Wacht gewoon een minuutje ofzo..heeft geen enkele meerwaarde om gelijk te drukken. Alleen maar risico.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef IxCalypso het volgende: [..] Omdat er heel soms mensen meedoen waar je het meteen hoort. Jennie Lena, hoe heet ie ook alweer, die man die toen Bob Marley zong (helaas was ie wel slechter later)
In het vorige topic niet, en nu nog nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Volledig te begrijpen dat je meteen drukt
Ik had 'm gekopiëerd voor dit topic:quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In het vorige topic niet, en nu nog niet
Yeps, en zeker dat eerste seizoenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Volledig te begrijpen dat je meteen drukt!
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In het vorige topic niet, en nu nog niet
Dankquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik had 'm gekopiëerd voor dit topic:
[..]
Yeps, en zeker dat eerste seizoen
Ook veel intiemer dat kleine podium zo. Check maar eens.quote:
Is niet helemaal mijn ding.quote:
Volgens mijn ken ik die, maar ik kijk 'm na dat dit programma is afgelopenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat vinden jullie van deze auditie?
Als man zijnde, een gewaagd nummer om te zingen, maar klinkt goedquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat vinden jullie van deze auditie?
Okquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Volgens mijn ken ik die, maar ik kijk 'm na dat dit programma is afgelopen
Toendertijd en nog een aantal jaar erna was hij 1 van de meest bekeken The Voice audities op YT worldwide. Geen idee hoe dat nu is.quote:
Echt???quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:23 schreef PinkLow het volgende:
Mijn adoptiekindje! Leuk dat hij terug is...
Dat dus. Bahbah zeikstemquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal vast goed zijn, maar ik word instant allergisch van deze stem
Overgearticuleerd of juist ondergeaticuleerd. Weet het niet. Vind het niks igg.
*Ril*
Ja.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:26 schreef IxCalypso het volgende:
Het allerbelangrijkste voor mij is geloof ik of ik een stem vind passen bij het nummer en de tekst van het nummer.
Jaaaquote:
Oh vanalles hoorquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk leuk dan qua muziek? Of stem?
Dat laatste zekerquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef IxCalypso het volgende:
Ja half 11, we zijn weer klaar, wel leuk weer dat er toch mensen mee ouwehoeren
Dat weten we dus niet, van de zenuwen kan je gekke dingen krijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef ato het volgende:
Pff wat een drama en toneelspel.
Ik vond hem wat geforceerd zingen.
Je mag 'm hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef PinkLow het volgende:
Indien nieuw aoptietopic... ik wil Ayoubfijne avond
Ik ben echt idolaat van de F1, maar daar waag ik me amper aan op dit forum, teveel getroll en live gaat het veel te snelquote:
Ik zet net het jaaroverzicht opquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben echt idolaat van de F1, maar daar waag ik me amper aan op dit forum, teveel getroll en live gaat het veel te snel
Yeps, daarom zei ik er hier ook iets overquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zet net het jaaroverzicht op![]()
En ik kom dus wel in dat firum (maar wellicht wist je dat al).
Nog steeds de allerbeste auditie ooitquote:
Iig 1 van dequote:Op vrijdag 6 december 2019 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog steeds de allerbeste auditie ooit![]()
![]()
Daarom laten zij het uitvoerig zien, kijk zo zielig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, van de zenuwen kan je gekke dingen krijgen.
Echt hoorquote:
image nogwat consultant of zoquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft zij verschillende kleuren broeken aan?
Of Kim Holland.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:34 schreef potjecreme het volgende:
Wist niet dat Rachel Hazes een zus heeft.
Welquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Lil Kleine is echt niet te harden
Zagen we eerder van haar niet een voorstukje, dat ze terug mag komen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hou van dit nummer. Maar dit is lang niet dringend/intensief genoeg gezongen. En ook niet mooi genoeg
Nee die meid was het ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Wel vreemd dat ze hier sowieso al niet voor draaien en voor zo'n braderiejongen wel
Ja idd, net weerquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zagen we eerder van haar niet een voorstukje, dat ze terug mag komen?
Ja vind ik ook altijd jammer want op de een of andere manier hebben mannenstemmen mijn voorkeur vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:48 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik mis goede mannenstemmen dit seizoen. Sowieso is wéér 80% van de deelnemers vrouw, maar de mannen die dit seizoen de blind auditions halen zijn vrij matig.
En dan het liefst mannen met een diepe stem, niet dat kattengejank van die iele jochies.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja vind ik ook altijd jammer want op de een of andere manier hebben mannenstemmen mijn voorkeur vaak.
...Oh, ze mag 'gelukkig' niet doorquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ze mag nu al terugkomen? Oke... Het concept van The Voice is officieel helemaal naar de klote
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
En dan het liefst mannen met een diepe stem, niet dat kattengejank van die iele jochies.
Ik kan me Waylon's auditie van HGT nog herinneren, pfffieuwquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waylons versie heeft wel de intensiteit en dringendheid. Al is zijn stem niet best.
En het refrein kan ze het wel enigszins. Daarnet ook.
ook het leukste jurylid met zijn scherpe, bijdehante kutopmerkingen en voor de performance van kandidaten de beste coach vermoed ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:52 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zit de wiki van The Voice eens te bekijken en Ali is gewoon het langstzittende jurylid, dit is al z'n 7e seizoen
Oneensquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:56 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ook het leukste jurylid met zijn scherpe, bijdehante kutopmerkingen en voor de performance van kandidaten de beste coach vermoed ik
Da's waar... Maar vind het belachelijk dat er überhaupt niet gedraaid is... Lil Kleine en Ali draaien normaal al voor een piepende caviaquote:
HGT?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kan me Waylon's auditie van HGT nog herinneren, pfffieuw
Ik vind haar echt niet goed. Iel stemmetje.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... Maar vind het belachelijk dat er überhaupt niet gedraaid is... Lil Kleine en Ali draaien normaal al voor een piepende cavia
Eensquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... Maar vind het belachelijk dat er überhaupt niet gedraaid is... Lil Kleine en Ali draaien normaal al voor een piepende cavia
Zal wel van de kerk zijnquote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Een relatie met Celine? Ik dacht dat het haar gay best friend was
Thanksquote:
Nee niet waar, ik noem meestal de plaatsnaamquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:59 schreef _Arual_ het volgende:
Iedereen in heel NL behalve Limburg: ik kom uit Amsterdam/Oss/schubbekutteveen
Iedereen uit Limburg: ik kom uit Limburreg
ik kreeg zo'n jeuk van die vent . Bahquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:00 schreef vencodark het volgende:
Wel een knappe kerel, die getrouwde.
Ja vreselijk he. Wat een kutvolk. En dan zit mijn werkgever ook nog in Limboland...gelukkig ben k er weinigquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:59 schreef _Arual_ het volgende:
Hij moet wel zijn muil houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik kreeg zo'n jeuk van die vent . Bah
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:59 schreef _Arual_ het volgende:
Gewoon een Limboquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:59 schreef vencodark het volgende:
Die vriend van die Aziatische meid is dus hetero??
en ik vind het geen mooie man.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:07 schreef vencodark het volgende:
Onsympathiek. Matige stem. Zingt te truttig.
Yup. Komt heel gemaakt over.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Lekker dramatisch gezongen, kunt zien dat ie musicalervaring heeft
Zijn gezicht vond ik wel wat hebben maar door zijn algehele saaie uitstraling is het sex gehalte wel tot een vriespunt gezakt.quote:
ook al gaat ie nu door, als NL moet stemmen is ie exitquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:09 schreef leolinedance het volgende:
Pfff wat is dit nou weer. Dramaverhaal
gelukkig hoort de jury dit nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:10 schreef chufi het volgende:
Zielig verhaal maar ik zie hem liever niet door ..
Tuurlijk klopt er geen reet (quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:12 schreef vencodark het volgende:
Tja kijk. Ik ben vast naïef maar wie zegt mij dat dit de hele waarheid is.
Ik geef m'n oordeel pas als ik iemand hoor zingenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:12 schreef Koen66 het volgende:
als we hier maatgevend zijn heeft ie de gunfactor bij voorbaat niet
Cute.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt er geen reet () van.
NL is nogal gevoelig voor de gunfactor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik geef m'n oordeel pas als ik iemand hoor zingen
Tja, jammer dan, ik ga voor stem, niet voor gunfactor alleenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NL is nogal gevoelig voor de gunfactor.
en deze heeft dat niet
2 x in de bak .. losse handjes ...quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NL is nogal gevoelig voor de gunfactor.
en deze heeft dat niet
yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roepnaam is volgens mij wel gebruikelijker is de VS.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan vraagt iemand hoe je heet en zeg je C.J.
Dat dus. Wat een neppe zooiquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:26 schreef danos het volgende:
Ok deze hele show is dus geregisseerd, period.
Anouk laat liever bijna iedereen sneuvel en tijdens The Battlesquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:27 schreef Koen66 het volgende:
Die valt bij de knockouts wel uit ofzo.
Of Waylon.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:27 schreef DKUp het volgende:
De goede artiesten gaan massaal naar Anouk
Qua zang zit je natuurlijk het beste bij Anouk of Waylon, qua anders zit je goed bij Ali en bij Kleine zit je strategisch/tactisch gezien het beste dusquote:
Ik zou nooit voor Ali of Kleine kiezenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Qua zang zit je natuurlijk het beste bij Anouk of Waylon, qua anders zit je goed bij Ali en bij Kleine zit je strategisch/tactisch gezien het beste dus
Als je tactisch kiest lijkt het me best slim, alle goeie bij 1 coach schiet natuurlijk niet op voor de kans om door te gaanquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor Ali of Kleine kiezen
Ah, op die fietsquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je tactisch kiest lijkt het me best slim, alle goeie bij 1 coach schiet natuurlijk niet op voor de kans om door te gaan
Achja Peter Vd Vorst zit gewoon in de coulissen met een afstandsbediening.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ondanks het zielige verhaal vond ik die laatste gozer echt niet zo bijzonder zingen... verbaasde me dat er nog 3 stoelen om gingen
Ik vind alleen de audities leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:33 schreef ato het volgende:
Zijn het in totaal 8 audities afleveringen
Ik zit nu in zo'n slobberige pyjamabroek, is dat niet stylisch dan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Half NL moet wat aan zijn/haar styling doen (me too).
Ik in een joggingpak. Al sinds mijn val en verwonding. Daarvoor nooit aangehadquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zit nu in zo'n slobberige pyjamabroek, is dat niet stylisch dan?
Ik ook, maar ik sta niet op het podium om mijn talent te verkopenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zit nu in zo'n slobberige pyjamabroek, is dat niet stylisch dan?
Je zou wel opvallen, auditie in pyjamabroekquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:46 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik sta niet op het podium om mijn talent te verkopen
Was het zo ernstigquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik in een joggingpak. Al sinds mijn val en verwonding. Daarvoor nooit aangehad
Kop van mijn bovenarm gebroken. Dan kun je vrij weinig qua kleding (zelf aantrekken)quote:
Laat ik over aan de hipsters..quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je zou wel opvallen, auditie in pyjamabroek
Dat is niet mooi, nee. Beterschap.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kop van mijn bovenarm gebroken. Dan kun je vrij weinig qua kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |