ripquote:Op donderdag 5 december 2019 15:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar zit bij de huisarts voor een vreemde zere knobbel in mijn kuit. Volgens Google ga ik dood.
Had van Google ooit vernomen dat ik buiktyfus had en ook dood zou gaan. Maar gelukkig ben ik nog springlevendquote:Op donderdag 5 december 2019 15:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar zit bij de huisarts voor een vreemde zere knobbel in mijn kuit. Volgens Google ga ik dood.
Stats? Cm, bf% before after etcetera.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mede door IF ben ik 30 kg afgevallen in een jaar.Was een papzak en nu ben ik het tegenovergestelde. Dus ja, zeker fan en probeer er zo veel mogelijk naar te leven.
How about you?
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had van Google ooit vernomen dat ik buiktyfus had en ook dood zou gaan. Maar gelukkig ben ik nog springlevend
Ach ja zal vast wel een keer doodgaan
Ik dacht dat er knobbel in je kut stond maar vond het al vreemd aangezien je daar genoeg ervaringen mee hebt.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, of niet dan @Solotovskiquote:Op donderdag 5 december 2019 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had van Google ooit vernomen dat ik buiktyfus had en ook dood zou gaan. Maar gelukkig ben ik nog springlevend
Ben jij er bang voor?quote:
Huh hoe bedoel je dit precies?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, of niet dan @:Solotovski
Gewoon hoe het er staat maat.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben jij er bang voor?
[..]
Huh hoe bedoel je dit precies?
Oké is goed vriendquote:
Dat ligt aan hoe je wil leven. Als je ook maar een beetje vrijgevochten bent niet, want dan leef je in schaamte en een slecht gevoel van eigenwaarde omdat je niet voldoet aan wat er van je verwacht wordt. Denk niet dat je daar gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zie je het nut van geloof in? Los van of je er zelf in gelooft.
christene niet, dan ben je saved als je Jezus in je hart hebt, je hoeft je weg naar de hemel niet te verdienen zoals bij andere religie.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je wil leven. Als je ook maar een beetje vrijgevochten bent niet, want dan leef je in schaamte en een slecht gevoel van eigenwaarde omdat je niet voldoet aan wat er van je verwacht wordt. Denk niet dat je daar gelukkig van wordt.
Het geeft wel een gevoel van saamhorigheid. Dat vind ik iets moois maar dat is dan ook het enige.
Wat ik je brom, mijn zeer gewaardeerde ckquote:Op donderdag 5 december 2019 16:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, of niet dan @:Solotovski
Ja als je iemand nodig hebt om voor jou na te denken omdat je dat zelf niet kunt dan is het helemaal fantastisch ja. Stel je voor dat je zelf de zin van je leven moet bedenken of erger nog dat je leven helemaal geen zin heeft en je er niet toe doet. de horror.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
christene niet, dan ben je saved als je Jezus in je hart hebt, je hoeft je weg naar de hemel niet te verdienen zoals bij andere religie.
die regels biede verder vele persone houvast als je er aan wil houde.
Eensquote:Op donderdag 5 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja als je iemand nodig hebt om voor jou na te denken omdat je dat zelf niet kunt dan is het helemaal fantastisch ja. Stel je voor dat je zelf de zin van je leven moet bedenken of erger nog dat je leven helemaal geen zin heeft en je er niet toe doet. de horror.
Vind geloof vooral een lelijk machtsmiddel om inteelthersens onder de duim te houden.
Religie zorgt alleen maar voor haat en verdeeldheid. We zouden beter af zonder zijn, maar dat zal helaas nooit gebeuren.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja als je iemand nodig hebt om voor jou na te denken omdat je dat zelf niet kunt dan is het helemaal fantastisch ja. Stel je voor dat je zelf de zin van je leven moet bedenken of erger nog dat je leven helemaal geen zin heeft en je er niet toe doet. de horror.
Vind geloof vooral een lelijk machtsmiddel om inteelthersens onder de duim te houden.
Als we nou een soort race religie creërenquote:Op donderdag 5 december 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Religie zorgt alleen maar voor haat en verdeeldheid. We zouden beter af zonder zijn, maar dat zal helaas nooit gebeuren.
Lolquote:Op donderdag 5 december 2019 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als we nou een soort race religie creëren![]()
Ik heb er al een goede naam voor: het racisme!
ooit welquote:Op donderdag 5 december 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Religie zorgt alleen maar voor haat en verdeeldheid. We zouden beter af zonder zijn, maar dat zal helaas nooit gebeuren.
Jajajajajajaajajaquote:Op donderdag 5 december 2019 17:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wie wil een sinterklaasgedicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |