Ik bedoelde gezwelligerquote:
Mooi.quote:
Die bot denkt alleen aan zichzelfquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:02 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb liever dat haags mij bevlekt
Of aan de vuurwerkrampquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die bot denkt alleen aan zichzelf
Dat is nou weer iets waar jij je druk om maakt.quote:
Mag je best doen hoor. Loop ik niet voor weg. squote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Of zal ik me druk maken wat @:Monopoly ooit eens in 2016 gezegd heeft over Joden ergens in Discord?
Oh poeh hee wat een dreigement Mono zal wel bibberend achter zijn pc zitten nuquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Of zal ik me druk maken wat @:Monopoly ooit eens in 2016 gezegd heeft over Joden ergens in Discord?
Ga keihard lopen janken net als Treinhoer en Simone.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Daar heb je de kliekjesbrigade, even voorop springen om even iets te zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh poeh hee wat een dreigement Mono zal wel bibberend achter zijn pc zitten nu
Ik kan niet zonder @SimonedeBeauvoirquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar heb je de kliekjesbrigade, even voorop springen om even iets te zeggen.
Tyf op Aber, Mono en ik hebben jou gemiep er niet voor nodig
Ik heb niet zo'n probleem met Joden eigenlijk in het dagelijkse leven, hooguit dat ik langs een joods begraafplaats fiets met 40-45 dode jodenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mag je best doen hoor. Loop ik niet voor weg. s
Miemiemiemiepquote:
Jou probleem dat jij daar last van hebt.quote:
MIEP MIEPquote:
Grappig is dat he?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:38 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder @:SimonedeBeauvoir
Hou jou bekquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jou probleem dat jij daar last van hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |