Yep reuze spannendquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
Val net in. Het is weer super spannend zo te zien!
quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:52 schreef PTLe het volgende:
Ow U2 hoor je het van vissen krijg je geen liefdedit zegt Mariska
Kanjer geniet jij maar van je vis momentenquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Mens weet niet waar ze het over heeft....
Ik krijg alleen maar liefde van die beesten....
Waarom doe jij die molenpaarden hiermee tekort...quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook de elegantie van een molenpaard
quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:59 schreef mazaru het volgende:
En Gerrit weet het verhaal weer op Jessie te brengen.
Nice!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:04 schreef PTLe het volgende:
Gerrit gaat de Boot te koop zetten voor 2000 euro
actiequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:04 schreef PTLe het volgende:
Gerrit gaat de Boot te koop zetten voor 2000 euro
Jan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
DJ Jan vraagt dus 700 euro voor een uurtje shinen met Merel.
En ik hoorde haar gister zeggen , dat ze mee mag draaienquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
Da's niet duur gegeven het feit dat die man ook aan zijn reputatie moet denken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ze staan bijna ¤60.000 in de plus zegt Hissss net.. 3 maanden geleden nog ¤13.000 in de minquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
60k ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze staan bijna ¤60.000 in de plus zegt Hissss net.. 3 maanden geleden nog ¤13.000 in de min
En dan nu zeiken als gevlogen op een paar honderd euro.. die belachelijke Show elke keer
Tja gewoon Jan , en de mijne heet Piet , gewoon Pietquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's niet duur gegeven het feit dat die man ook aan zijn reputatie moet denken.
Snap jij het ? ik dus echt niet .quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze staan bijna ¤60.000 in de plus zegt Hissss net.. 3 maanden geleden nog ¤13.000 in de min
En dan nu zeiken als gevlogen op een paar honderd euro.. die belachelijke Show elke keer
Maar ik was het nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Tja gewoon Jan , en de mijne heet Piet , gewoon Piet
Ik zie je verbijstering.. maar dat bedrag was ruime een jaar geleden al voorspeld.. spectaculaire verdubbelingen is de laatste maanden.. net als in 1quote:
ja ja.. ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch verbaasd dat het weer gelukt is ,op miraculeuze wijze bij elkaar gescharreldquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie je verbijstering.. maar dat bedrag was ruime een jaar geleden al voorspeld.. spectaculaire verdubbelingen is de laatste maanden.. net als in 1
Niet normaal. En daarom wil jessie zo graag winnen. Hij wist het welquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ja.. ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch verbaasd dat het weer gelukt is ,op miraculeuze wijze bij elkaar gescharreld
Het excuus is nu dat zogenaamd alle facturen betaald zijn alles wat ze nu doen ineens pure winst is.. die fake druipt ook uit alle kierenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ja.. ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch verbaasd dat het weer gelukt is ,op miraculeuze wijze bij elkaar gescharreld
Driekwart jaar hebben ze op -18k gestaan, geen beweging in te krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie je verbijstering.. maar dat bedrag was ruime een jaar geleden al voorspeld.. spectaculaire verdubbelingen is de laatste maanden.. net als in 1
mij lukt het nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Driekwart jaar hebben ze op -18k gestaan, geen beweging in te krijgen.
En de laatste maanden blijft het geld maar binnenstromen.
Dat klopt niet he?
Jan Engelaar aka DJ Jean.quote:
Eigenlijk dus pas toen Mariska binnenkwamquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat klopt niet he?
Precies… alles toegeleverd lijkt ineens gratis met geld toe..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat klopt niet he?
mijn vader was ook zo een showmannetje, heette gewoon Jan, maar in de trouwring van mn moeder stond ook Jean, de eerste keer dat ik dat zag, was ik van wtf is Jean?quote:
dan is naarisk de winnaar en de rest loosersquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Eigenlijk dus pas toen Mariska binnenkwam![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan is naarisk de winnaar en de rest loosers
ik ben er uit
naarisk for the win![]()
![]()
Mijn vader heette Teye,er was ooit een dame die Fanny heet hem Toy bleef noemen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mijn vader was ook zo een showmannetje, heette gewoon Jan, maar in de trouwring van mn moeder stond ook Jean, de eerste keer dat ik dat zag, was ik van wtf is Jean?
Waarom niet het is toch waar wat hij zegt, ik zei van de week al dat die Brandlul zich liet inpakken door die rolmops. Geen woord aan gelogen hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij slaat wel een beetje los nu, kan ie beter niet doen
ja het is wel waar, maar wat ingetogener mag wel ff nuquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom niet het is toch waar wat hij zegt, ik zei van de week al dat die Brandlul zich liet inpakken door die rolmops. Geen woord aan gelogen hoor.
Bakzeil halen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
al die kapiteintjes gaan maar op ramkoers
En dan buiten eten, in de silo is geen plek voor zoveel tafelsquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ben wel beneiwud naar het bidget van woensdag
luxe diner![]()
luxe wijnen
luxe slager
luxe groentjes
25 pers ..
huren van bestek, borden tafels enz enz
kleding. kapster
vissagie...
de beelden voor kessemis..
we lopen te lang mee cossies
we zijn weer sneller dan Febo
Waarom, hij zegt nu wat een hoop mensen hier ook zeggen, dat die bolle hypocriet zit te knikken bij de presentatie van goede doelen en dat ze niet wijs is. Ik vind dat een verademing, eindelijk zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja het is wel waar, maar wat ingetogener mag wel ff nu
Jurkjes,schorten,over budget werd niet gesproken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ben wel beneiwud naar het bidget van woensdag
luxe diner![]()
luxe wijnen
luxe slager
luxe groentjes
25 pers ..
huren van bestek, borden tafels enz enz
kleding. kapster
vissagie...
de beelden voor kessemis..
we lopen te lang mee cossies
we zijn weer sneller dan Febo
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom, hij zegt nu wat een hoop mensen hier ook zeggen, dat die bolle hypocriet zit te knikken bij de presentatie van goede doelen en dat ze niet wijs is. Ik vind dat een verademing, eindelijk zou ik zeggen.
sta tafelsquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan buiten eten, in de silo is geen plek voor zoveel tafels
Ja goed, terug naar hoe het was, gewoon je bek houdenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]absoluut, maar nogmaals
iets gedoseerder
nee joh, dat zie je me niet zeggen, maar Hiske is ook geen goeie om dat bij te gaan spuien, dan heeft hij aan Maris een beterequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja goed, terug naar hoe het was, gewoon je bek houden
Hiske die nergens om geeft heeft het over merken, goed merk zegt ze (kleding), als er eentje merkengek is, is het Hiske welquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ja Hiske vertel even over die nieuwe Nikes.
Wat wel knap is,ze weet de hele dure merken die niet opvallen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske die nergens om geeft heeft het over merken, goed merk zegt ze (kleding), als er eentje merkengek is, is het Hiske wel
ze ziet er de laatste tijd wel beter uit, haar gezicht dan, tis de enige die opknaptquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf zit dat mens toch urenlang aan d'r rotkop te plukken… alles valt uit ja, stop er mee
[ afbeelding ]
Behalve de laatste 6 maanden zeg ze er snel bijquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Maris heeft 6 jaar Utopia gekeken.
Deze van de terrorpotti's, of heeft ze wéér nieuwe geritseld?quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ja Hiske vertel even over die nieuwe Nikes.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat wel knap is,ze weet de hele dure merken die niet opvallen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Deze van de terrotpotti's, of heeft ze wéér nieuwe geritseld?
[ afbeelding ]
nee is vd vrijwilligers vd voedselbank..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sta tafels
tis voor zielige mensen
ze krijgen het
mogen dankbaar zijn
tot ze tussen de steren kunnen ademeh
oh? ik dacht echt arme mensenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee is vd vrijwilligers vd voedselbank..o wacht dat is op zich wel slim, arme mensen willen natuurlijk ook niet op tv
Er schijnen nu wel armlastigen te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee is vd vrijwilligers vd voedselbank..o wacht dat is op zich wel slim, arme mensen willen natuurlijk ook niet op tv
quote:
snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er schijnen nu wel armlastigen te komen.
Ik ook niet.quote:
dr komen ook mensen die bij de voedselbank "klant"" zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |