Ken je aka nietquote:
Nou dat..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Doordat iedereen Gerrit nu ineens de ''goodguy'' vindt, sinds 2 weken, zijn ze allemaal vergeten dat hij in zn hele Utopia-periode geen REET heeft utgevoerd.
Also known asquote:Op woensdag 4 december 2019 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een uitdrukking als: zoiets als (ik zeg ja maar bedoel nee)
beetje rare formulering ditquote:Op woensdag 4 december 2019 13:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ken je aka niet![]()
Franny houd het op 3 stemmen verdelen.
dan betekend aka voor mij duidelijk iets heel andersquote:Op woensdag 4 december 2019 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een uitdrukking als: zoiets als (ik zeg ja maar bedoel nee)
Was een gebbetje.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
beetje rare formulering dit
Alsof het een persoon is
Iedereen weet wat aka betekend ,maar wel in de juiste context dan
wat danquote:Op woensdag 4 december 2019 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dan betekend aka voor mij duidelijk iets heel anders
Je moet wel tussen de regels ‘doorluisteren’. Dan hoor je heel iets anders.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Was een gebbetje.
Overigens was Mylene Franny helemaal niet aan het ompraten.Ze zei dat Franny haar eigen gevoel moet volgen en dat is 3 stemmen verdelen.
Franny wil geen battle.
aka= alias bv.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die klopt, ik ben niet zo goed in uitleggen
En een andere betekenis dan ik zeg ja maar bedoel meequote:
Ah jaquote:Op woensdag 4 december 2019 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die klopt, ik ben niet zo goed in uitleggen
in dit geval bij merel netquote:Op woensdag 4 december 2019 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En een andere betekenis dan ik zeg ja maar bedoel mee
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
De minachting die ik voor Gerrit heb is net iets minder dan de minachting die ik voor Jessie en Merel heb.
Dit dus. Jammer dat Gerrit inderdaad tegen Franny blijft zeuren, zou die eigenlijk niet moeten doen en heeft die volgens mij helemaal niet nodig. Maar ik kan 'm beter hebben dan Jessie en Merel.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
I don't care
maar gun het de boot-tokkies helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop