Onaardig!quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
me pollys![]()
Geeft gelijk het niveau aan van degene die ze heeft besteld.
Jessiequote:
Hoezo? Die mensen weten heus wel dat het 'mijn' is hoor maar zijn te beroerd om dat te tikken. Vind het gewoon tokkie-achtig overkomen.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen weten heus wel dat het 'mijn' is hoor maar zijn te beroerd om dat te tikken. Vind het gewoon tokkie-achtig overkomen.
Dat denk ik ook wel....quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
6 jaar doen over een kind krijgen, en toen gingen ze bijna uit elkaar Aldus Merel's case study
Mooi stelletje .. leuk voor Merel ik zie haar al 6 jaar neuken om 2 kleine Jessies te maken..
No Way.. ½Januari zijn die al uitelkaar
Die zijn zich intussen al doodgeschaamd ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is dat stel .. ooit nog eens geweest
die in uto 1..een dochter kregen en dat meisje gingen vernoemen
Utopia...
kan me nog heinnnren dat zjess ze toen
een soort 4everr toegang had gegeven voor Utopia
hadden al 2 kindjes
woonde op een flatje
Ik denk dat ze dat niet hebben gedaan (of ik hoop het)quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Utopia...
hadden al 2 kindjes
woonde op een flatje
nog 26 minutenquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen neukieneukietijd? GeileG verveelt zich te pletter
[ afbeelding ]
Denk eigenlijk ook dat een orgasme krijgen het enige is wat hem in Uto is gelukt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit heeft de touwtjes in handenquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
gefaarlijkquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
De dochter van Haagse Sjonnie,die zijn een paar keer op een markt geweest en toen compleet genegeerd,toen zijn ze gegaan en nooit weer gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Utopia...
hadden al 2 kindjes
woonde op een flatje
Geweldig onderschrift!quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:24 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Gerrit heeft de touwtjes in handen
waren nog eens in 1 met de babyquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die zijn zich intussen al doodgeschaamd ?
En ook dáár geen zak voor doen.. Frustie moet 'm vaker aftrekken dan ze er zelf lol aan heeft..quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:24 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Denk eigenlijk ook dat een orgasme krijgen het enige is wat hem in Uto is gelukt.
ow ja zo zat hetquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dochter van Haagse Sjonnie,die zijn een paar keer op een markt geweest en toen compleet genegeerd,toen zijn ze gegaan en nooit weer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |