Hoeveel zal dat geintje je ouders gekost hebbenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik stond een keer in een bus waar ik me vasthield aan een paal. Aan de andere kant van die paal stond een meisje.
Bij een rotonde drukte ze expres haar tieten tegen m’n hand aan.
Sindsdien hou ik van het openbaar vervoer.
Dat soort ordinaire dingen doe ik nou nooit.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo formeel mogelijk te blijven, maar dat valt niet altijd mee. Ik heb wel eens op minder een fapje gelegd
zeer merkwaardigquote:Op donderdag 5 december 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben zover heen dat mijn psych naar mij komt voor advies ipv andersom vriend
Hey GGGMquote:Op donderdag 5 december 2019 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Bedankt voor je advies. Dan nemen we een ander.
Herkenbaar. Ik heb alleen een boxer aanquote:Op donderdag 5 december 2019 09:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben thuis dus gewoon legging en shirt.
Ben je nou zo’n slechte rijder dat je F1 nu al “crash” noemt?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:53 schreef Kiid het volgende:
Jongens, ik ga zo ff potje knallen in Crash. Kan ik nog wat 4 jullie betekenen of nah?
Oh Godquote:Op donderdag 5 december 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb alleen een boxer aan
Ik alleen in het geheim. Maar goede vrienden kan je alles vertellen dus daarom houd ik het 4 jullie geen geheimquote:Op donderdag 5 december 2019 09:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat soort ordinaire dingen doe ik nou nooit.
Het was elke cent waard in ieder geval.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel zal dat geintje je ouders gekost hebben
Ik snap de verwarring, maar ik ben naast een digitale Lewis ook een oorlogsheldquote:Op donderdag 5 december 2019 09:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je nou zo’n slechte rijder dat je F1 nu al “crash” noemt?
HAHAHAHA
Weet je wel welke noel je nu spreekt? Hij heeft net zijn koffiepauze achter de rug dus zijn eerste snuif zit er alweer in. Vraag het hem nuchter en hij zegt wat andersquote:Op donderdag 5 december 2019 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Bedankt voor je advies. Dan nemen we een ander.
Uiteraard niet!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat niet met mij sollen
Nah, je bent gewoon te geforceerdquote:Op donderdag 5 december 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je wel welke noel je nu spreekt? Hij heeft net zijn koffiepauze achter de rug dus zijn eerste snuif zit er alweer in. Vraag het hem nuchter en hij zegt wat anders
de opening van je vriendin?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik stuur je een dm aangezien ik een opening zie
Ik ook niet. Daarom houd ik mijn plaats vast en als iemand dan offtrack moet gaan of in mijn wiel gaat zitten boeit me geen fquote:Op donderdag 5 december 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat niet met mij sollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |