Je bent een paardenmeisje geworden? Zomaar spontaan enzo.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom krijg ik ineens reclame voor paardensportspullen.
Hint van boven, vanavond nog een pony kopen.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom krijg ik ineens reclame voor paardensportspullen.
Been there, done that. Twintig jaar geleden.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent een paardenmeisje geworden? Zomaar spontaan enzo.
In dat geval, wat US hierboven zegt.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Been there, done that. Twintig jaar geleden.
In de tuin van USquote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar waar laat je zo'n ding. Binnen kan niet, allergie.
Dan koopt 'ie er zelf maar één.quote:
Op de gang zetten uiteraard.quote:
Van de tuin op de gang, goed idee wel.quote:
Dit is goed om te weten.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:34 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Denk aan zoiets: [ afbeelding ]
Jij op het pennymeisje hupsen of het pennymeisje op het paard?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed idee, pennymeisje erbij om erop te hupsen.
De echte pennymeisjes hupsen liever op een paard.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij op het pennymeisje hupsen of het pennymeisje op het paard?
Volgens mij kan dit gewoon allebei tegelijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echte pennymeisjes hupsen liever op een paard.
Pennymeisjequote:Op woensdag 4 december 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echte pennymeisjes hupsen liever op een paard.
Waarom zou ik bovenop op een pennymeisje gaan zitten?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit gewoon allebei tegelijk.
Jij op t meisje, zij op t paard. Zit elkaar niet in de weg.
Wat een paardenkop heeft die zeg.quote:
Geen idee waarom je dat zou willen, maar het is fijn om te weten dat t n optie is toch?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou ik bovenop op een pennymeisje gaan zitten?
Ze zeggen dat baasjes op hun dieren gaan lijkenquote:
Andere plaatjes waren niet zo geschikt voor deze chat.quote:
Voor deze chat = voor werk?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Andere plaatjes waren niet zo geschikt voor deze chat.
Nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 december 2019 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Andere plaatjes waren niet zo geschikt voor deze chat.
hmhm de keurige chat hierquote:Op woensdag 4 december 2019 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor deze chat = voor werk?
Weer een tevreden klant dusquote:Op woensdag 4 december 2019 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was de hele dag heen en weer aan t mailen met n klant omdat ze n probleem hadden en ik snapte niet wat ze bedoelden
Nee, want uiteindelijk kwam ik er pas na 5 uur achter wat er nou speelde en dat heb ik dus niet eens door kunnen gevenquote:
De telefoon bood geen relaas?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want uiteindelijk kwam ik er pas na 5 uur achter wat er nou speelde en dat heb ik dus niet eens door kunnen geven
Ze had geen tijd om te bellenquote:
Nee.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Morgen staat de baas met rood gezicht aan het bureau te wachten.
Absoluutquote:Op woensdag 4 december 2019 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze had geen tijd om te bellen![]()
28 mailtjes heen en weer is veel efficiënter
Lekker haken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |