Het is nostalgie, maar de belevenis is heel anders in het Japans. De Engelse variant is Europa League en Japans is Champions Leaguequote:Op woensdag 4 december 2019 22:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
o dacht dat lag aan japanse taal. Verder oneens, dbz in English is nostalgie.
Oh. Ja zag er wel wat van.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omg man
Wat een sukkelnoob ben je
Niet te geloven
Hij is zojuist official F1 2019 esports kampioen geworden
Hoezo keek niet naar de livestream ze deden 3 races deze avond man
Cell is wel op een bazenmanier verslagen. Ik zie Goku nog die senzu been naar hem gooien. Laatste keer dat ik zo geschokt werd was de dag dat ik ter aarde kwamquote:
'mannen' die voetbal watche.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is nostalgie, maar de belevenis is heel anders in het Japans. De Engelse variant is Europa League en Japans is Champions League
Je boy speelt liever zelf dan dat ik ga zitten kijken hoe een ander hetzelfde spelletje speeltquote:Op woensdag 4 december 2019 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omg man
Wat een sukkelnoob ben je
Niet te geloven
Hij is zojuist official F1 2019 esports kampioen geworden
Hoezo keek niet naar de livestream ze deden 3 races deze avond man
Ja bewust, en als ik in USA zat, dan verblijf ik daar als toerist.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Bewust? En als je in usa zat?
Alleen goed voetbalquote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
'mannen' die voetbal watche.
je Wordt er zelf sneller van hèquote:Op woensdag 4 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy speelt liever zelf dan dat ik ga zitten kijken hoe een ander hetzelfde spelletje speelt
Je wordt beter door oefeningquote:Op woensdag 4 december 2019 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je Wordt er zelf sneller van hè
Blijkbaar heb je die ambitie niet
en toen buu gogeta in chocola veranderde?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Cell is wel op een bazenmanier verslagen. Ik zie Goku nog die senzu been naar hem gooien. Laatste keer dat ik zo geschokt werd was de dag dat ik ter aarde kwam
Lolquote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Ja zag er wel wat van.
Boeit me verder geen moer. Geef mij een playseat met een Fantec stuurtje en ik rij ze allemaal zoek.
Wel eens naartoe gegaan? Waarom wil je er niet wonen? Waarom. Vote je niet?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja bewust, en als ik in USA zat, dan verblijf ik daar als toerist.
Zal er ook echt niet willen wonen
Goed verwoord vriend.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy speelt liever zelf dan dat ik ga zitten kijken hoe een ander hetzelfde spelletje speelt
Dan kan je beter iemand kijken die hem de hele tijd op onboard view heeft. En dan vind ik het nog saaiquote:Op woensdag 4 december 2019 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je Wordt er zelf sneller van hè
Blijkbaar heb je die ambitie niet
Heb je het spel op PC dan? Dan wil ik je wel even les geven hoor.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol
Ik boek jou er zelfs uit met keyboard
Wss kan je niet eens trailbraken jijquote:
Dit is onrealistisch dus dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Of met lagere gears in bocht voor extra rotation
Ik wacht gewoon geduldig mijn kans af tot ik mijn DRS open kan knallen en ik vlieg er voorbijquote:Op woensdag 4 december 2019 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wss kan je niet eens trailbraken jij
Of met lagere gears in bocht voor extra rotation
En short shifts
Etc
Hij weet waarschijnlijk niet eens waar het DRS knopje zitquote:Op woensdag 4 december 2019 23:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon geduldig mijn kans af tot ik mijn DRS open kan knallen en ik vlieg er voorbij
Neequote:Op woensdag 4 december 2019 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je het spel op PC dan? Dan wil ik je wel even les geven hoor.
Lol nerdjequote:Op woensdag 4 december 2019 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is onrealistisch dus dat doe ik nooit.
Of wat het überhaupt is. Dat leer je niet als je louter naar streams van minderjarigenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij weet waarschijnlijk niet eens waar het DRS knopje zit
Ja zo ken ik er nog wel tien. Je kan er gewoon geen moer vanquote:Op woensdag 4 december 2019 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee
Heb ook geen internet op m’n pc
Maar bro
Ik heb in de halve finale gestreden in simracing
Maar ik kon niet wennen aan de pedalen en stuur en reed dus geen deuk in een pakje boter
Was 4 sec van m’n pace af
Ik had de pace voor p1 en dus de finale gezien m’n rondetijden tijdens het oefenen thuis
Ja klopt, dat gehannes steeds voor die 5 laps. En ik heb de lijn aan in de bochten. Verder geen assists want daar lach ik natuurlijk omquote:Op woensdag 4 december 2019 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt ERS zeker ook op otomatic deploy staan ipv manual control
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |