Ik ga altijd des avonds.quote:
Leuken garpquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan komt je moeder daar zeker elke dag
Dankjequote:Op donderdag 5 december 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, er zitten hier toch ook gewoon leuke normale mensen
Klopt, we gaan altijd samenquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan komt je moeder daar zeker elke dag
Heerlijk nummer.quote:
Slaat natuurlijk weer helemaal nergens op deze postquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
Sws armoe om boodschappen te doen in die Turken winkel
Verstaat onze ouwe Hagenaar het een beetje?quote:
Jawohlquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstaat onze ouwe Hagenaar het een beetje?
Prachtig dialect hequote:
Zegt een uitzendkantoorflikkertjequote:Op vrijdag 6 december 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
Sws armoe om boodschappen te doen in die Turken winkel
Niks over onze Lewis Hamilton 2.0 idiootquote:
Als hij over broeders gaat praten dan lach ik hem uit met zijn flikkerbaantjequote:Op vrijdag 6 december 2019 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks over onze Lewis Hamilton 2.0 idioot
Ze hebben daar ook geen zelfscan haha ja doeii ga niet verplicht praten met mensenquote:
Ja, zit t dichtst bij m'n werkquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook geen zelfscan haha ja doeii ga niet verplicht praten met mensen
Je bent wel erg wereldvreemd als je denkt dat uitzendbureaus beginnen en eindigen bij Randstad.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als hij over broeders gaat praten dan lach ik hem uit met zijn flikkerbaantje![]()
![]()
Je moet echt gay zijn om tussen uitzendsnollen te willen werken
Ik zou zoeken naar een betere baan zodat je niet in die rattenhol je troep hoeft te halenquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk weer helemaal nergens op deze post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |