Is al een hele verbeteringquote:
Waarom? Jubilee is toch geilquote:Op donderdag 5 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Alleen dan wel met een oyster bracelet ipv jubilee
Hoezo heeft ze nooit meer gelachen en gedanst? Is ze er dood gegaan of zoquote:Op donderdag 5 december 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Had zo'n tante, ja ik ga op vakantie naar Noord Jemen want al die mensen die naar Spanje en Turkije op reis gaan die zijn zoooo dom, ze heeft daarna nooit meer gedanst en gelachen, dom wijfje ook
Overdosis aan uitstralings domme postsquote:Op donderdag 5 december 2019 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo heeft ze nooit meer gelachen en gedanst? Is ze er dood gegaan of zo
Of wat als ze mee zou willen?quote:Op donderdag 5 december 2019 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag jij wel het huis uit van je bazige zuid Amerikaanse vrouwtje dan
Te flashy dan denk ikquote:Op donderdag 5 december 2019 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom? Jubilee is toch geil
Geestelijk wel maar goed dat was ze al.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo heeft ze nooit meer gelachen en gedanst? Is ze er dood gegaan of zo
Het is wel vrij flashy ja. Maar heb soms het idee dat die polished center links op die oyster opvallender krassen.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Te flashy dan denk ik
En meer oude mannen style
En ziet er wat t meer femine uit ook
Oyster geeft het een wat meer sportieve look
Wordt het niet eens hoog tijd dat je me eer betoont naar gelang mijn hoge IQ en status, gedraag je meisje van doodgewone komaf, dan komt je er wel want af en toe zie ik glimpjes van je die me bevroeden dat er gewoon een grande chique dame in je zit.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Overdosis aan uitstralings domme posts
Moest flink kotsen hierdoor.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt het niet eens hoog tijd dat je me eer betoont naar gelang mijn hoge IQ en status, gedraag je meisje van doodgewone komaf, dan komt je er wel want af en toe zie ik glimpjes van je die me bevroeden dat er gewoon een grande chique dame in je zit.
Als je dat toe laat boekt ze meteen een enkel ticket naar thuisland denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Of wat als ze mee zou willen?
Gaat dit over mannen die hun vrouwen uit Mexico, Oekraïne, Kazachstan of Indonesië moeten halen?quote:Op donderdag 5 december 2019 23:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je dat toe laat boekt ze meteen een enkel ticket naar thuisland denk ik.
Ah dat moet ik zijn geweest.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Prof wel als je zegt dat je 22 bent en zittende plast.
Nee over vrouwen die niet op FOK! zitten meenemen naar een FOK!meet. Die vluchten sowieso direct.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit over mannen die hun vrouwen uit Mexico, Oekraïne, Kazachstan of Indonesië moeten halen?
Hoezo, er zitten hier toch ook gewoon leuke normale mensenquote:Op donderdag 5 december 2019 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee over vrouwen die niet op FOK! zitten meenemen naar een FOK!meet. Die vluchten sowieso direct.
Ja hihi hoiquote:Op donderdag 5 december 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, er zitten hier toch ook gewoon leuke normale mensen
Bedankt vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, er zitten hier toch ook gewoon leuke normale mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |