quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze zijn gezien met twee mannen in het restaurant, daar komen veel toeristen en ook Plinio komt er vaak. De plek om mensen aan te spreken voor een excursie. Zeker als ze voor de informatie borden staan of dat menu aan het bekijken zijn aan tafel. Zie foto Lisanne in bezit free. Die leest daar ook de toeristenkaart.
Op maandag die jongens gesproken en in de taalschool even de Pianista bekeken.
Op advies van die jongens de juiste paden gekozen en op advies dus even verder gelopen door de geul.
Mijn antwoord:
Ik blijf denken dat KenL dit niet alleen hebben gedaan maar in aanwezigheid van die twee knapen. Geheel onbekend in dit gebied en dat met zijn tweeën ondernemen? Nee. De enthousiaste gezichten en houding van de meiden op de foto's genomen op de mirador geven volgens mij aan dat de jongemannen daarbij aanwezig waren.
En iedereen zei later: 'Ohhh als toch s eerder bekend was geweest dat ze die tocht hadden gemaakt. Als ze daar toch eerder waren gaan zoeken.....'quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je de laatste tijdslijn aanneemt voor waar, dan moet je heel veel verschillende getuigen verklaringen afschieten. Ook die van mensen die ze gezien hebben bij de caldera.
Daar hebben ze juist in de eerste dagen ook gezocht. Totdat f en Ingrid alle media het pianistapad opstuurden.
Dat hoeven helemaal geen druppels te zijn, zo'n camera pikt (met flits) ook dwarrelend stof op wat altijd in onze atmosfeer rond zweeft (dat wat je ziet als een zonnestraal door het raam schijnt).quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Even over de nachtfoto's, die kleine bolletjes op de foto, dat zijn kleine druppeltjes. Toch zijn de stenen en bladeren niet nat.
Aanwijzing twee dag die dicht bij een waterval gemaakt zijn.
Idd. Want als een lens nat wordt van watervalspetters dan worden bladeren dat ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeven helemaal geen druppels te zijn, zo'n camera pikt (met flits) ook dwarrelend stof op wat altijd in onze atmosfeer rond zweeft (dat wat je ziet als een zonnestraal door het raam schijnt).
Zaken worden hier zo stellig als 'feitelijk' beschreven... blijf eens een beetje zelfkritisch mensen.
I rest my case.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeven helemaal geen druppels te zijn, zo'n camera pikt (met flits) ook dwarrelend stof op wat altijd in onze atmosfeer rond zweeft (dat wat je ziet als een zonnestraal door het raam schijnt).
Zaken worden hier zo stellig als 'feitelijk' beschreven... blijf eens een beetje zelfkritisch mensen.
het is een serie, mogelijk wil überhaupt iemand die dingen nog posten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Idd. Want als een lens nat wordt van watervalspetters dan worden bladeren dat ook.
Stof? In de natte modderige jungle?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:30 schreef EvaR het volgende:
[..]
I rest my case.
Overigens zei Canon hetzelfde: overbelichte stofdeeltjes.
Zo'n jungle is het daar niet. Hoe dan ook, ik heb op dezelfde breedtegraad gewoond, het kan daar met bakken de lucht uitkomen en de hemel kan evenzo snel weer stralendblauw zijn. Die dag voor de nachtopnames is de temperatuur in Boquete opgeklommen tot 34 graden, de luchtvochtigheidsgraad voor die streek was die dag laag te noemen en is er geen regen gevallen. Dus ja, dan kunnen er stofdeeltjes rondzweven.quote:
Klopt aan de Boquete zijde dus.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef EvaR het volgende:
[..]
Zo'n jungle is het daar niet. Hoe dan ook, ik heb op dezelfde breedtegraad gewoond, het kan daar met bakken de lucht uitkomen en de hemel kan evenzo snel weer stralendblauw zijn. Die dag voor de nachtopnames is de temperatuur in Boquete opgeklommen tot 34 graden, de luchtvochtigheidsgraad voor die streek was die dag laag te noemen en is er geen regen gevallen. Dus ja, dan kunnen er stofdeeltjes rondzweven.
De feiten kennen we.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zei iemand van ca-non dat ?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef EvaR het volgende:
[..]
Zo'n jungle is het daar niet. Hoe dan ook, ik heb op dezelfde breedtegraad gewoond, het kan daar met bakken de lucht uitkomen en de hemel kan evenzo snel weer stralendblauw zijn. Die dag voor de nachtopnames is de temperatuur in Boquete opgeklommen tot 34 graden, de luchtvochtigheidsgraad voor die streek was die dag laag te noemen en is er geen regen gevallen. Dus ja, dan kunnen er stofdeeltjes rondzweven.
Juist, al verklaard dat de nare haren foto van de meiden niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:45 schreef RapaNui het volgende:
Er is nog een scenario mogelijk.
Dat de nachtfotos bij de Sindigo zouden zijn gemaakt, hoeft niet automatisch te betekenen dat K&L erbij waren.
De fotos zouden voor het gemak daar kunnen zijn gemaakt.
Juist, al verklaard dat de nare haren foto van de meiden niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:45 schreef RapaNui het volgende:
Dat de nachtfotos bij de Sindigo zouden zijn gemaakt, hoeft niet automatisch te betekenen dat K&L erbij waren.
Dat vermoed ik dus ook en daar heeft men tot 17 juni de tijd voor gehad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:45 schreef RapaNui het volgende:
Je had ca-non toch gemaild zei je gisteren ?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:55 schreef EvaR het volgende:
[..]
Nee, iemand van Canon zei dat de "orbs" op de foto's overbelichte stofdeeltjes zijn.
Dhr. Brugman. Ik heb ze een poosje geleden gemaild en niet lang daarna gesproken. Je kunt de TD van Canon gewoon bellen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:59 schreef Spectator19 het volgende:
Je had ca-non toch gemaild zei je gisteren ?
En vandaag heb je iemand gesproken ?
Welke medewerker was dat van de technische dienst ?
Kan ik ook bellen want ik heb ook wat vragen.
ja, die zal het weten! 👍quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:20 schreef EvaR het volgende:
M.Brugman
Canon Services & Support
Telefonische Support:
020 7219 103
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |