Wie zegt dat ik het niet makkelijk kan betalen vriendinquote:Op donderdag 5 december 2019 14:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou kan ik makkelijk een rolex van 3k betalen dus wie is de sloeber
Leer eens leven. Racen is het grootste genot wat de mensheid heeft voortgebracht.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Racen vind ik niks. Liever een beetke avontuur met Nathan Drake en Sully
Sex?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet makkelijk kan betalen vriendin
[..]
Leer eens leven. Racen is het grootste genot wat de mensheid heeft voortgebracht.
Dat heeft de mensheid toch niet voortgebracht? Heb er ook geen ervaring mee dus geen idee.quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heeft de mensheid toch niet voortgebracht? Heb er ook geen ervaring mee dus geen idee.
God.quote:
Zie je het nut van geloof in? Los van of je er zelf in gelooft.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:15 schreef 00wildchild het volgende:
Begrijp echt niet hoe mensen een functioneel brein hebben en dan toch geloven.
Ja, neuk een boom!quote:Op donderdag 5 december 2019 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Seks is toch iets van de natuur
Dat probeer ik graag op een later tijdstip eens uit.quote:
Je doet al moeilijk over een van 600 en je loopt rond met zo’n skeer ding. Dat zegt genoegquote:Op donderdag 5 december 2019 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet makkelijk kan betalen vriendin
[..]
Leer eens leven. Racen is het grootste genot wat de mensheid heeft voortgebracht.
kun je een beetje zingen?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:31 schreef Cachie het volgende:
Tegenwoordig moet je hier ook tig dingen accepteren over je privacy. Lees ze nooit. Misschien luistert @:Danny nu wel mee via mijn microfoon.
Ik loop zeker niet rond met een skeer ding. Relatief gezien zeker niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je doet al moeilijk over een van 600 en je loopt rond met zo’n skeer ding. Dat zegt genoeg
Hey vriendinquote:
in welk team zou je gaan?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal omdraaien bij The Voice.
In hun graf? HAHAHAHAquote:Op donderdag 5 december 2019 15:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal omdraaien bij The Voice.
Wat jij wil hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik loop zeker niet rond met een skeer ding. Relatief gezien zeker niet.
ja, klopt.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:39 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kan kiezen tussen Lil kleine, Ali B, Anoek en Waylon toch? Dan Anoek, want #teamvrouwen
Maar het kan natuurlijk altijd duurder. Wil wel wat meer klasse uitstralen inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |