Gaat ook niet gebeuren. Er blijven er op zijn minst 5 over voor de finale.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
Lastig "strijden" met 8 zonder nominaties .. da's gewoon ¤50.000 delen door 8
Zo iets ving ik op net bij het gesprek van Hipske en Myl.quote:
Dan word het ¤50.000 delen door 5, even saaiquote:Op donderdag 5 december 2019 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Er blijven er op zijn minst 5 over voor de finale.
Ik zit even te kijken, maar ik gun er nog geen een die over is een euro.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan word het ¤50.000 delen door 5, even saai
10k en dan nog kansspelbelasting erafquote:Op donderdag 5 december 2019 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan word het ¤50.000 delen door 5, even saai
Onmogelijk, maar vandaag sowieso niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:22 schreef sjampoeh het volgende:
his denkt dat er geen stemming meer komt
Plus verlies van inkomsten wegens slechte prestatie dan wordt dat al snel bij betalen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
10k en dan nog kansspelbelasting eraf
Ik zou die 10k pakken, met z'n 5n is die consensus makkelijk te halenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken, maar ik gun er nog geen een die over is een euro.
En 10.000 euro voor om je zo te kijken te laten zetten is ook zoiets.
Niet gehoord wat ze zei?quote:
speculaasjes daar en hierquote:Op donderdag 5 december 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:
Begrijp ik het goed dat er helemaal niet meer gestemd wordt of is dat weer een "true cos story" ?
wens dat niemand toequote:Op donderdag 5 december 2019 11:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Weet je wat voor angstvisioenen ik steeds krijg, "dat ik van het trapje van de boot afval en al mijn tanden eruit vallen."
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
wens dat niemand toe
maar zou hilarisch zijn en een mooi einde van deze ellende
IK ook niet, maar gewoon 's ochtends kaal wakker worden is dan wel weer reuze vermakelijkquote:Op donderdag 5 december 2019 11:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
wens dat niemand toe
maar zou hilarisch zijn en een mooi einde van deze ellende
Hiske: Hoe ver ben je met het huisfeest?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
Kneiterharde band, DJ "Artiesten" … het AchterFeest begint weer.. de saaiheid moet doorbroken
Dat "zelfverzonnen budget" is hilarisch.. er moet kostte wat het kost dus wat geregeld wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hiske: Hoe ver ben je met het huisfeest?
Merel: Ver, het ligt meer aan de vergunningen dan aan de artiesten, drie uren, we hebben een budget, of zelf verzonnen.
Hiske: Heb je ook een band?
Merel: Nee, alleen DJ's.
Hiske: Ik zou ook gewoon een band willen die hier kneiterhard gaat spelen.
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Hij doet zich niet anders voor dan voorheen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
jess is bij iedereen aan het slijmen .
Lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "zelfverzonnen budget" is hilarisch.. er moet kostte wat het kost dus wat geregeld worden
Was een aanname die Hipske 25 min geleden uitsprak in een gesprek met Myl.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:
Begrijp ik het goed dat er helemaal niet meer gestemd wordt of is dat weer een "true cos story" ?
En die aanname verkondigt ze al dagen...die weet echt wel meer.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was een aanname die Hipske 25 min geleden uitsprak in een gesprek met Myl.
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
IK ook niet, maar gewoon 's ochtends kaal wakker worden is dan wel weer reuze vermakelijk
ja jaquote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jessie: Ga je een dansopleiding doen?
Franny: Ja, ik word gelijk helemaal blij.
Merel: Poes, ga je een dansopleiding doen?
Franny: Ik was aan het kijken voor een dansopleiding.
Merel: Voor buiten? Waar dan?
Franny: In Rotterdam, weet niet precies waar, ik ben er al een keer geweest.
Merel: Moet je doen man, hartstikke gaaf.
Merel had het ook over Codarts, maar Franny wist de naam niet meer en waar het was.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja ja
bij Codarts zitten ze echt op frutzl te wachten
Tranny is een smerig mormelquote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
ger pakt diva jassen inkoekoek
laat dat mormel t lekker zelf doen![]()
fran: plakkie plakkie
ze komt hooguit heeeeeeel misschien in aanmerking voor de vooropleiding om daarna afgeserveerd te wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Merel had het ook over Codarts, maar Franny wist de naam niet meer en waar het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |