Yep reuze spannendquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
Val net in. Het is weer super spannend zo te zien!
quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:52 schreef PTLe het volgende:
Ow U2 hoor je het van vissen krijg je geen liefdedit zegt Mariska
Kanjer geniet jij maar van je vis momentenquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Mens weet niet waar ze het over heeft....
Ik krijg alleen maar liefde van die beesten....
Waarom doe jij die molenpaarden hiermee tekort...quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook de elegantie van een molenpaard
quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:59 schreef mazaru het volgende:
En Gerrit weet het verhaal weer op Jessie te brengen.
Nice!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:04 schreef PTLe het volgende:
Gerrit gaat de Boot te koop zetten voor 2000 euro
actiequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:04 schreef PTLe het volgende:
Gerrit gaat de Boot te koop zetten voor 2000 euro
Jan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
DJ Jan vraagt dus 700 euro voor een uurtje shinen met Merel.
En ik hoorde haar gister zeggen , dat ze mee mag draaienquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
Da's niet duur gegeven het feit dat die man ook aan zijn reputatie moet denken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ze staan bijna ¤60.000 in de plus zegt Hissss net.. 3 maanden geleden nog ¤13.000 in de minquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
60k ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze staan bijna ¤60.000 in de plus zegt Hissss net.. 3 maanden geleden nog ¤13.000 in de min
En dan nu zeiken als gevlogen op een paar honderd euro.. die belachelijke Show elke keer
Tja gewoon Jan , en de mijne heet Piet , gewoon Pietquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's niet duur gegeven het feit dat die man ook aan zijn reputatie moet denken.
Snap jij het ? ik dus echt niet .quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze staan bijna ¤60.000 in de plus zegt Hissss net.. 3 maanden geleden nog ¤13.000 in de min
En dan nu zeiken als gevlogen op een paar honderd euro.. die belachelijke Show elke keer
Maar ik was het nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Tja gewoon Jan , en de mijne heet Piet , gewoon Piet
Ik zie je verbijstering.. maar dat bedrag was ruime een jaar geleden al voorspeld.. spectaculaire verdubbelingen is de laatste maanden.. net als in 1quote:
ja ja.. ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch verbaasd dat het weer gelukt is ,op miraculeuze wijze bij elkaar gescharreldquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie je verbijstering.. maar dat bedrag was ruime een jaar geleden al voorspeld.. spectaculaire verdubbelingen is de laatste maanden.. net als in 1
Niet normaal. En daarom wil jessie zo graag winnen. Hij wist het welquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ja.. ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch verbaasd dat het weer gelukt is ,op miraculeuze wijze bij elkaar gescharreld
Het excuus is nu dat zogenaamd alle facturen betaald zijn alles wat ze nu doen ineens pure winst is.. die fake druipt ook uit alle kierenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ja.. ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch verbaasd dat het weer gelukt is ,op miraculeuze wijze bij elkaar gescharreld
Driekwart jaar hebben ze op -18k gestaan, geen beweging in te krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie je verbijstering.. maar dat bedrag was ruime een jaar geleden al voorspeld.. spectaculaire verdubbelingen is de laatste maanden.. net als in 1
mij lukt het nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Driekwart jaar hebben ze op -18k gestaan, geen beweging in te krijgen.
En de laatste maanden blijft het geld maar binnenstromen.
Dat klopt niet he?
Jan Engelaar aka DJ Jean.quote:
Eigenlijk dus pas toen Mariska binnenkwamquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat klopt niet he?
Precies… alles toegeleverd lijkt ineens gratis met geld toe..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat klopt niet he?
mijn vader was ook zo een showmannetje, heette gewoon Jan, maar in de trouwring van mn moeder stond ook Jean, de eerste keer dat ik dat zag, was ik van wtf is Jean?quote:
dan is naarisk de winnaar en de rest loosersquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Eigenlijk dus pas toen Mariska binnenkwam![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan is naarisk de winnaar en de rest loosers
ik ben er uit
naarisk for the win![]()
![]()
Mijn vader heette Teye,er was ooit een dame die Fanny heet hem Toy bleef noemen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mijn vader was ook zo een showmannetje, heette gewoon Jan, maar in de trouwring van mn moeder stond ook Jean, de eerste keer dat ik dat zag, was ik van wtf is Jean?
Waarom niet het is toch waar wat hij zegt, ik zei van de week al dat die Brandlul zich liet inpakken door die rolmops. Geen woord aan gelogen hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij slaat wel een beetje los nu, kan ie beter niet doen
ja het is wel waar, maar wat ingetogener mag wel ff nuquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom niet het is toch waar wat hij zegt, ik zei van de week al dat die Brandlul zich liet inpakken door die rolmops. Geen woord aan gelogen hoor.
Bakzeil halen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
al die kapiteintjes gaan maar op ramkoers
En dan buiten eten, in de silo is geen plek voor zoveel tafelsquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ben wel beneiwud naar het bidget van woensdag
luxe diner![]()
luxe wijnen
luxe slager
luxe groentjes
25 pers ..
huren van bestek, borden tafels enz enz
kleding. kapster
vissagie...
de beelden voor kessemis..
we lopen te lang mee cossies
we zijn weer sneller dan Febo
Waarom, hij zegt nu wat een hoop mensen hier ook zeggen, dat die bolle hypocriet zit te knikken bij de presentatie van goede doelen en dat ze niet wijs is. Ik vind dat een verademing, eindelijk zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja het is wel waar, maar wat ingetogener mag wel ff nu
Jurkjes,schorten,over budget werd niet gesproken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ben wel beneiwud naar het bidget van woensdag
luxe diner![]()
luxe wijnen
luxe slager
luxe groentjes
25 pers ..
huren van bestek, borden tafels enz enz
kleding. kapster
vissagie...
de beelden voor kessemis..
we lopen te lang mee cossies
we zijn weer sneller dan Febo
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom, hij zegt nu wat een hoop mensen hier ook zeggen, dat die bolle hypocriet zit te knikken bij de presentatie van goede doelen en dat ze niet wijs is. Ik vind dat een verademing, eindelijk zou ik zeggen.
sta tafelsquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan buiten eten, in de silo is geen plek voor zoveel tafels
Ja goed, terug naar hoe het was, gewoon je bek houdenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]absoluut, maar nogmaals
iets gedoseerder
nee joh, dat zie je me niet zeggen, maar Hiske is ook geen goeie om dat bij te gaan spuien, dan heeft hij aan Maris een beterequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja goed, terug naar hoe het was, gewoon je bek houden
Hiske die nergens om geeft heeft het over merken, goed merk zegt ze (kleding), als er eentje merkengek is, is het Hiske welquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ja Hiske vertel even over die nieuwe Nikes.
Wat wel knap is,ze weet de hele dure merken die niet opvallen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske die nergens om geeft heeft het over merken, goed merk zegt ze (kleding), als er eentje merkengek is, is het Hiske wel
ze ziet er de laatste tijd wel beter uit, haar gezicht dan, tis de enige die opknaptquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf zit dat mens toch urenlang aan d'r rotkop te plukken… alles valt uit ja, stop er mee
[ afbeelding ]
Behalve de laatste 6 maanden zeg ze er snel bijquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Maris heeft 6 jaar Utopia gekeken.
Deze van de terrorpotti's, of heeft ze wéér nieuwe geritseld?quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ja Hiske vertel even over die nieuwe Nikes.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat wel knap is,ze weet de hele dure merken die niet opvallen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Deze van de terrotpotti's, of heeft ze wéér nieuwe geritseld?
[ afbeelding ]
nee is vd vrijwilligers vd voedselbank..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sta tafels
tis voor zielige mensen
ze krijgen het
mogen dankbaar zijn
tot ze tussen de steren kunnen ademeh
oh? ik dacht echt arme mensenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee is vd vrijwilligers vd voedselbank..o wacht dat is op zich wel slim, arme mensen willen natuurlijk ook niet op tv
Er schijnen nu wel armlastigen te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee is vd vrijwilligers vd voedselbank..o wacht dat is op zich wel slim, arme mensen willen natuurlijk ook niet op tv
quote:
snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er schijnen nu wel armlastigen te komen.
Ik ook niet.quote:
dr komen ook mensen die bij de voedselbank "klant"" zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoop dat ze voldoende naalden meenemenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
La Diva gaat leren draaien op een ekte platenspelert.
zal wel scratchen worden, al dat vynil naar de klotenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
donderdag heeft Carrot les
leren met echt vynil draaihe
Ze is een natuurtalent.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
net zo vet als d'r eigen vette speklaagquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
leuk voor Meroll
ze is er al een jaar mee bezugh
via via
gelukt
een platenspeler hoe vet is dat
..
Ze kan niet eens normaal draaien, laat staan met vinyl. Wie verzint toch die onzin en wie zegt dat bolle mokkel toch een keer dat ze er geen hout van kan ......quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou ze geen presentrice worden, logopedie gaan volgen? oh neequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
leuk voor Meroll
ze is er al een jaar mee bezugh
via via
gelukt
een platenspeler hoe vet is dat
..
Kinderboek is ook niet gelukt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zou ze geen presentrice worden, logopedie gaan volgen? oh nee
ze wilde plus size model worden, maar was nog te slank
oh nee,het was uhhh DJ![]()
blijven oefenenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voel me echt een kneus nu,ben al 4 maanden aan het oefenen met draaien,en ben al blij wanneer ik een fatsoenlijke overgang kan maken.
ook nog, er was al iemand die schreef over een dooie hondquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kinderboek is ook niet gelukt.
niemand zal dat zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze kan niet eens normaal draaien, laat staan met vinyl. Wie verzint toch die onzin en wie zegt dat bolle mokkel toch een keer dat ze er geen hout van kan ......
Dat is niet mijn insteek.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
blijven oefenen
wie weet kun je het nog eens in praktijk brengen in U3
ooh jaquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kinderboek is ook niet gelukt.
we gaan vast nog eens van je horen!!!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet mijn insteek.![]()
Maar ik blijf oefenen.
veel mensen kijken op tegen een idool, dit zijn een beetje makkelijke idolen, je mag en kan ze bijna aanraken, ruiken iig welquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis een keuze
ben je snuit wel of niet tv/ on cam streams
komt allemaal goedquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
Mss een domme vraag;maar hoe gaan ze in die keuken een High class 3 gangen menu bereiden?
Met mensen die nix met koken hebben ook nog.
OMG zijn we haar grootste levenswerk vergeten!!!!! Haar inzet voor vrouwenhandelquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beste lijst inmid in de Cos
kan Carrot mooi in dr spietsz verwerken donderstag
* Gevuld Model
* WRTW
*Kinderboek
* Dj finesse vyniel
*Collum
* Presentatie.. shownws en ut spelletje.
*Snorkel kween van zjess
Panter Vlogster.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
* Gevuld Model
* WRTW
*Kinderboek
* Dj finesse vyniel
*Collum
*Snorkel kween van zjess
Mijn ocd vind dit niet okquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:50 schreef cobain1994 het volgende:
Hoezo kerstballen...
[ afbeelding ]
kersballenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:50 schreef cobain1994 het volgende:
Hoezo kerstballen...
[ afbeelding ]
Moet dit iets van een pannenkoek voorstellen....quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:57 schreef cobain1994 het volgende:
Het plakt... Ja zonder olie plakt het altijd..
[ afbeelding ]
Crepes.. klinkt wat duurder..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet dit iets van een pannenkoek voorstellen....
hoe heet die griet met die dikke billen ook alweer, met die moedervlek erop? die wilde ook crepes, maar die pannenkoeken waren net zo dik als haar kontquote:
chatten met mamaquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
* Gevuld Model
* WRTW
*Kinderboek
* Dj finesse vyniel
*Collum
*Snorkel kween van zjess
De pannenkoeken van Vanessa..quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoe heet die griet met die dikke billen ook alweer, met die moedervlek erop? die wilde ook crepes, maar die pannenkoeken waren net zo dik als haar kont
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De pannenkoeken van Vanessa..
[ afbeelding ]
En deze werden voor 2 muntjes die gelijk staat aan 4 euro verkocht aan de klanten?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De pannenkoeken van Vanessa..
[ afbeelding ]
Manon.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoe heet die griet met die dikke billen ook alweer, met die moedervlek erop? die wilde ook crepes, maar die pannenkoeken waren net zo dik als haar kont
@mario390quote:
Dan had je ook wat..quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En deze werden voor 2 muntjes die gelijk staat aan 4 euro verkocht aan de klanten?
Ik vond dat hele mokkel niks.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Mario houd wel van die reet....
2 munten,en desgewenst met vers fruit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En deze werden voor 2 muntjes die gelijk staat aan 4 euro verkocht aan de klanten?
vreselijkquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vond dat hele mokkel niks.
Vers fruit uit blik toch?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 munten,en desgewenst met vers fruit.
Vreselijk lomp mokkel....quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vond dat hele mokkel niks.
Nee,echt vers,en Jordie deed dat heel goed.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 munten,en desgewenst met vers fruit.
Dan ben ik in de war met wat anders.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,echt vers,en Jordie deed dat heel goed.
En dan altijd te koop lopen met die billen van haar, want ze douwde die onderbroek bijna in zijn geheel in haar reet....quote:
Hoi,weet je nog van de billen van Manon,en wat daar tussen zat?quote:
quote:
dat is waar deze gast op draaitquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wacht nog op de Openbaring dat Jessie een Crap-Imperium gaat opzetten in Utopia..
Kost een paar duizend euro, maar dan héb je ook wel wat ..
Nix
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi,weet je nog van de billen van Manon,en wat daar tussen zat?
Ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan altijd te koop lopen met die billen van haar, want ze douwde die onderbroek bijna in zijn geheel in haar reet....
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan altijd te koop lopen met die billen van haar, want ze douwde die onderbroek bijna in zijn geheel in haar reet....
ze had zogenaamd geen bikiniquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt deze dan ook gemaakt.quote:
Mario zal er even 5 minuten stil van zijn...quote:
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
is haar wat gebeurd?
dit kijk
[ afbeelding ]
Whût? da's lang geleden.. jij hebt het snel gevondenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt deze dan ook gemaakt.
straks moet ze weet naar haar enge ouders, en kan ze weer niet eten, dus laat haar maar ffquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja de bakplaat ?
fran en myl: penis !!
penis!!
Is echt waar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? da's lang geleden.. jij hebt het snel gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ontbijt, Merel wil ontbijt voor Jessie organiseren, alsof ze dat al niet ruimschoots dedenquote:
Fran zou eens in de spiegel moeten kijken, dan ziet ze pas iets wat echt en is...quote:
Ze hebben dit weekend geen B&B.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ontbijt, Merel wil ontbijt voor Jessie organiseren, alsof ze dat al niet ruimschoots deden
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt waar.
Geen conclusies aan verbinden please....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is geen echte latex, gewoon nylon lekkinkje met veel glimquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:19 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe lang heeft ze er over gedaan om die latex broek aan te krijgen?
[ afbeelding ]
Klopt,wat mij opviel deze week .Hiske wilde bandjes op donderdag.En wat komt er:DJ Jan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:18 schreef 5thencounter het volgende:
Hisssss zit dagelijks steeds vaker en langer met de PC.. verglaast naar het scherm te loeren als een ½ dooie… ze heeft niets te doen daar behalve naar de Acherberichten zoeken
Oeps.. Nothing said..quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is geen echte latex, gewoon nylon lekkinkje met veel glim
Jij weet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is geen echte latex, gewoon nylon lekkinkje met veel glim
Voor zoiets snap ik het.Maar op een plek waar zij niets doen de hele dag.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah nooit mn ding geweest, soms voor een gig
Rob komt met lekkere dingen voor een luxe ontbijt voor Jessie.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt een Rop dus begrijp ik..
Met veel lekkere dingen om veel TV te maken dit weekend
Geen Evenementen meer dan meer veel Vreten&Zuipen.. missschien nog een Versie 1 Lul erbij voor de fun
Nahh.. Rop heeft vast wel meer mee dan dat..quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob komt met lekkere dingen voor een luxe ontbijt voor Jessie.
ja doe maarquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor zoiets snap ik het.Maar op een plek waar zij niets doen de hele dag.
Laat ook maar.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
@Soulravenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
mag ik wat vragen? aan de mannen hier, vinden julle het echt leuk om als kind behandeld te worden, dat je vriendin je jasje dichtritst, een vlekje van je kleding afhaalt, met enge lange vingers je gezicht beetpakt,? Ik snap het namelijk niet
Ik heb in mijn "romantische leven" 4 dergelijk bemoeikutjes de deur uit geschopt, na voldoende waarschuwingen…quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
mag ik wat vragen? aan de mannen hier, vinden julle het echt leuk om als kind behandeld te worden, dat je vriendin je jasje dichtritst, een vlekje van je kleding afhaalt, met enge lange vingers je gezicht beetpakt,? Ik snap het namelijk niet
Was het een rits van de gulp geweest, dan ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Die zijn gewoon gevoerd, dus trek je zo aan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:19 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe lang heeft ze er over gedaan om die latex broek aan te krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb in mijn "romantische leven" 4 dergelijk bemoeikutjes de deur uit geschopt, na voldoende waarschuwingen…
Is dat voldoende antwoord?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was het een rits van de gulp geweest, dan ja.
Talk poederquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn gewoon gevoerd, dus trek je zo aan.
Ik heb me vaak in dat soort pakjes gewurmtquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
uhmmm en hoe weet jij dat????
ze zou beter even met een zakdoekje een puugje dr opquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat weet ongeveer iedereen, of je nou een latexbroek hebt of niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
uhmmm en hoe weet jij dat????
moet niet moeilijk zijn als Muisquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb me vaak in dat soort pakjes gewurmt
Klopt als een slangquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet niet moeilijk zijn als Muis
ah echt, sorry ja ik ben wereldvreemdquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet ongeveer iedereen, of je nou een latexbroek hebt of niet.
snap niks van die trut, lekker laten gaanquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:42 schreef spapaars het volgende:
Is dat een tactiek van Brandon?
Toen ze pizza's hadden besteld kookte hij voor zichzelf een maaltijd.
En ook nu weer.
Het valt mij nog mee dat ze geen dikke gebreide sjaal om heeftquote:
40+ Conjo.quote:
Ik neem alle schuld op me.quote:
soms welquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:52 schreef PTLe het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit meer in de Cos mario ?
Die heeft 600 bans wat denk je zelf?quote:
Foei Braam , ik zeg dan hoe meer ziel hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik niet, maar ok we gaan weer door, en kan het wel hebben
soms nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Foei Braam , ik zeg dan hoe meer ziel hoe meer vreugd
Daar zal hij dan zelf schuldig aan zijn ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft 600 bans wat denk je zelf?
Ben je uit op een relletje? Roep mij maarquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Foei Braam , ik zeg dan hoe meer ziel hoe meer vreugd
Nou even niet , maar als je wil begin je maar ..quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je uit op een relletje? Roep mij maar
nah, heb er wel ff genoeg van, laten we dit gezellig uitzingenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je uit op een relletje? Roep mij maar
Gezellig is wel het woord waar ik een tering hekel aan heb maar vooruitquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah, heb er wel ff genoeg van, laten we dit gezellig uitzingen
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou even niet , maar als je wil begin je maar ..
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ja jij had de vibe van vanmorgen, zag t wel
maar je had gelijk hoor!
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe laat begint de geile zjips en waain show
Greet & frann
hihihi
skeetjes
hihi poepen
hhiihihi
dat dus Muis, tis zo niet belangrijk, en ook ik fuckte om het fucken soms, ik snap de laatste reacties gewoon niet, en dan idd, als je hier niet wil zijn ga dan,quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezellig is wel het woord waar ik een tering hekel aan heb maar vooruit
Meen je niet, kreeg je er niets voor...quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus Muis, tis zo niet belangrijk, en ook ik fuckte om het fucken soms, ik snap de laatste reacties gewoon niet, en dan idd, als je hier niet wil zijn ga dan,
tis afzienquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wacht je daar echt op vogel......In me poep enzo...
Samen naar neukende mensen kijken.....Gezellig...quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis afzien
de laatste loodjes
samen staan we sterk Conjo's
....OT
naks
Merol..jeszz pc/cilo
Brandson .. beneden tafelt
Greet, Myloon buiten tokkeh
nahquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meen je niet, kreeg je er niets voor...
Dat is juist zo grappig. Vele wenste dat Utopia gaat stoppen omdat het kut is. Meeste zijn er 24 uur per dag. En al die lui die "Ik ben er klaar mee, ik ga weg" Dat zijn de mensen die willen horen dat ze moeten blijven... Ahhh ga niet!!!! Blijf, Nee niet doenquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus Muis, tis zo niet belangrijk, en ook ik fuckte om het fucken soms, ik snap de laatste reacties gewoon niet, en dan idd, als je hier niet wil zijn ga dan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |