dat is idd het bestequote:Op vrijdag 6 december 2019 15:57 schreef spapaars het volgende:
Wat een gedoe 1 Paracetamolletje en klaar
Dat denk ik ook. Ze zal er echt geen 6 hebben geslikt. Heb ze niet geteld, maar zag d'r volgens mij wel enkele pakken. Overdrijven kan Mariska wel. Maar het blijft natuurlijk niet echt gezond en ook iedere avond slaappillen lijkt me ook niet goed. Maar ja ik ben haar dokter niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan 6. Dan ben je gewoon niet goed in je hoofd.
Het zullen er ook wel 2 geweest zijn.
Waar heb je het nou weer over.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een ibu neem ik ook weleens. Ben heel selectief met het nemen van pijnstillers, dus ik neem hem niet snel, maar je vindt hem in menig medicijnkasje. Niemand die ooit tegen mij heeft gezegd... oh.. ibu.... niet nemen hoor. Ja het is vast zwaarder dan een gewone pijnstiller. Ken iemand die ze neemt als die ongesteld is.
Maar hey.... ik ben haar arts niet..... gebruik weinig tot geen medicijnen, weet wel dat ze zichzelf afbeult (was ik ervan gezien heb in de loop der tijd). Ja en wijn drinkt ze ook.
Maagbeschermer. Diclo heb ik ooit gekregen voor migraine zonder maagbeschermer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ibu en diclofenac zijn idd niet erg lief voor je maag
Het ging toch over oxycodon die jij in je kastje hebt liggen. Dat is gewoon het zwaarste middel wat niet zo snel gegeven wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een ibu neem ik ook weleens. Ben heel selectief met het nemen van pijnstillers, dus ik neem hem niet snel, maar je vindt hem in menig medicijnkasje. Niemand die ooit tegen mij heeft gezegd... oh.. ibu.... niet nemen hoor. Ja het is vast zwaarder dan een gewone pijnstiller. Ken iemand die ze neemt als die ongesteld is.
Maar hey.... ik ben haar arts niet..... gebruik weinig tot geen medicijnen, weet wel dat ze zichzelf afbeult (was ik ervan gezien heb in de loop der tijd). Ja en wijn drinkt ze ook.
Ik neem ook Ibu als het moet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over Mariska ging en er werd over ibu's gesproken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over.
Het ging over oxycodon.
En oxycodon is geen ibuprofen. Iedereen neemt wel eens een ibuprofen.
Er werd maar 100 keer oxycodon gemeld, en daar had je zelf van alles over te vertellenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over Mariska ging en er werd over ibu's gesproken.
Oh? Ze heeft toch kasten vol?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:00 schreef Schakeltopia het volgende:
merel heeft geen kleren voor een sjiek diner
Maris heeft vandaag 3 x 2 Ibu ingenomen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over Mariska ging en er werd over ibu's gesproken.
tegenwoordig gewoon vrij verkrijgbaar bij de drogist, ik weet net beter dan dat je het voorgeschreven kreeg door de arts, en altijd met maagbeschermer, is vanuit de artenwereld ook veel gedoe over, de medicijnenlobby he?quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maagbeschermer. Diclo heb ik ooit gekregen voor migraine zonder maagbeschermer.
Veel later pas gekregen, vond ik geen goede zet van de arts die het ooit voorschreef. Heb het zo min mogelijk geslikt en gelukkig nooit last van mijn maag gekregen.
dat is ook alleen op doktersrecept en brufen en voltaren is pijnbestrijding PLUS ontstekings remmend. Onzin voor als je bv hoofdpijn hebt, ontstoken hersenen heb ik nog niet vaak van gehoord, alhoewel je het hier bij de utopianen soms kan vermoedenquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ging toch over oxycodon die jij in je kastje hebt liggen. Dat is gewoon het zwaarste middel wat niet zo snel gegeven wordt.
Dan heb ik de overgang naar oxycodon niet gehoord.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ging toch over oxycodon die jij in je kastje hebt liggen. Dat is gewoon het zwaarste middel wat niet zo snel gegeven wordt.
Het schijnt dat ze gelogen heeft gisteravond over jassen, waar ze iets mee moest doen en niet gedaan heeft en wel verteld dat ze het gedaan heeft .quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd vanmiddag, maar Hiske en Gerrit zijn nu ook vals aan het roddelen over Mariska. Ja inderdaad Mariska fantaseert erop los, maar toen Hiske vanochtend aan het fietsen was zag ik Mariska toch wel bezig achter de computer, een lijst voor Gerrit uitdraaien, Katies inpakken met Brandon en een lijst voor Merel uitdraaien die ze daarna ook in de keuken aan Merel overhandigde.
ojee, dat wordt dan bestellenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:00 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik echt een chique feest heb, ik heb geen kleren hoor zegt Merel.
Oxycodon, Oxycontin, merknamen, ik zou er niet mee gaan autorijden bvquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik neem ook Ibu als het moet.
Maar Maakt doe Ocycodon dan slaperig?
Ze ligt alweer.
joggie is ook effe zoetquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ondertussen maakt Jessie de boot gezellig voor het romantische diner.
Ow?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze gelogen heeft gisteravond over jassen, waar ze iets mee moest doen en niet gedaan heeft en wel verteld dat ze het gedaan heeft .
Seriouslyquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb ik de overgang naar oxycodon niet gehoord.
Overigens ooit 1 keer gekregen omdat ik spierpijn in mijn rug had (gescheurd spiertje). Misschien heb ik hem nog liggen. Zodra ik iets niet echt meer nodig heb, kap ik ermee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |