Ik zou nooit vreemdgaan. Zij is mijn snuitje, mijn snoetjequote:Op donderdag 5 december 2019 10:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oftewel hoe vaak ben je al vreemdgegaan?
Hoewel ik dat niet ben, wel terecht.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik geloof ook zomaar dat er hier figuren zijn die zoiets zouden doen
Ze startte me baffascinatie.quote:
KLB / ''Het enige wat ik doe, is vechten voor mijn brood''.quote:Onterechte klacht want je wil je tong diep in mijn kont stoppen.
Fjezzrd.
hoe kwam jij erachter?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoewel ik dat niet ben, wel terecht.
Dit is anders wel de eerste keer dat je positief over haar bentquote:Op donderdag 5 december 2019 10:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou nooit vreemdgaan. Zij is mijn snuitje, mijn snoetje
staat wel in de all-time fokster top 10 denk ikquote:
Als je niet de scheidingslijn snapt tussen feit en fictie dan heb je hier niks te zoeken in mijn belevingquote:Op donderdag 5 december 2019 10:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoewel ik dat niet ben, wel terecht.
Hmmm, miss eens een dm sturen vokr een foto. Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 5 december 2019 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat wel in de all-time fokster top 10 denk ik
Hij liet steken vallen. O.a. door onze gezamenlijke rekening te gebruiken. Echt heel dom. Zo ging het balletje rollen.quote:
Ben altijd positief over haar vriendinquote:Op donderdag 5 december 2019 10:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit is anders wel de eerste keer dat je positief over haar bent
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 5 december 2019 10:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit is anders wel de eerste keer dat je positief over haar bent
quote:Op donderdag 5 december 2019 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat wel in de all-time fokster top 10 denk ik
Ik gebruik de gezamelijke rekening voor het kopen van kibbeling somsquote:Op donderdag 5 december 2019 10:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij liet steken vallen. O.a. door onze gezamenlijke rekening te gebruiken. Echt heel dom. Zo ging het balletje rollen.
quote:Zonde van het topic inderdaad.
Ik voel je, diep. In je aars. Vrijdagavondtoevoeging, sorrymaar aangezien je niet homofoob bent en ik geen man.
Maarre, ja. Met klappertjespistool uit de bosjes omhoog schieten en roepen 'JIJ BENT DOOD!' was leuker dan nu COD spelen (ja, ik speel COD).
Peuken heb ik ook vaak gehaald, omdat het kon! En het mocht! En omdat mijn pa te lui was natuurlijk.
Videobanden 'terugspoelen'en dan haten dat het zo lang duurde. En over je zus haar banden heenspoelen
, belletje lellen, dat soort dingen
.
Ahja! De chocoladereep voor 1 guldenwit met crispies
en look-o-look snoepdingen voor 1 gulden of 1 gulden 50
Wat een tijd
Dit deed hij expres om zo zijn onmacht te laten zien die hij voelde in jullie relatiequote:Op donderdag 5 december 2019 10:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij liet steken vallen. O.a. door onze gezamenlijke rekening te gebruiken. Echt heel dom. Zo ging het balletje rollen.
Je boyquote:Op donderdag 5 december 2019 10:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Wie had 't gisteren over call of duti?
[..]
Mrr heeft eveneens cod gespeelt.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy
Ik ga zo ook ff wat moffen omleggen op het digitale strijdveld. Mijn MP5 heeft honger
Ik heb het idee dat je binnen 2 maanden zelfmoord pleegtquote:Op donderdag 5 december 2019 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben ook niet makkelijk te pijlen broer
Klinkt als iets dat ik 10 jaar geleden gepost kan hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Wie had 't gisteren over call of duti?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |