenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:00 schreef Isorden het volgende:
Bijna vergeten te stemmen dit jaar....![]()
Toch nog een lijstje gevuld op de valreep:
Dire Straits - Telegraph Road
Dire Straits - Your Latest Trick
Queen - Bohemian Rhapsody
Gerry Rafferty - Baker Street
Foo Fighters - Everlong
Foo Fighters - The Pretender
Guns N' Roses - November Rain
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Bruce Springsteen - Jungleland
Queens of the Stone Age - No One Knows
Fleetwood Mac - Dreams
Queen - Don't Stop Me Now
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Muse - Knights Of Cydonia
Elton John - Rocket Man
Oasis - Don't Look Back In Anger
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Average White Band - Pick Up The Pieces
Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia
Supertramp - School
Duran Duran - Ordinary World
Jeff Wayne - Forever Autumn
Jeff Wayne - The Eve Of The War
Billy Joel - Goodnight Saigon
Little River Band - Home On A Monday
The Allman Brothers Band - Jessica
Hall & Oates - Adult Education
The Rolling Stones - Paint It Black
Steely Dan - Reelin' In The Years
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Iron Maiden - Run To The Hills
Rammstein - DEUTSCHLAND
Dat zal wel Vlinder zijn, waar Peter R de Vries toe heeft opgeroepen. Voor Nicky Verstappen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Run to the Hills, en weet ik wat van Rowwen Heze er nu weer in moet
Aan mij zal het niet liggen, ik heb er trouw op gestemd!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
Child in time mag de top 10 niet uit hoor..
En zo véél daarvanquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Coldplay is meer het probleem dat er voor elk redelijk liedje ook een flutnummer in staat
Een vreselijke ontwikkeling inderdaad waarin helaas hordes mensen meegaan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik begin steeds meer tegen sociale media te krijgen vanwege hun gemak om mensen ergens voor te mobiliseren
Dat mocht ie willen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is dat een pseudoniem van Van Velzen?
Ik weet niet eens wie het is. Man of vrouw? Geen idee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
Sorry mensen ik vind Billie Eilish leuk.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
Sorry mensen ik vind Billie Eilish leuk.
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
[Billie Eilish]
Ik weet niet eens wie het is. Man of vrouw? Geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie, ik was liever geheel onwetend geblevenquote:
Dit was ook wel een beroerde foto.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, ik was liever geheel onwetend gebleven
Vergeet je nog een mooie:quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef Cassa95 het volgende:
Haar clips zijn zo indrukwekkend goed.
Bury A Friend: When The Party's Over:
Ken heel die Billie niet (uitgezonderd een schokkende foto) maar slechter dan Bjork, Blof of Coldplay kan het nauwelijks zijn dus daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:55 schreef cafca het volgende:
Och, er vééél onaangenamere muziek dan die van Billie Eilish, hoor.
Dus nu horen we allemaal te rillen van de spanning en zulks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |