abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2019 @ 22:49:27 #76
163650 Greys
pi_190506218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef Funhouse het volgende:

[..]

Oh, bij Het Grote Songfestivalfeest! Cornald vroeg daar aan Buddy hoe het hem beviel om commentaar te geven bij het junior songfestival, waarna de vraag gesteld werd of Buddy in de toekomst vaker commentaar gaat geven bij dingen. Ik weet niet meer precies wat ze daarna zeiden, maar het was iets in de trans van 'wie weet zien we binnenkort nog meer van Buddy *knipoog*' zeg maar.
Dankjewel!! Hij gaf hem laatst op Twitter ook al een compliment over z'n commentaar bij JSF. Dus wie weet!

cornaldm twitterde op zondag 24-11-2019 om 16:44:29 Met nichtje van 11 voor de buis voor Junior Songfestival - jong geleerd... En we zijn zeer te spreken vooralsnog over kwaliteit/vocalen/variëteit #JESC2019 . En @BuddyVedder stevig op z’n plekje reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190506252
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankjewel!! Hij gaf hem laatst op Twitter ook al een compliment over z'n commentaar bij JSF. Dus wie weet!

cornaldm twitterde op zondag 24-11-2019 om 16:44:29 Met nichtje van 11 voor de buis voor Junior Songfestival - jong geleerd... En we zijn zeer te spreken vooralsnog over kwaliteit/vocalen/variëteit #JESC2019 . En @:BuddyVedder stevig op z’n plekje reageer retweet
Misschien betekende het niets hoor, maar het voelde voor mij heel erg als een hint!
  woensdag 18 december 2019 @ 00:12:48 #78
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190508299
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 18:52 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar vind het wel jammer dat het Songfestival als voorbeeld wordt gebruikt. Is op heel veel manieren in Nederland structureel aan de hand, en dat is natuurlijk minder sexy dan een event als het Songfestival maar daardoor misschien wel urgenter :Y
We hoeven hier natuurlijk ook niet elke vraag of opmerking als een aanval op het event zelf te zien. Soms wordt er in dit forum n.m.m. ook wel een beetje overdreven defensief gereageerd.

Net als vorig jaar over Israel. Tja, dat is nu eenmaal een problematisch land en als het ESF daar dan toch gehouden wordt, kun je bepaalde kritiek nooit helemaal buiten houden. Ik vind dat niet zo erg. Ik weet wel dat het ESF daar juist niet voor bedoeld is, maar dat betekent ook weer niet dat je als fan overal je ogen voor moet sluiten.

Nou ja, ik probeer alleen maar te zeggen dat fan zijn van het festival en vragen stellen bij sommige issues elkaar niet in de weg hoeven te zitten. ;)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_190535224
songfestivalNL twitterde op donderdag 19-12-2019 om 11:40:17 BankGiro Loterij eerste Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival. Deelnemers aan de loterij maken vanaf nu kans om tickets voor finaleshows te bemachtigen. #songfestival https://t.co/GTWvG3JXfz reageer retweet
songfestivalNL twitterde op donderdag 19-12-2019 om 11:47:45 Bied mee voor een backstagetour voor 2 personen bij het Eurovisie Songfestival via @3FM Serious Request https://t.co/DUVcBvxeyH reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2019 @ 12:08:42 #80
163650 Greys
pi_190535378
Oh hm.....
Ik snap echt dat er ergens geld vandaan moet komen maar ik heb geloof ik nog helemaal niemand gezien die bij de normale verkoop finalekaarten heeft kunnen kopen als fan.

Tis toch ajb niet zo dat er straks bij de finale naast OGAE-leden alleen sponsors, mensen van de minima actie en BankGiroloterij mensen zijn hoop ik?

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 19-12-2019 12:19:59 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 19 december 2019 @ 12:18:53 #81
87554 Cee
Welluk?
pi_190535498
Niet geheel ontoevallig dat Chantal Janzen ambassadeur is van BankGiro Loterij? :P
pi_190536566
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:53 schreef Em31 het volgende:
songfestivalNL twitterde op donderdag 19-12-2019 om 11:40:17 BankGiro Loterij eerste Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival. Deelnemers aan de loterij maken vanaf nu kans om tickets voor finaleshows te bemachtigen. #songfestival https://t.co/GTWvG3JXfz reageer retweet
songfestivalNL twitterde op donderdag 19-12-2019 om 11:47:45 Bied mee voor een backstagetour voor 2 personen bij het Eurovisie Songfestival via @:3FM Serious Request https://t.co/DUVcBvxeyH reageer retweet
Ik ben serieus bereid lid te worden voor kans op live finale kaarten. :o
Hotapnyc
pi_190536598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:55 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Ik ben serieus bereid lid te worden voor kans op live finale kaarten. :o
Ik ook :@
Maar dan zit je er een jaar aan vast denk ik(?)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 14:01:57 #84
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190536643
En dan winnen Henk en Ria die niks met het songfestival hebben, toevallig de kaartjes?
pi_190536651
quote:
Sietse Bakker, executive producer van het komende Songfestival: 'De cultuurloterij van Nederland kan natuurlijk niet ontbreken als Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020. Met dit evenement willen we mensen verbinden; een ambitie die bij uitstek past bij de BankGiro Loterij, die ook gelooft in de verbindende kracht van cultuur. Samen gaan we proberen een nog breder publiek te bereiken.'

Geert Friebel, Hoofd Marketing & Partnerships BankGiro Loterij: 'Wij willen bijdragen aan deze showcase voor Nederlandse creativiteit en innovatie. Met dit partnerschap kunnen we niet alleen een bijdrage leveren aan dit wereldevent, maar zullen ook deelnemers van de BankGiro Loterij dit festival kunnen bijwonen.
Het lult ook allemaal maar een eind weg hè :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190536666
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:01 schreef Momo het volgende:
En dan winnen Henk en Ria die niks met het songfestival hebben, toevallig de kaartjes?
Ria-lijert :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190536683
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:55 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Ik ben serieus bereid lid te worden voor kans op live finale kaarten. :o
Opzeggen kan maandelijks ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190536710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:01 schreef Momo het volgende:
En dan winnen Henk en Ria die niks met het songfestival hebben, toevallig de kaartjes?
"Wij hadden kaartjes gewonnen voor de finale. We zijn thuisgebleven, we moesten zelf voor de reis betalen. Weet je wel wat dat kost tegenwoordig? Benzine is duur hoor Gerda. Het is dan wel maar 10 kilometer met de auto naar Ahoy, maar het gaat om het principe.

Henk zei nog: "zullen we op de fiets gaan?" Nee, dat vond ik te ver. Kom je straks nog aan met natte oksels. Nee hoor, die kaarten liggen in de prullenbak en gaan we gezellig thuis kijken."
pi_190536723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:06 schreef 18.32 het volgende:

[..]

"Wij hadden kaartjes gewonnen voor de finale. We zijn thuisgebleven, we moesten zelf voor de reis betalen. Weet je wel wat dat kost tegenwoordig? Benzine is duur hoor Gerda. Het is dan wel maar 10 kilometer met de auto naar Ahoy, maar het gaat om het principe.

Henk zei nog: "zullen we op de fiets gaan?" Nee, dat vond ik te ver. Kom je straks nog aan met natte oksels. Nee hoor, die kaarten liggen in de prullenbak en gaan we gezellig thuis kijken."
:D :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 19 december 2019 @ 14:08:49 #90
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190536729
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:58 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik ook :@
Maar dan zit je er een jaar aan vast denk ik(?)
Denk het niet. Per lotingsperiode opzegbaar. Is bij elke loterij zo voor zo ver ik weet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190536733
Oh wat erg.
Ik ben lid geworden van de bankgiro loterij :@
Oh wat erg.
Errug :@
Dat doet het ESF met je ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190536762
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

Denk het niet. Per lotingsperiode opzegbaar. Is bij elke loterij zo voor zo ver ik weet.
Ik heb het al opgezocht. Is maandelijks opzegbaar idd.
Ben lid geworden ;)
Ben namelijk 52, weet niet of ik her ooit nog mee ga maken. Daarom doe ik alles. ALLES ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190536769
Zotten we niet in het verkeerde topic? :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter donderdag 19 december 2019 @ 14:15:34 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_190536816
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:09 schreef GeorgeM het volgende:
Oh wat erg.
Ik ben lid geworden van de bankgiro loterij :@
Oh wat erg.
Errug :@
Dat doet het ESF met je ;)
GeorgeM zo snel al gezwicht! :o

Ik vind het nogal wat. Denk *zet aluhoedje op* dat dit een RTL deal was: jullie mogen Chantal lenen maar dan nemen jullie BankGiro mee.
Beetje jammer dat er nu al win acties worden opgezet met kaartjes die fans zo graag willen hebben maar niet kunnen krijgen via reguliere verkoop, om wat voor reden dan ook. Maar misschien gaat het om een klein aantal dus ik zal niet te voorbarig wezen en zet mijn hoedje weer af. :P
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 14:19:00 #95
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190536851
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:09 schreef GeorgeM het volgende:
Oh wat erg.
Ik ben lid geworden van de bankgiro loterij :@
Oh wat erg.
Errug :@
Dat doet het ESF met je ;)
Denk dat je betere kansen hebt met kaartverkoop van 31 januari :P
pi_190536881
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:19 schreef Momo het volgende:

[..]

Denk dat je betere kansen hebt met kaartverkoop van 31 januari :P
Ik heb het gevoel van niet.
Weet niet waarom.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190536891
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:15 schreef Cee het volgende:

[..]

GeorgeM zo snel al gezwicht! :o

Ik vind het nogal wat. Denk *zet aluhoedje op* dat dit een RTL deal was: jullie mogen Chantal lenen maar dan nemen jullie BankGiro mee.
Beetje jammer dat er nu al win acties worden opgezet met kaartjes die fans zo graag willen hebben maar niet kunnen krijgen via reguliere verkoop, om wat voor reden dan ook. Maar misschien gaat het om een klein aantal dus ik zal niet te voorbarig wezen en zet mijn hoedje weer af. :P
Ja.
Sorry :@
Ik vind het ook raar allemaal, maar ik mot die kaarten :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 19 december 2019 @ 14:22:47 #98
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190536903
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:15 schreef Cee het volgende:

[..]

GeorgeM zo snel al gezwicht! :o

Ik vind het nogal wat. Denk *zet aluhoedje op* dat dit een RTL deal was: jullie mogen Chantal lenen maar dan nemen jullie BankGiro mee.
Beetje jammer dat er nu al win acties worden opgezet met kaartjes die fans zo graag willen hebben maar niet kunnen krijgen via reguliere verkoop, om wat voor reden dan ook. Maar misschien gaat het om een klein aantal dus ik zal niet te voorbarig wezen en zet mijn hoedje weer af. :P
Volgens mij zag ik de BankGiro-loterij ook bij Maestro, dus ik denk niet dat die alleen met RTL werken.

Verder wel balen dat het lijkt alsof er nauwelijks finalekaarten in de gewone verkoop komen. Zal wel niet alleen bij deze Nederlandse editie zo zijn, maar toch...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_190537010
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:19 schreef Momo het volgende:

[..]

Denk dat je betere kansen hebt met kaartverkoop van 31 januari :P
Met die van 30 januari nóg meer :P
pi_190537019
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:22 schreef Jane het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik de BankGiro-loterij ook bij Maestro, dus ik denk niet dat die alleen met RTL werken.

Verder wel balen dat het lijkt alsof er nauwelijks finalekaarten in de gewone verkoop komen. Zal wel niet alleen bij deze Nederlandse editie zo zijn, maar toch...
Misschien willen ze eerst kijken wat ze kwijt zijn aan sponsoren, relaties enz en wat er over is in de 3e wave gooien.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')