Nee en ik hoorde dat er ook geen voetbalclub zit dus zal wel niks te lachen zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn er kindjes zwaargewond geraakt dan?
Alsof je met een Williams een Ferrari verslaat, hè @Kiid ?quote:
Heeft dat mormel van je de boel weer ondergekotst?quote:
Waarom moet er altijd ergens een reden voor zijnquote:
Waarom vraagt diequote:Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd ergens een reden voor zijn
Dat is de natte droom van iedere coureurquote:Op zondag 8 december 2019 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof je met een Williams een Ferrari verslaat, hè @:kiid ?
Ik ben keihard m'n best aan het doen voor je vriend. Nog even geduld.quote:
Klasse. Kan nooit meer lang duren denk ikquote:Op zondag 8 december 2019 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben keihard m'n best aan het doen voor je vriend. Nog even geduld.
FC4 is nu een tientje in de storequote:
Hoe gaan de vorderingen om het buitenbeentje eruit te werken? Dit heeft nou wel lang genoeg geduurd.quote:
Helemaal gelijk. Je probeert het immers al zoveel jaren, kan niet misgaan.quote:Op zondag 8 december 2019 13:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Kan nooit meer lang duren denk ik
Iedereen is hier welkom maat. Dus ook jijquote:Op zondag 8 december 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe gaan de vorderingen om het buitenbeentje eruit te werken? Dit heeft nou wel lang genoeg geduurd.
Zolang ze blauw zijn is dat niet te doen. En aangezien hij blauw is van een dood forum stopt hij er ook niet snel mee.quote:Op zondag 8 december 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe gaan de vorderingen om het buitenbeentje eruit te werken? Dit heeft nou wel lang genoeg geduurd.
Het is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 8 december 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Trekt 'ie de blauw kaart weer hoorquote:Op zondag 8 december 2019 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang ze blauw zijn is dat niet te doen. En aangezien hij blauw is van een dood forum stopt hij er ook niet snel mee.
Krijg bij hem altijd het idee van in de echte wereld lukt het niet dus moet hij het maar op fok halenquote:Op zondag 8 december 2019 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang ze blauw zijn is dat niet te doen. En aangezien hij blauw is van een dood forum stopt hij er ook niet snel mee.
Dat is 1 reden waarom bepaalde mensen nog tegen je praten, uit collegialiteit.quote:Op zondag 8 december 2019 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Trekt 'ie de blauw kaart weer hoor
Miemiemiemiemie
Beetje zoals hoe jij eigenlijk wajong vangt maar je hier voor doet komen als een golddigger.quote:Op zondag 8 december 2019 14:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Krijg bij hem altijd het idee van in de echte wereld lukt het niet dus moet hij het maar op fok halen
Soort van opperdownie op de dagopvang gevoel
Ik denk dat je dat feit verwart met dat ik zo aaibaar ben.quote:Op zondag 8 december 2019 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is 1 reden waarom bepaalde mensen nog tegen je praten, uit collegialiteit.
DjeDje antwoordde "Nog niet met een stok" op de vraag of ze jou zou raken.quote:Op zondag 8 december 2019 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat feit verwart met dat ik zo aaibaar ben.
Echtquote:Op zondag 8 december 2019 14:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
DjeDje antwoordde "Nog niet met een stok" op de vraag of ze jou zou raken.
Nee ik heb dit verzonnen maar dat vertel ik verder aan niemand.quote:
Ach ik snap het ook wel. Ik ben te heet voor de meeste vrouwen. Begrijpelijk dat ze bang zijn om zich aan me te branden.quote:Op zondag 8 december 2019 14:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik heb dit verzonnen maar dat vertel ik verder aan niemand.
Hoe voelt dat dat iemand met wajong duurdere horloges kan kopen dan jijquote:Op zondag 8 december 2019 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje zoals hoe jij eigenlijk wajong vangt maar je hier voor doet komen als een golddigger.
Hoe meer haute horlogerie-zielen hoe meer vreugd, vriendin.quote:Op zondag 8 december 2019 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dat iemand met wajong duurdere horloges kan kopen dan jij
Is dit waar?quote:Op zondag 8 december 2019 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje zoals hoe jij eigenlijk wajong vangt maar je hier voor doet komen als een golddigger.
Daarbij; probeer maar eens een einzelgänger te pakken verwikkeld is in zijn hobby's die hij met niemand kan delen, en daarom er maar random over gaat posten in een sc waar hij het liefst geaccepteerd zou willen worden maar met het gevoel voor humor van remqo en de plaat van haags zit dat er niet in.quote:Op zondag 8 december 2019 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat het klopt, maar ga er maar vanuit.quote:
Hoorde laatst van een man dat jij een parelketting hebt.quote:Op zondag 8 december 2019 15:04 schreef Catkiller het volgende:
Zag een TT over de lelijkste man ter wereld en toen de naam UitStraling, wat een toeval he.
En toch zag ik van de week talent en intelligentie maar goed dan kan ze nog goed knetterinstabielgek zijn en niet in staat om ook maar een beetje mee te draaien in deze prachtige maatschappij.quote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat het klopt, maar ga er maar vanuit.
Prof zou niks over mijn dickpics delen met derden dus ik geloof dit niet.quote:Op zondag 8 december 2019 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde laatst van een man dat jij een parelketting hebt.
Dat klopt helemaal. Om ergens aan die ARBEIT te kunnen gaan heb je echt wel wat meer in je mars nodig dan dat. Daarom heb ik natuurlijk ook zo'n mooie functie op deze prachtige website.quote:Op zondag 8 december 2019 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch zag ik van de week talent en intelligentie maar goed dan kan ze nog goed knetterinstabielgek zijn en niet in staat om ook maar een beetje mee te draaien in deze prachtige maatschappij.
Alsof jij zo grappig bent, ouwe zuurpruimquote:Op zondag 8 december 2019 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarbij; probeer maar eens een einzelgänger te pakken verwikkeld is in zijn hobby's die hij met niemand kan delen, en daarom er maar random over gaat posten in een sc waar hij het liefst geaccepteerd zou willen worden maar met het gevoel voor humor van remqo en de plaat van haags zit dat er niet in.
Sodeju dan.quote:Op zondag 8 december 2019 15:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Alsof jij zo grappig bent, ouwe zuurpruim
Hij keek in de spiegelquote:
Fijn dat je het vraagt.quote:
Pics?quote:Op zondag 8 december 2019 15:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je het vraagt.
Wat lief.
Vastzittend slijm, van alles gegeten, algehele moeheid, veel overprikkeling en een nichtje zien kotsen vanochtend.
Dat soort dingen.
Haha.quote:
Snap ik, zal ik meehelpen?quote:Op zondag 8 december 2019 15:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha.
Je kent mij te goed.
Ik wilde hem met de grond gelijk maken maar ik begin medelijden te ervaren.
Ok Epkequote:Op zondag 8 december 2019 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is me ooit gelukt, de smaak was verrassend lekker
Ach laat lekker woedend zijn, is toch lachen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Dus Prof, of je wat liever wil doen en wat lichter in het leven wil staan, krijg je zelf toch alleen maar ongewenste celdelingen van en dat willen we niet
Denk dat het echt wel een mooie man is maar dat negatieve daar raken zelfs mestkevers van aan de schijt.quote:Op zondag 8 december 2019 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach laat lekker woedend zijn, is toch lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |