De wat?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is moeilijk rustig te blijven wetende dat volgende week de nieuwe HS uitbreiding komt
Nee man.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens hou het lekker bij F1 en Assetto Corsa
Misschien ga ik ook wel andere spellen proberen als mijn VR genot straks binnen is.quote:
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komenquote:
Nooit gespeeld, wel veel gebruikt in WoWquote:
Leuk!!!!!quote:Op woensdag 4 december 2019 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook wel andere spellen proberen als mijn VR genot straks binnen is.
Bijvoorbeeld Pussyslayer deel 13 of zo hahahaquote:
Haha jij stouterd.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Pussyslayer deel 13 of zo hahaha
Klootzak he die Drugquote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komen
Mag eigenlijk niet van m'n moeder maar ik doe het lekker tochquote:
Super geil moedertje heb jijquote:Op woensdag 4 december 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet van m'n moeder maar ik doe het lekker toch
Daar kan ik helaas geen verdere uitspraken over doen.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Super geil moedertje heb jij
Ik was er zelf bij dus jokes on mequote:Op woensdag 4 december 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die waardeloze kunstenaar die jou heeft meegetrokken in zijn negatieve spiraal
Kunstgebit bleef alleen hangenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen verdere uitspraken over doen.
Als ik stop met fok, telt het dan nog?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komen
Ik laat de laatste ronde de bolide lekker leegtrekken zodat ik vol gas kan aanvallenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet misschien wel een andere voeding hebben want die 450 fantastische Watt van mij zijn misschien niet voldoende verdomme.
Zonde vriend. Enige dat leuker is in het leven dan HS is F1 en Fifa 2k19. Dat zijn dus niet veel andere optiesquote:Op woensdag 4 december 2019 18:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, wel veel gebruikt in WoW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |