abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 22:08:20 #1
163650 Greys
pi_190289766
Voor vorige volle delen van dit Kaartverkooptopic: klik hierboven naast het paginanummer 1 op de pijl naar links. Zo kom je in het vorige deel.



De eerste wave van de kaartverkoop is op donderdag 12 december om 12.00 uur.

Verkooplink: https://tickets.songfestival.nl/

LET OP: Koop alleen kaarten via het officiële verkoopkanaal en niet op andere sites!

Kaarten zullen OP NAAM worden verkocht en max. 4 per order.
Hoe de personalisering van de kaarten werkt en antwoord op andere vragen vind je hier in de FAQ:

https://songfestival.nl/faq

Een aantal uitgelichte dingen (rest in de FAQ):

Zodra je bestelling is betaald, ontvang je een bevestigingsmail vanuit Paylogic. Om je tickets te ontvangen, moet je jouw tickets eerst personaliseren, dit kan vanaf 16 december. Hiervoor ontvang je een aparte mail met een link. Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, geslacht en geboortedatum. Na personalisatie van alle tickets ontvang je een mail om je tickets te downloaden.

Kan je onverhoopt niet gaan?
Je kunt je kaarten verkopen via Ticketswap. Dan kunnen de kaarten ook weer opnieuw op naam gezet worden.

quote:
Hoe kom je aan een kaartje?
Voor dag en dauw de wekker zetten, je achter de computer verschansen en op verversknop F5 blijven rammen? Nee, dat heeft volgens executive producer Sietse Bakker geen enkel nut bij de lancering van de eerste Songfestivaltickets op donderdag 12 december om 12.00 uur. De verkoop gaat als volgt: belangstellenden gaan naar de officiële verkoopkanalen via www.songfestival.nl (voor Nederland) of www.eurovision.tv (internationaal). Mensen die voor 12.00 uur op de ticketpagina staan, worden precies om 12.00 uur willekeurig in de rij gezet. Als je na 12.00 uur op de pagina komt, sluit je achteraan in de rij. Bakker: ,,Kopers komen in een soort virtuele wachtruimte terecht en de computer kiest dan volstrekt willekeurig wie in de wachtrij uiteindelijk kaartjes bemachtigt. Een soort loting dus. Dat leek ons het eerlijkst.’’ Het maakt niet uit of mensen op het Nederlandse of internationale adres inloggen. Iedereen heeft volgens Bakker overal evenveel kans.
WELKE SHOWS ZIJN ER?

- 1e Semi-Final Jury show, maandagavond 11 mei, start show 21:00 uur
- 1e Semi-Final Family show, dinsdagmiddag 12 mei, start show 15:00 uur
- 1e Semi-Final LIVE show, dinsdagavond 12 mei, start show 21:00 uur

- 2e Semi-Final Jury show, woensdagavond 13 mei, start show 21:00 uur
- 2e Semi-Final Family show, donderdagmiddag 14 mei, start show 15:00 uur
- 2e Semi-Final LIVE show, donderdagavond 14 mei, start show 21.00 uur

- Finale Jury show, vrijdagavond 15 mei, start show 21:00 uur
- Finale Family show, zaterdagmiddag 16 mei, start show 13:30 uur
- Finale LIVE show, zaterdagavond 16 mei, start show 21:00 uur

De Jury- en Family shows zijn complete shows (voor de jurypunten) die alleen niet live op televisie worden uitgezonden. Verder ziet het publiek feitelijk hetzelfde als tijdens de live uitzendingen met dezelfde presentatoren, optredens, opening- en interval acts.

Bij de Jury- en Family shows mist tijdens de Semi-Finals de bekendmaking van de finalisten en tijdens de Grand Final is er geen puntentelling. Er wordt dan gewerkt met een dummy-uitslag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 11-12-2019 17:29:06 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190289912
Ah, dat je wel kan doorverkopen en ze opnieuw gepersonaliseerd kunnen worden is ook wel goed inderdaad ^O^ Anders zit je straks met tickets die niet meer gebruikt kunnen worden als er iets anders tussen komt.

Ik denk dat voor de shows waar ik heen wil, ik gewoon de volle 4 tickets ga proberen te scoren. Uiteindelijk raak ik die wel kwijt aan fans en/of Fok!ers die naast het net grijpen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 22:49:52 #3
163650 Greys
pi_190290359
Nu al antwoord van de organisatie nav de vragen over tenaamstelling wijzigen als je onverhoopt kaarten kwijt wilt via Ticketswap:

quote:
Dank voor de complimenten! We hebben ook allemaal het gevoel dat we lekker op dreef zijn. Ja zover ik weet, komt via ticketswap de tenaamstelling helemaal goed. Juist daarom ook de mooie combi paylogic / ticketswap. Ik doe nog even een laatste check voor de zekerheid. Je hoort zsm!
Wordt vervolgd. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 22:53:30 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190290402
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Nu al antwoord van de organisatie nav de vragen over tenaamstelling wijzigen als je onverhoopt kaarten kwijt wilt via Ticketswap:
[..]

Wordt vervolgd. ^O^
Helemaal prima gezien je daar niet veel meer kan vragen dan de ticketprijs.
pi_190290404
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Nu al antwoord van de organisatie nav de vragen over tenaamstelling wijzigen als je onverhoopt kaarten kwijt wilt via Ticketswap:
[..]

Wordt vervolgd. ^O^
Mooi dat ze zo snel en goed antwoorden! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190290478
Ze hebben het heerlijk onder controle allemaal O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator donderdag 5 december 2019 @ 23:11:54 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190290670
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, dat je wel kan doorverkopen en ze opnieuw gepersonaliseerd kunnen worden is ook wel goed inderdaad ^O^ Anders zit je straks met tickets die niet meer gebruikt kunnen worden als er iets anders tussen komt.

Ik denk dat voor de shows waar ik heen wil, ik gewoon de volle 4 tickets ga proberen te scoren. Uiteindelijk raak ik die wel kwijt aan fans en/of Fok!ers die naast het net grijpen.
Maar ga je dan honderden euro’s voorschieten? :o neem aan dat je gelijk moet betalen?

Het is echt midden in de maand voor mij dus 1 ticket voor de finale familyshow kan er net vanaf _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 5 december 2019 @ 23:12:58 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190290689
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Nu al antwoord van de organisatie nav de vragen over tenaamstelling wijzigen als je onverhoopt kaarten kwijt wilt via Ticketswap:
[..]

Wordt vervolgd. ^O^
Nice!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 23:13:45 #9
163650 Greys
pi_190290701
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar ga je dan honderden euro’s voorschieten? :o neem aan dat je gelijk moet betalen?

Het is echt midden in de maand voor mij dus 1 ticket voor de finale familyshow kan er net vanaf _O-

De meeste die-hard fans zijn er waarschijnlijk al sinds mei voor aan het sparen en apart leggen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 5 december 2019 @ 23:22:00 #10
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190290823
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

De meeste die-hard fans zijn er waarschijnlijk al sinds mei voor aan het sparen en apart leggen. :D
Ik kan al nauwelijks sparen voor een wasmachine :'(

Maar ik wil dit zo graag meemaken met jullie jongons *O* samen wapperen, samen zo fucking trots zijn op ons landje en op ESF dat zo’n leuk cluppie is *O* O+

Ik moet donderdag wel werken maar ik kan tot 14:00 thuiswerken, ga het dan om 12:00 gewoon proberen :@ en anders heel hard hopen dat het anderen wel lukt en die een kaartje overhebben :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190290835
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar ga je dan honderden euro’s voorschieten? :o neem aan dat je gelijk moet betalen?

Het is echt midden in de maand voor mij dus 1 ticket voor de finale familyshow kan er net vanaf _O-

Voor 1 show wil ik dat best doen, omdat ik echt wel denk er vanaf te komen. Ligt er ook aan of ik ter plekke hier weet of er mensen echt nog zonder tickets zitten. Ik vertrouw de vaste kern hier er echt wel op dat ze zoiets gewoon terugstorten :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190290849
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat voor de shows waar ik heen wil, ik gewoon de volle 4 tickets ga proberen te scoren. Uiteindelijk raak ik die wel kwijt aan fans en/of Fok!ers die naast het net grijpen.
Jep, dit. We gaan ervoor w/
~The present is all there is~
  PR en moderator donderdag 5 december 2019 @ 23:25:11 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190290861
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Voor 1 show wil ik dat best doen, omdat ik echt wel denk er vanaf te komen. Ligt er ook aan of ik ter plekke hier weet of er mensen echt nog zonder tickets zitten. Ik vertrouw de vaste kern hier er echt wel op dat ze zoiets gewoon terugstorten :Y
Oooh ik hoop zo dat het allemaal gaat lukken voor ons allemaal _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190290878
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar ik wil dit zo graag meemaken met jullie jongons *O* samen wapperen, samen zo fucking trots zijn op ons landje en op ESF dat zo’n leuk cluppie is *O* O+
Jaaaa dit gewoon meemaken met het groepje is echt zo'n mooie kans! *O* O+

Als het allemaal niet lukt (en sowieso; ze lopen niet weg :+ ) hebben we ook nog de EuroVillage en Henk om de hoek *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190290883
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik kan al nauwelijks sparen voor een wasmachine :'(

Maar ik wil dit zo graag meemaken met jullie jongons *O* samen wapperen, samen zo fucking trots zijn op ons landje en op ESF dat zo’n leuk cluppie is *O* O+

Ik moet donderdag wel werken maar ik kan tot 14:00 thuiswerken, ga het dan om 12:00 gewoon proberen :@ en anders heel hard hopen dat het anderen wel lukt en die een kaartje overhebben :@
Jaaa, leuk *O*

En wasmachine?....Sinds wanneer kijk jij naar het ESF?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
  PR en moderator donderdag 5 december 2019 @ 23:28:28 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190290905
quote:
17s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa dit gewoon meemaken met het groepje is echt zo'n mooie kans! *O* O+

Als het allemaal niet lukt (en sowieso; ze lopen niet weg :+ ) hebben we ook nog de EuroVillage en Henk om de hoek *O*
Ja ik moet nog ff die hele week vakantie opnemen *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 5 december 2019 @ 23:29:03 #17
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190290911
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:26 schreef grazz het volgende:

[..]

Jaaa, leuk *O*

En wasmachine?....Sinds wanneer kijk jij naar het ESF?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar ik ben geen slavic girl ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190291002
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jamaar ik ben geen slavic girl ;(
Nou en :( kleed je er naar en wie weet eindig je wel op het podium als onderdeel van de Poolse act. Geen kosten meid *O*
~The present is all there is~
  donderdag 5 december 2019 @ 23:43:55 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190291077
Ik hoop ook echt dat het de diehards hier lukt. O+

Trouwens, ik hoop dat het mezelf ook lukt. :+ Want ik post dan wel niet 24/7 mee hier, maar ik zit wel al sinds 1975 jaar-in-jaar-uit te kijken en te wachten en te hopen! }:|

Ik hoorde vorige week dat er een kans is dat we (@Tijn en ik) via de 'genodigden'-weg naar de finale kunnen. Heel tof, maar ik durf er alleen nog niet vanuit te gaan. :D :P Ik hoop gewoon iig naar een van de shows te gaan en het maakt me niet eens zoveel uit welke. Als ik de sfeer maar heb kunnen proeven. Ik denk dus dat ik maar ga proberen om kaartjes voor een van de semi-shows te bemachtigen volgende week. Als daar de finale dan nog bij komt is het mooi, maar zo niet, dan ben ik sowieso geweest. :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_190291110
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:43 schreef Jane het volgende:
Ik hoorde vorige week dat er een kans is dat we (@Tijn en ik) via de 'genodigden'-weg naar de finale kunnen
Dankje Jane w/ zou idd echt leuk zijn als we hier met een grote groep bij één van de shows aanwezig kunnen zijn.

En fingers crossed dan voor jullie! Waar hangt die kans nog van af?
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 23:50:30 #21
163650 Greys
pi_190291141
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:43 schreef Jane het volgende:
Ik hoop ook echt dat het de diehards hier lukt. O+

Trouwens, ik hoop dat het mezelf ook lukt. :+ Want ik post dan wel niet 24/7 mee hier, maar ik zit wel al sinds 1975 jaar-in-jaar-uit te kijken en te wachten en te hopen! }:|

Ik hoorde vorige week dat er een kans is dat we (@:Tijn en ik) via de 'genodigden'-weg naar de finale kunnen. Heel tof, maar ik durf er alleen nog niet vanuit te gaan. :D :P Ik hoop gewoon iig naar een van de shows te gaan en het maakt me niet eens zoveel uit welke. Als ik de sfeer maar heb kunnen proeven. Ik denk dus dat ik maar ga proberen om kaartjes voor een van de semi-shows te bemachtigen volgende week. Als daar de finale dan nog bij komt is het mooi, maar zo niet, dan ben ik sowieso geweest. :)
Ik duim voor je! O+

Wat is de 'genodigden'-weg precies? Ben je dan bv een relatie van een sponsor of meewerkend bedrijf of hoe werkt zoiets? Heb ik me altijd afgevraagd! Ben benieuwd hoe zoiets gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 december 2019 @ 00:05:19 #22
163650 Greys
pi_190291303
Maar nog even realistisch.. 7000 kaarten per show las ik. Een derde voor delegaties en sponsors. Dus ca 5000 over. Waarvan 2286 voor de OGAE leden zijn.

We gaan straks waarschijnlijk met tienduizenden mensen uit heel Europa tegelijk in de wachtrij staan voor de ca 2500 kaarten die per show over zijn. Tel ik dan goed? :P Want de kans is dan echt behoorlijk klein.. *nagelbijt*

In Lissabon konden er 20.000 in en toen hadden Cee en ik na 8 uur wachtrij nog net 2 juryshow kaartjes. Nu zijn er een stuk minder kaarten.

DONDERS, HEB IK TOCH WEER ZENUWEN! _O- SPANNEND! *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 06-12-2019 00:11:25 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 december 2019 @ 00:06:40 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190291322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:47 schreef grazz het volgende:

Waar hangt die kans nog van af?
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik duim voor je! O+

Wat is de 'genodigden'-weg precies? Ben je dan bv een relatie van een sponsor of meewerkend bedrijf of hoe werkt zoiets? Heb ik me altijd afgevraagd! Ben benieuwd hoe zoiets gaat.
Meewerkend bedrijf, hou het daar maar op. Van de NPO, in dit geval. Ik wil er in een later stadium best wat meer over vertellen, maar dingen zijn gewoon nog niet helemaal zeker.
Dit klinkt allemaal vreselijk vaag. Sorry daarvoor. :@
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 december 2019 @ 00:08:23 #24
163650 Greys
pi_190291345
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2019 00:06 schreef Jane het volgende:

[..]


[..]

Meewerkend bedrijf, hou het daar maar op. Van de NPO, in dit geval. Ik wil er in een later stadium best wat meer over vertellen, maar dingen zijn gewoon nog niet helemaal zeker.
Dit klinkt allemaal vreselijk vaag. Sorry daarvoor. :@
Geeft toch niks! Snap ik best.
Ik duim! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190291383
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2019 00:06 schreef Jane het volgende:

[..]

[..]

Meewerkend bedrijf, hou het daar maar op. Van de NPO, in dit geval. Ik wil er in een later stadium best wat meer over vertellen, maar dingen zijn gewoon nog niet helemaal zeker.
Dit klinkt allemaal vreselijk vaag. Sorry daarvoor. :@
Snap het hoor :) Ik hoop het voor jullie en als ze nog kaartjes over hebben, iemand onverwacht niet kan...dan..nouja, je weet ons te vinden :+
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')