Kan allemaal. Maar dat heeft niks met freeloaden te maken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou op Mootie ze doet graag interessant, rijdt 3 uur om voor het beste broodje shoarma, CP is niks, maar Preston Palace wel, wat ook een massading is
denk dat haar baantje in de kroeg vooral omsloeg dat ze gratis kon zuipenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan allemaal. Maar dat heeft niks met freeloaden te maken.
En 2x per jaar naar Londen voor ondergoed van Victoria's Secretquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou op Mootie ze doet graag interessant, rijdt 3 uur om voor het beste broodje shoarma, CP is niks, maar Preston Palace wel, wat ook een massading is
Fillers,sushi,kleding etc.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar ook in Utopia, dealtjes eruit slaan, freeloader dus, en vooral voor haar zelf he? Gouden kettinkjes, kleidng, noem maar op, freeloader
4 keer per jaar,Londen,en dan kocht ze die hele winkel leeg.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 2x per jaar naar Londen voor ondergoed van Victoria's Secret
Edit: of was het New York?
Dealtjes maken is geen freeloaden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar ook in Utopia, dealtjes eruit slaan, freeloader dus, en vooral voor haar zelf he? Gouden kettinkjes, kleidng, noem maar op, freeloader
Ik dacht dat het over freeloaden ging.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 keer per jaar,Londen,en dan kocht ze die hele winkel leeg.
Heb ik het niet over gehad.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over freeloaden ging.
ach ja, dat is mijn mening maar,ik vind het lelijk, maar het kan dat jij dat anders zietquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dealtjes maken is geen freeloaden.
Je kunt niet zomaar zelf een betekenis aan een woord geven
met de pinpas van een anderquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over freeloaden ging.
Daar gaat het niet om natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach ja, dat is mijn mening maar,ik vind het lelijk, maar het kan dat jij dat anders ziet
Ben er deze zomer met mijn zus, haar partner en hun kids geweest. Dan is het leuk maar idd , zonder kids....quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met mn kinderen veel geweest, vroeger, was best leuk, vooral met kinderen eigenlijk, zou het echt niet doen zonder kinderen
preciesquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben er deze zomer met mijn zus, haar partner en hun kids geweest. Dan is het leuk maar idd , zonder kids....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |