Klopt ze was ziek, ik weet het en als je nu terug kijkt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:51 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Antwee zelf nooit echt een mening heeft.
Bij de interviews die hij de afgelopen tijd heeft gegeven was toch te zien dat hij maar wat lulde, zich door andere mee liet slepen ( oa met boosheid op de Privé )
2 of 3 maanden geleden was zijn moeder nog verdwaald en schoof ze alles op andere of volgens hem, nu is het weer dikke mik.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stokende moeders van mannen die het lef niet hebben hun bek open te trekken tegen hun moeder kunnen een hoop ellende veroorzaken.
Het type dat dat flikt weet ook wel dat hun zoon de ballen niet heeft ze tegen te spreken, daarom komen ze ermee weg, tot iemand het niet pikt en het contact verbreekt, of het contact met de zoon zelf dan ook verbroken wordt hoeft niet, maar is in dit geval dus wel gebeurd.
Ik denk dat Rachel hoog spel gespeeld heeft door hem voor een "zij eruit of ik eruit" keuze te stellen, en dat heeft ze verloren.
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:42 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Klopt ze was ziek, ik weet het en als je nu terug kijkt.
Hij is herenigd met zijn moeder, enhet is definitief over met Mo tel maar op.
Wie was er in zijn kleedkamer en wie niet.
Volgende missie Mo uit het huis jagen !read my Words
Maasland zal misschien meer geld hebben als Mo , maar ook Mo had een leuke baan en een eigen centje ook naderhand toen ze met dre was zelf verdiend, terwijl die ouwe draak alleen geplukt heeft van senior. Dus het is steeds pot verwijt de ketel, die is nog steeds heel erg ziek hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef IriYe het volgende:
Het wordt er allemaal niet beter op wat het zwartgeblakerde lijk te melden heeft.
Of ze bedoelt met goed verzorgd dat ze het financieel goed voor elkaar heeft, zoals het een echte geldwolf betaamt..? want qua uiterlijk ziet Mo er altijd tiptop uit, laten we eerlijk zijn.
Sowieso ziet zij [en vrijwel elke willekeurige vrouw] er een stuk frisser uit dan die leren muil, dus ze kan maar beter zwijgen over goed verzorgd zijn.
En dat hij iemand nodig heeft met haar op d'r tanden is omdat Raggel van haar zoon een strontvervelend en verwend snertjoch heeft gemaakt.
Hoe leg je kleine dreetje dit ooit uit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:48 schreef IriYe het volgende:
Ik had nooit iets tegen Bridget, als één van de weinige, maar dat ze zich hiermee inlaat heeft mijn mening wel veranderd. Wat een zooitje.
Ja met Andrie wel...Keertje met een etentje ofzo. Met Fender nog nooit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:51 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Hoe leg je kleine dreetje dit ooit uit.
Hebben jullie Rachel wel eens met kleine dre gezien of met Fender?
Bridget Maasland en haar nieuwe schoonmoeder Rachel Hazes kunnen het heel goed met elkaar vinden. Bij een concert van André dansen de twee samen mee op de eerste rij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef Tuttebella het volgende:
Heeft iemand het filmpje al gezien hoe ze samen dansen bij een optreden van André? Ik weet niet hoe je dat plaatst hier.
Dat was eenmalig voor de show toen had Mo er voor gezorgd dat ze weer on speakingterms waren .quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:53 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ja met Andrie wel...Keertje met een etentje ofzo. Met Fender nog nooit.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:55 schreef IriYe het volgende:
[..]
Bridget Maasland en haar nieuwe schoonmoeder Rachel Hazes kunnen het heel goed met elkaar vinden. Bij een concert van André dansen de twee samen mee op de eerste rij.
https://www.gids.tv/video(...)nmoeder-rachel-hazes
Met Rox zit het ook niet goed , welke oma wilt het niet van de daken schreeuwen, en ze staat nu ook vooraanquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:53 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Edit/
Maar dat wilt ook weer niks zeggen want bij Rox kwam ze gewoon.. Misschien wilde Rachel niet op de foto toen ofzo? Ze is toch ook pas sinds kort weer echt in het openbaar?
Je hebt er oma's / opa's bij die niet geïnteresseerd zijn in hun kleinkind. Meestal wel in combinatie dat de band met eigen kind ook niet goed is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:57 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Met Rox zit het ook niet goed , welke oma wilt het niet van de daken schreeuwen, en ze staat nu ook vooraan
Klopt. Van alles 'uit respect voor papa, mijn held', naar' ik voelde me altijd onveilig thuis door zijn gezuip'. Wat dan ook een stuk geloofwaardiger klinkt dan het sprookje dat Raggel haar ingefluisterd heeft om de naam Hazes hoog te houden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:01 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Rox heeft zich ook een tijd veel gelukkiger voor gedaan dan ze eigenlijk was. Pas nu vertelt ze daarover.
Ik moet opeens denken aan wat mijn oma altijd zei: des te hoger apen klimmen willen, des te meer ziet men hun blote billen..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:44 schreef Tuttebella het volgende:
[..]Idd geen ballen hebben , geen eigen menig hebben. De beste willen zijn en vooral altijd leuk gevonden willen worden.
Die gaat hard vallen mede door zijn eigen moeder.
Wil zeker niks zeggen want ze paste vaak op Fender. Nu niet meer want Rox heeft min of meer toegegeven dat net contact minimaal is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:53 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Edit/
Maar dat wilt ook weer niks zeggen want bij Rox kwam ze gewoon.. Misschien wilde Rachel niet op de foto toen ofzo? Ze is toch ook pas sinds kort weer echt in het openbaar?
Klopt maar de betreffende user stelt dat ze het leven van Mo en de kleine NU kapot maakt, dat vind ik iets teveel eer...quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stokende moeders van mannen die het lef niet hebben hun bek open te trekken tegen hun moeder kunnen een hoop ellende veroorzaken.
Het type dat dat flikt weet ook wel dat hun zoon de ballen niet heeft ze tegen te spreken, daarom komen ze ermee weg, tot iemand het niet pikt en het contact verbreekt, of het contact met de zoon zelf dan ook verbroken wordt hoeft niet, maar is in dit geval dus wel gebeurd.
Ik denk dat Rachel hoog spel gespeeld heeft door hem voor een "zij eruit of ik eruit" keuze te stellen, en dat heeft ze verloren.
Voor zover ik weet heeft Raggel Antwee altijd al als opvolger van senior naar voren geschoven. Dat moest en zou gebeuren. Hij was rijzende, lang voordat Mo op de proppen kwam. En zat hij en Rox ook niet in een soort van The Voice maar dan voor volkszangers/zangeressen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
De grote populariteit van André 2, is toch begonnen in de tijd dat hij met Monique was?
Daarvoor was hij toch een van de zangers die ook meedeed met Holland zingt Hazes?
Misschien gaat die nu eindelijk een beetje doorzien dat haar moeder best een toxic persoon is om om jezelf en je eigen kind heen te hebben?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wil zeker niks zeggen want ze paste vaak op Fender. Nu niet meer want Rox heeft min of meer toegegeven dat net contact minimaal is.
Jaaaaa daar dacht ik ook nog aan. "Ze is ergens heel erg ziek" en hij kon niet begrijpen dat een moeder haar zoon jarenlang uitsloot. Kennelijk is alles nu helemaal opgelost nu Monique exit is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:51 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Antwee zelf nooit echt een mening heeft.
Bij de interviews die hij de afgelopen tijd heeft gegeven was toch te zien dat hij maar wat lulde, zich door andere mee liet slepen ( oa met boosheid op de Privé )
2 of 3 maanden geleden was zijn moeder nog verdwaald en schoof ze alles op andere of volgens hem, nu is het weer dikke mik.
Zeker weten! Mijn moeder van 83 ziet er beter uit dan die gecraqueleerde Rachel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:57 schreef IriYe het volgende:
En wie herinnert zich deze nog..nog , nog, nog?
Zelfs met 66 jaar zou Mo er nog beter uitzien als dan die leren lap met 49.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zeker weten! Mijn moeder van 83 ziet er beter uit dan die gecraqueleerde Rachel.
Zo heb ik dat niet gezegd ,laat staan bedoeld. Wat zij heeft gedaan is van de gelegenheid gebruik gemaakt om te stoken . Ze waren echt weer naar elkaar toe aan het groeien. Maar opeens is daar Maasland weer en die laat vanaf dat moment André niet meer los. André is aandachtsgeil en die bloeit en groeit als een malle. Mo had in die tijd André zorgen oma Corrie ziek , de brand bij haar vader en zo verloor ze André . Vroeg of laat was dit toch wel gebeurt de breuk. Maar zoals nu is het gewoon heel smerig gegaan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt maar de betreffende user stelt dat ze het leven van Mo en de kleine NU kapot maakt, dat vind ik iets teveel eer...
En het zou dan André zijn die het heeft laten gebeuren want HIJ zat in de relatie.
Alles is bewust een trap na van Rachel en ook van Maasland. Zij had zich ietwat afzijdig kunnen houden . Maar nee vol in the picture , zij was ook die zei nu breng je het naar buiten. Mo wist van niets , vandaar haar bericht daarop.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:58 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B4uPaRzAt3i/?igshid=13q5lkj0aef01
Na de interviews die Rachel heeft gegeven, zou het mij niks verbazen als dit ook als een trap na geplaatst is.
Mensen hadden het er toen al over.
Nee daar staat Bridget niet op.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:47 schreef Leandra het volgende:
Maar staan Bridget en Rachel nou op dat filmpje van 11 november (van Els Hofland) te dansen?
Dan was dat "Ik heb haar nog niet ontmoet maar we appen wel" in dat interview met Rachel dus gewoon BS.
Ja dat zijn Rachel en Maasland samen aan het dansen bij een optreden van André.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:47 schreef Leandra het volgende:
Maar staan Bridget en Rachel nou op dat filmpje van 11 november (van Els Hofland) te dansen?
Dan was dat "Ik heb haar nog niet ontmoet maar we appen wel" in dat interview met Rachel dus gewoon BS.
Ze lijkt meer op Stefje Hofland dan op Bridget.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:41 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Ja dat zijn Rachel en Maasland samen aan het dansen bij een optreden van André.
En ja dat is ook bullshit want ze kennen elkaar al .
Die was er ook bij en Els Hofland ook.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op Stefje Hofland dan op Bridget.
Dit is zo nep , zo gespeeld en zo vals.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:36 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)KAhmHIgnarM1L3jZ1C0M
Gaat wel erg snel
Haastige spoed is zelden goed`
Waar zie jij Bridget dan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:41 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Ja dat zijn Rachel en Maasland samen aan het dansen bij een optreden van André.
En ja dat is ook bullshit want ze kennen elkaar al .
Heb ik een paar posten terug al gemeld , dit gaat de volgende stap worden. Read my wordsquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:20 schreef IriYe het volgende:
Grapje.
Nog ff wat de volgende stap zou moeten zijn is niet zo'n verrassing..;
https://www.ditjesendatjes.nl/moet-monique-villa-uit/
Deze was ook zo liefdevol..
[ afbeelding ]
https://www.ditjesendatje(...)t-van-erfenis-andre/
Hahaha! Man man man. Plaatsvervangende schaamte hier. Dát voor elkaar krijgen is op zich al een grote prestatie.. Dit soort vrouwen..quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:36 schreef Poezewoes het volgende:
Op dat filmpje wat shownieuws heeft geplaatst. Daar danst Maasland met Raggel ze heeft een zwart tuniek aan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:45 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Waar zie jij Bridget dan?
Ik zie Rachel, Els en nog iemand maar geen Bridget. ( op filmpje van 11 nov. he )
Zal hij dat durfen zijn zoontje uit zijn vertrouwde huis te laten vertrekken?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:46 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Heb ik een paar posten terug al gemeld , dit gaat de volgende stap worden. Read my words
Het is Bridget niet op het filmpje van 11 november. Op dit filmpje is het Bridget: https://www.gids.tv/video(...)nmoeder-rachel-hazesquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:45 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Waar zie jij Bridget dan?
Ik zie Rachel, Els en nog iemand maar geen Bridget. ( op filmpje van 11 nov. he )
Ja hoor , hij vind alles wat nu gebeurd toch ook prima .quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Zal hij dat durfen zijn zoontje uit zijn vertrouwde huis te laten vertrekken?
Bridget praatte echt overdreven in RTL boulevard.Toen ze het filmpje lieten zien waarin ze met Rachel aan het dansen was, riep ze maar " kijk, kijk, kijk, hoe wederzijds kan dit zijn? " en over Rachel " Wat een leuk wijf "quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:36 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat wel erg snel
Haastige spoed is zelden goed`
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |