Hij keek in de spiegelquote:
Fijn dat je het vraagt.quote:
Pics?quote:Op zondag 8 december 2019 15:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je het vraagt.
Wat lief.
Vastzittend slijm, van alles gegeten, algehele moeheid, veel overprikkeling en een nichtje zien kotsen vanochtend.
Dat soort dingen.
Haha.quote:
Snap ik, zal ik meehelpen?quote:Op zondag 8 december 2019 15:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha.
Je kent mij te goed.
Ik wilde hem met de grond gelijk maken maar ik begin medelijden te ervaren.
Ok Epkequote:Op zondag 8 december 2019 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is me ooit gelukt, de smaak was verrassend lekker
Ach laat lekker woedend zijn, is toch lachen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Dus Prof, of je wat liever wil doen en wat lichter in het leven wil staan, krijg je zelf toch alleen maar ongewenste celdelingen van en dat willen we niet
Denk dat het echt wel een mooie man is maar dat negatieve daar raken zelfs mestkevers van aan de schijt.quote:Op zondag 8 december 2019 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach laat lekker woedend zijn, is toch lachen.
Kan hij veranderen?quote:Op zondag 8 december 2019 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Dus Prof, of je wat liever wil doen en wat lichter in het leven wil staan, krijg je zelf toch alleen maar ongewenste celdelingen van en dat willen we niet
Er moet wel een bepaalde wens zijn hè.quote:Op zondag 8 december 2019 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij het kan kan hij dat ook.
Hij heeft alleen wat meer kleur in zn leven nodig, da's alles.quote:
Hij schijt nu iig 7 kleurenquote:Op zondag 8 december 2019 16:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wat meer kleur in zn leven nodig, da's alles.
Het begin is erquote:Op zondag 8 december 2019 16:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij schijt nu iig 7 kleuren
Whehehehehehe
Stuur je mooie Simone nog wel eens wat?quote:Op zondag 8 december 2019 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij het kan kan hij dat ook.
Vind je haar mooi dan?quote:Op zondag 8 december 2019 16:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stuur je mooie Simone nog wel eens wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |