quote:Van IGN:
Op zondag 12 januari 2003 20:03 schreef flappiewappie het volgende:maar nog een n00bie vraag, OOT is ocarina of time, maar wat is URA? ( toch niet Majora's Mask
)
Legend of Zelda 64 (64DD)
The 64-bit version of Legend of Zelda was originally conceived as a standalone 64DD title. Similar to the Famicom Disk Drive, Nintendo was looking to sell its writable disk add-on with the help of a Zelda game. A game Nintendo then clamed was far too large for the system's 8MB cartridges and far too complicated for any existing console media format. The game Zelda designer Shigeru Miyamoto and his team wanted to create would be set in a persistent world. Every change Link would make to his surroundings would stick. If you smashed a box, it would stay broken. If you dug a hole, it would remain there until you covered it. If you left footsteps in the sand, they would stay. All this was supposed to be made possible by the enhanced storage space of the 64DD. But Nintendo's own faith in the 64DD was shattered early on when it became clear that consumer interest in the Nintendo 64 remained low, and third-parties were skeptical that an add-on could succeed. In order to get more Japanese fans to buy N64s, Nintendo announced that the game would be converted to cartridge -- albeit a very large one. But the change also meant abandoning many planned features. While some persistent elements remain in Ocarina of Time, the game's overall structure underwent many changes to turn it into a more linear adventure. The original story even included Link's pursuit of the Triforce.
Do you remember the unicorn well in Ocarina of Time? No? That's 'cause it's not in the game.
Dat is URA Zelda dus
[Dit bericht is gewijzigd door Redah op 12-01-2003 20:45]
quote:ah dank u
Op zondag 12 januari 2003 20:42 schreef Redah het volgende:
Nieuw topic, verdergaand met een reactie op deze vraag:
[..]Van IGN:
...uitleg...
Do you remember the unicorn well in Ocarina of Time? No? That's 'cause it's not in the game.Dat is URA Zelda dus
Ben blij dat ik het op m'n GCtje mag aanschouwen nu, al denk ik niet dat ik hem ga spelen, maar meteen URA Zelda
SMBM, Sega soccer slam en Mario Party komt binnenkort aan (hoop ik toch)
En Metroid en zelda is voor mijn broer
Wat kan er eiglijk NOG beter bij mario kart ?
Ik heb Mario kart 64 niet gespeeld, maar daar zijn het alleen de graphics beter dan bij de snes ?of ook de gameplay ?
Vooralsnog moet ik genoegen nemen met monkey race
ik wil wel het verschil zien voor ik er een aanschaf
quote:Daar heb je geen screenshots voor nodig, het is gewoon zo dat het verschil in beeldkwaliteit tussen RGB en RTF enorm groot is !!!!
Kan iemand misschien screenshots plaatsen die wel en niet met RGB-kabel is gebruikt
ik wil wel het verschil zien voor ik er een aanschaf
Alles is scherper, helderder etc.
quote:Damn die shots zijn lelijk
Op maandag 13 januari 2003 09:07 schreef oscarvdb het volgende:
Eerste vier Lost Kingdoms 2 screenshots!!!http://www.cubefocus.com/read.php?cid=174&type=n
quote:URA,.....
Op zondag 12 januari 2003 20:42 schreef Redah het volgende:
Nieuw topic, verdergaand met een reactie op deze vraag:
[..]Van IGN:
Legend of Zelda 64 (64DD)
The 64-bit version of Legend of Zelda was originally conceived as a standalone 64DD title. Similar to the Famicom Disk Drive, Nintendo was looking to sell its writable disk add-on with the help of a Zelda game. A game Nintendo then clamed was far too large for the system's 8MB cartridges and far too complicated for any existing console media format. The game Zelda designer Shigeru Miyamoto and his team wanted to create would be set in a persistent world. Every change Link would make to his surroundings would stick. If you smashed a box, it would stay broken. If you dug a hole, it would remain there until you covered it. If you left footsteps in the sand, they would stay. All this was supposed to be made possible by the enhanced storage space of the 64DD. But Nintendo's own faith in the 64DD was shattered early on when it became clear that consumer interest in the Nintendo 64 remained low, and third-parties were skeptical that an add-on could succeed. In order to get more Japanese fans to buy N64s, Nintendo announced that the game would be converted to cartridge -- albeit a very large one. But the change also meant abandoning many planned features. While some persistent elements remain in Ocarina of Time, the game's overall structure underwent many changes to turn it into a more linear adventure. The original story even included Link's pursuit of the Triforce.[afbeelding]
Do you remember the unicorn well in Ocarina of Time? No? That's 'cause it's not in the game.Dat is URA Zelda dus
quote:?
Op maandag 13 januari 2003 15:08 schreef gieling.com het volgende:
beetje dom: urazeker dom: stond al in het begin topic
quote:Ja,....ik snapte hem ook niet
Op maandag 13 januari 2003 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:gieling... heb je teveel gedronken?
edit: ik had een vraagje, ik zou graag langzaam aan mijn game collectie uit willen breiden (N64/SNES/NES) maar aangezien ik niet in t bezit van een credit card ben vroeg ik er me af of er kwalitatief goede webwinkels zijn die dat soort spul verkopen ?
Ik hoor regelmatig www.nedgame.nl voorbij komen iemand ervaringen mee ? Het ziet er wel oke uit maar toch....
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 13-01-2003 21:50]
quote:"volgens mij" as in ervaring mee/ ooit iets daar besteld
Op maandag 13 januari 2003 21:53 schreef gieling.com het volgende:
volgensmij is nedgame wel goed!
quote:Ik heb daar wel eens N64 titels besteld geloof ik. Geen problemen meer gehad. Gewoon de juiste service !
Op maandag 13 januari 2003 21:54 schreef febster het volgende:[..]
"volgens mij" as in ervaring mee/ ooit iets daar besteld
?
quote:Mooi
Op maandag 13 januari 2003 22:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb daar wel eens N64 titels besteld geloof ik. Geen problemen meer gehad. Gewoon de juiste service !
Want ik wil dit nog
Die zijn wat goedkoper volgens mij
quote:Daar heb ik mijn gamecube gekocht voor 195 euro. Ze kwamen hem zelfs brengen
Op maandag 13 januari 2003 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check ook eens www.gameplayer.nlDie zijn wat goedkoper volgens mij
quote:Hmmm ziet er goed uit, damn...
Op maandag 13 januari 2003 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check ook eens www.gameplayer.nlDie zijn wat goedkoper volgens mij
Nu heb ik dus de neiging om gelijk een NES&SNES met zoveel mogelijk erop en eraan te kopen
*ff over denkt*
Ooh om onduidelijkheid te voorkomen ik ben Febster maar dan onder een ander account
quote:Ja PSO komt online in maart iig zo stond dat in t persbericht, moet je ff zoeken ik heb t gepost toen in die semi megaton post van mij in t vorige topic
Op dinsdag 14 januari 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:
PSO komt in maart uit toch? Zal dat nou al online zijn of hoe zit het?
quote:Dus Pal gaat ook online,..........wat kost dat, want ik neem aan dat zo'n MMORPG zoals PSO niet gratis is !
Op dinsdag 14 januari 2003 11:29 schreef blieblie het volgende:[..]
Ja PSO komt online in maart iig zo stond dat in t persbericht, moet je ff zoeken ik heb t gepost toen in die semi megaton post van mij in t vorige topic
quote:Er stond dus in dat de nadere info binnenkort dus vrij gegeven zou worden
Op dinsdag 14 januari 2003 11:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dus Pal gaat ook online,..........wat kost dat, want ik neem aan dat zo'n MMORPG zoals PSO niet gratis is !
quote:Ik weet t
Op dinsdag 14 januari 2003 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Deze screenshot van Resident Evil 4 is al eens voorbij gekomen maar ik blijf erbij dat dit nergens over gaat. Dit is de beste character die ik ooit heb gezien in een spel.
Posted on "14/01/2003"
Hello and welcome back to the Rumour Mill, which consists of some incredibly interesting newsbites. So what are you guys waiting for, lets take a look at what rumours are crawling around the Internet, magazines and through my very own sources.
1. Nintendo Online!
Last week Nintendo revealed that Gamecube modems are going to be released alongside Phantasy Star Online on March 3rd. I dont know about you, but to me that is amazing news. This means that Nintendo Gamecube will be the first of the three Next Generation Consoles to go online in Europe. There was one big disappointment though there will only be one game available at launch! If you are a bit disappointed like me, then you will be pleased to know that I have heard from various sources that another game will be released alongside Phantasy Star Online. Unfortunately though, it wont be a Nintendo game. I have been informed that the game will be none other than Ubi Softs Ghost Recon, which is a very promising game indeed. So come March 7th, we should have at the very least two online games to get connected to. Thats not all though as rumours are growing that Nintendo will be releasing two more online titles by the end of the year. I am not sure what those games are but I have a feeling that it might be Pikmin and Mario Kart. Yeah!
Rating 7/10
2. Another Press Conference Incoming This Week!
Namco are set to make a big announcement either tomorrow or Thursday. The announcement is expected to be about the console versions of Soul Calibre 2. This announcement will include all the extra features the console versions will have over the arcade version. An online mode could well have been implemented into the game as well. Namco will also discuss the GBA link up features with the Gamecube version at the press conference. Now the big question I am sure you are asking is: Which console will the game be released on first? Well you can all take a deep breath now because all signs are pointing towards the Gamecube version getting released first alongside the Game Boy Advance version. The Gamecube will get the game first is because the game was made from the Triforce Arcade Hardware thus making the conversion to Gamecube a lot quicker and easier than to other consoles. We should also find out if the rumours are true if Link will be an unlockable character in the game and if so who else will be in it? Expect an August release for the game in Japan with a November US launch following. Us Europeans though will have to sit out to at least February 2004 before we get are greasy mitts on the game. The X Box and Playstation 2 versions should be released roughly 2-3 months after the Cube version.
Rating 7/10
3. Konami Ten!
Very Soon Konami is going to unveil no less than ten games for the little Cube. I dont mean those useless ones either like Disney Skateboarding etc. These games are going to be big time releases. Well all I have to say to Konami is that it is about to you released something good for the Cube. Because of this announcement I have been nagging at may sources and searching around the net for what these games could be and here is a tentative list of titles:
Pro Evolution Soccer 3
Remake of Metal Gear Solid (Exclusive)
A straight port of Metal Gear Solid 2 Substance
Eclipse Original game being created by Hideo Kojima (Exclusive)
Goeman
Silent Hill 3
ISS 3
Turtles
WTA Tennis 2004
Contra (Port of Playstation 2 Game)
Remember to take this list with a pinch of salt as these games have been floating about that net and that means that most of them are very iffy. Not all of them though as Eclipse and the remake of Metal Gear Solid have been practically confirmed, just not officially.
Rating 3/10
Two More Quick Rumours
Product Number 03 may be about to be given a September 2003 release for Europe. Thats earlier than expected! USA will get their copies in June. That is not all though as Viewtiful Joe will definitely be out everywhere by the end of the year. Rating 9/10
Rumours are circulating that a delay to Batman Dark Tomorrow will be announced soon. Unfortunately the rumour seems to be true, as we have not heard much about the game for a while. Rating 8 /10
That's all for now, expect more rumours in about 1 week!
- C Smyth
quote:
Zelda Bonus Disc News - 13 Jan.
Nintendo have informed us that, contrary to earlier reports, no confirmation has been made on the release of the Zelda bonus discs in Europe.
We apologise for this mistake, but will definately keep you informed for when the real announcement is actually made on whether the discs will be issued to Wind Waker preorderer's!
quote:OOK al niet
Posted on "10/01/2003"Nintendo have announced that Animal Crossing WILL NOT BE released in Europe. Contrary to earlier reports a Nintendo spkoesperson said, Animal Crossing 2 [tentative title] will become the new way of communicating for the console generation. It will see a happiness-themed community of friends the likes of which have never been imagined
It looks like we'll have to wait for the sequel before we can play this cutesy Nintendo title. We heard reports earlier that Animal Crossing was being play-tested by Nintendo of Europe. It seems this have fallen through and the game will not be released after all.
- Chris
quote:GVD, GVD , GVD , GVD!!!!
Op dinsdag 14 januari 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enne:
[..]
Wat is het nou?
[..]OOK al niet
vooral dat laatste bericht....
nu ben ik dus ook gedoemt om op de freeloader te wachten
quote:Dat pokkeding komt nooit uit ! :(I
Op dinsdag 14 januari 2003 20:22 schreef flappiewappie het volgende:[..]
GVD, GVD , GVD , GVD!!!!
vooral dat laatste bericht....
nu ben ik dus ook gedoemt om op de freeloader te wachten
quote:WAT???, On eerst een beetje lekker maken en dan weer terugtrekken.
Zelda Bonus Disc News - 13 Jan.
Nintendo have informed us that, contrary to earlier reports, no confirmation has been made on the release of the Zelda bonus discs in Europe.
We apologise for this mistake, but will definately keep you informed for when the real announcement is actually made on whether the discs will be issued to Wind Waker preorderer's!
ik zou het echt naaierig vinden als die disc er in japan en de vs wel bij zit en bij ons niet.
Maar wat kunnen we er aan doen?
Het Japanse bedrijf Hori gaat deze controller fabriceren. Deze controller is speciaal gemaakt om met je Gamecube Gameboy Player te spelen. De knopjes zijn namelijk identiek aan die van de GBA. Gelukkig is het niet verplicht om zo'n speciale controller te hebben bij het spelen van Gameboy Advance spellen op je Gamecube, maar het is natuurlijk wel grappig. Dit ding zal in Japan rond de 10 euro gaan kosten, maar het is nog niet bekend of het ooit naar Europa komt.
Toch grappig, eerst worden SNES spellen naar de GBA geport, om ze daarna op de Gamecube te spelen, maar dan wel met een SNES controller. De cirkel is bij Nintendo weer rond!
edit: bron = inside gamer
quote:Geen idee,...Nintendo is er te stil over. Ze mogen wel eens gaan beginnen met reclame maken en shit uitleggen.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:23 schreef G1Ace het volgende:
kut mensen, dat al die spellen niet of nog later uitkomen
een vraag waar ik echter al tijden mee zit
die online plannen:
hoe kan ik nou in hemelsnaam de gamecube aansluiten op chello? Ze vragen specifieke mac adres op de netwerkkaart...
dacht dus dat ik kan netwerken via internet connection sharing, maar is dat wel mogelijk?
quote:Exactly!!
Op dinsdag 14 januari 2003 23:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen idee,...Nintendo is er te stil over. Ze mogen wel eens gaan beginnen met reclame maken en shit uitleggen.
(en nu ga ik dromen over een potje Mario Kart Online tegen mede FOK!kers )
quote:Amen
Op dinsdag 14 januari 2003 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Exactly!!
(en nu ga ik dromen over een potje Mario Kart Online tegen mede FOK!kers
)
quote:reken maar dat ik daarbij zal horen
Exactly!!
)
quote:*alvast aanmeldt*
Exactly!!
)
Zou je trouwens ook online kunnen spelen met 3 vrienden vanaf één cube?
(in de XBox-versie met spawn en in de PS2-versie met een figuur uit Tekken).
quote:Ik las dat het Heihachi wordt...
in de PS2-versie met een figuur uit Tekken
quote:router neerzetten?
Op dinsdag 14 januari 2003 23:23 schreef G1Ace het volgende:
kut mensen, dat al die spellen niet of nog later uitkomen
een vraag waar ik echter al tijden mee zit
die online plannen:
hoe kan ik nou in hemelsnaam de gamecube aansluiten op chello? Ze vragen specifieke mac adres op de netwerkkaart...
dacht dus dat ik kan netwerken via internet connection sharing, maar is dat wel mogelijk?
Je kunt toch wel een ip adres en gateway aan dat ding toewijzen lijkt me
quote:Tekken zuigt
Op woensdag 15 januari 2003 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
In de GC-versie van Soul Calibur II kun je met Link spelen!(in de XBox-versie met spawn en in de PS2-versie met een figuur uit Tekken).
quote:ik heb al de extra netwerkkaart in deze computer en een router kost $200+
Op woensdag 15 januari 2003 10:02 schreef erikh het volgende:[..]
router neerzetten?
Je kunt toch wel een ip adres en gateway aan dat ding toewijzen lijkt me
quote:Is wel fun met meer mensen
Op woensdag 15 januari 2003 11:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tekken zuigt
quote:Wanneer komt die netwerkadapter voor de gamecube eigenlijk uit?
Op woensdag 15 januari 2003 12:03 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik heb al de extra netwerkkaart in deze computer en een router kost $200+
maar ik weet niet eens of de gamecube dat zou aankunnen
Mafia komt ook naar de Cube Bron
Waarschijnlijk toch Burnout2 op de GC ?
quote:Meer Driver3 info (deeltje 1 of 2 heb ik nog heel lang op de PC gedaan
Acclaim Announces 2003 GCN Lineup
Lots of mystery games on the way.January 13, 2003 - Publisher Acclaim Entertainment today announced results for the first quarter of its fiscal 2003, stated the scheduled release period for its first quarter games, and revealed several previously unknown projects for later this year.
The company posted a $13.9 million net loss for the first quarter of its fiscal year 2003, which it attributed to a poor retail sell-through during the holiday season 2002 and increased spending in the New Year.The company said that it would release the following games for GameCube in Q1 2003:
ATV Quad Power Racing 2 -- January
All-Star Baseball 2004 -- February
Vexx -- February
During the third-quarter of fiscal 2003, Acclaim said it would deliver three additional games to Nintendo's next-generation console, as follows:
Burnout 2: Point of Impact
Speed Kings
SX Superstar
Finally, Acclaim announced an additional six projects for release on GameCube during the second half of the year:
Alias
Xgra
I Gladiator
Legends of Wrestling 3
NBA Jam 2004
Urban Freestyle Street Soccer
The announcement today comes as the first solid confirmation that Burnout 2 is scheduled for GCN release. There are no details available on any of the other previously unannounced projects, but Acclaim is expected to reveal more by way of a press meeting next week
quote:Klinkt goed dus dat Driver 3
Publisher Infogrames and developer Reflections recently revealed new information on their anticipated upcoming action-racing game Driver 3. Due this year, Reflections reportedly plans to bring its immensely successful franchise to GameCube, PlayStation 2, Xbox and PC.Using an enhanced, optimized Stuntman engine -- which features an extensively detailed physics engine and robust lighting abilities -- Driver 3 takes its cue from the previous Driver games and no doubt gleans ideas from Rockstar's Grand Theft Auto series, which it's been competing with every other year.
The new details are a bit thin, but reports tell of players' ability to jack any car on the road which also means gamers can get in and out of any car, (just like in Driver 2). As usual, Reflections has created unlicensed cars that resemble real life vehicles, and much like in the second in the series, players will drive a plethora of vehicles, from powerful, wonderfully poor handling American '70s cars to larger trucks and even boats.
Players also will be able to go indoors, too. And Driver 3 is said to take place in Miami, Florida; Nice, France; and Istanbul, Turkey, with massive roads and landscapes being designed up to 30 square miles.
Infogrames plans to deliver more substantial details on Driver 3 in the near future, and we promise to give you every single shred of information we get, so stick around.
Release date Sims in de USA (ik vind persoonlijk heel dat "The Sims" gebeuren nix aan maar goed )
quote:3 screens van Red Faction 2 voor de cube, al moet ik zeggen dat ik t er nog niet geweldig uitvind zien....
The Sims have been given a release date for America!According to Nintendo of America's schedule, The Sims for the Gamecube will launch in America during March. Of course, this is subject to change and as no other information is available at present we do not know what it will be like.
Hier kun je wat meer NL info vinden over de komende Zelda al zitten er wat kleine spoilertjes in...
Hierkun je wat info vinden over MP
De Square Enix fusie gaat dus toch door
quote:Aangezien t al een week bekend was dat Link erin zou zitten hier nog maar wat plaatjes
According to a Reuters report Enix Corp has bowed to pressure from Square Co.s top shareholder, Masafumi Miyamoto who wanted a better share exchange price in order for the proposed Square Enix merger to go forward. Enix said today that it would make the proposed merger deal with Square Co more attractive by offering more of its own shares. Enix said it would raise the ratio to about 5 percent making the deal worth about 101 billion yen (or $850 million dollars). The plan to merge the two companies has received Miyamoto's blessing according to Square president Yoichi Wada -- and that the merger is on track to be consummated on April 1, 2003. In case you've been trapped in a well for the last ten years, Square is best known for its ultra popular Final Fantasy series of games, while Enix is best known as the company behind the wildly popular Dragon Quest series of games on various platforms. The merger would see Enix rise as the sole entity when the deal is completed.
.
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 13:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey, hebben jullie al gehoord dat Mafia naar de GC komt? Of heb ik de scoop hier?
.
quote:Nintendo heeft de bonusdisk met OOT en URA Zelda nooit bevestigd. Ze hebben het wel gehad over een demodisk. Dat je je lekker gemaakt voelt ligt enerzijds aan sommige van die knip-en-plakkers die zich gamesjournalist noemen en die bij nieuws dat er een demodisk aan zit te komen meteen aannemen dat OOT en URA Zelda erop staan. Anderzijds heb ik je in dit topic zien posten en ligt het ook aan jezelf, daar je kunnen weten dat er niets officieel bevestigd was over de inhoud van de demodisk.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:26 schreef erikh het volgende:[..]
WAT???, On eerst een beetje lekker maken en dan weer terugtrekken.
ik zou het echt naaierig vinden als die disc er in japan en de vs wel bij zit en bij ons niet.
Tja, en als er geen OOT en URA Zelda bij zit (wat ik persoonlijk waarschijnlijk acht) dan was dit de laatste keer dat ik een europese nintendo-console gekocht heb.
Verder: weet iemand hier iets over de mogelijke ontwikkeling van modchips voor de gamecube?
quote:Voor illegale praktijken
Op woensdag 15 januari 2003 14:25 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Verder: weet iemand hier iets over de mogelijke ontwikkeling van modchips voor de gamecube?
quote:
PRESS RELEASENINTENDO HAS MORE GAMES THAN EVER BEFORE
With Largest Selection of Software, Nintendo Appeals to All Gamers
REDMOND, Wash., Jan. 15, 2003 These days, gamers have insatiable appetites and Nintendo GameCube and Game Boy® Advance fill the need.
By summertime Nintendo of America Inc. will accelerate its Nintendo GameCube game library past 225 titles as it continues to broaden its appeal to video game players of all ages, interests and lifestyles. This reflects an increasing amount of support from third-party publishers, adding to a strong calvary of first- and second-party selections.
With more upcoming exclusive additions, including Capcoms thrilling, mature-rated Resident Evil series, the high-speed action of F-Zero® and the role-playing adventures of The Legend of Zelda®, the Nintendo GameCube offers a plethora of titles for everyone.
Older gamers will drool over mature titles such as Tom Clancys Ghost Recon from UBI Soft and new versions of Resident Evil, proving Nintendo has the stuff to thrill the souls of men.
Nintendos extensive list of diverse video games is what hard-core and recreational gamers desire, says George Harrison, senior vice president, marketing and corporate communications, Nintendo of America Inc. Nintendo has the games and accompanying hardware to provide consumers the best game-play whether that experience is mature-rated or family friendly.--MORE--
On the other end of the video game spectrum, the announcement of both the Game Boy® Advance SP, launching March 23, and the Nintendo GameCube Game Boy® Player, launching May 26, will support the continuing popularity of the Game Boy franchise. With new versions of popular games available by this summer such as Golden Sun: The Lost Age, Pokémon® Ruby, Pokémon® Sapphire and Donkey Kong Country, Nintendo will continue to sell Game Boy Advance units and games at lightning speed. More than 40 third-party titles will launch this spring, taking the Game Boy Advance library alone to more than 350 games.
More e-Reader cards are on their way this spring as well, with the second and third series of Animal Crossing-e cards (Jan. 20, March 10) and Mario Party-e cards (Feb. 17).
To illustrate, heres a sampling of some of the new Nintendo GameCube offerings available by this summer:
All Star Baseball 2004 Acclaim (First Quarter 2003)
ATV: Quad Power Racing 2 Acclaim (Q1)
Vexx Acclaim (Q1)
X2: Wolverines Revenge Activision (Q2)
Lost Kingdoms 2 Activision (Q2)
Resident Evil 2 Capcom (Q1)
Resident Evil 3 Capcom (Q1)
Hitman 2 Eidos Interactive (Q1)
Def Jam Vendetta Electronic Arts (Q1)
The Sims Electronic Arts (Q1)
NBA Street Vol. 2 Electronic Arts (Q1)
D&D: Heroes Infogrames (Q2)
Micro Machines Infogrames (Q1)
Transworld Surf Infogrames (Q1)
Enter the Matrix Infogrames (Q2)
Backyard Baseball Infogrames (Q2)
Ikaruga Infogrames (Q2)
Superman: Shadow of Apokolips Infogrames (Q1)
Batman Dark Tomorrow Kemco USA (Q1)
Disneys Sports: Basketball Konami (Q1)
Evolution Snowboarding Konami (Q1)
Black & Bruised Majesco (Q1)
MLB Slugfest 20-04 - Midway (Q1)
Freaky Flyers Midway (Q2)
Freestyle Metal X Midway (Q2)
E.T.: The Search for Dragora NewKidCo (Q1)-- MORE --
Tom & Jerry: War of the Whiskers NewKidCo (Q1)
Skies of Arcadia Sega (Q1)
Conflict Desert Storm Take Two Interactive (Q1)
Shrek Super Party TDK Mediactive (Q1)
Battlebots THQ (Q1)
Summoner: A Goddess Reborn THQ (Q1)
WWE Crush Hour THQ (Q1)
Red Faction II THQ (Q1)
Bust A Move 3000 UBI Soft (Q1)
Sum of All Fears UBI Soft (Q1)
Tom Clancys Ghost Recon UBI Soft (Q1)
The Hulk Vivendi Universal (Q1)
Mace Griffin Bounty Hunter Vivendi Universal (Q2)
Army Men: Air Combat The Elite Missions 3DO (Q1)
Army Men: Sarges War 3DO (Q1)
High Heat MLB 2004 3DO (Q2)
Street Racing Syndicate 3DO (Q2)
Army Men: RTS 3DO (Q2)
Jacked 3DO (Q2)
The Legend of Zelda®: The Wind Waker Nintendo (March)
Wario World Nintendo (May)
F-Zero® Nintendo (June)
On top of first-party games, Game Boy Advance also has phenomenal third-party support this spring. Here is a sampling of some of the titles available by summer:
All Star Baseball 2004 Acclaim (Q1)
X2: Wolverines Revenge Activision (Q2)
Wakeboarding Unleashed Activision (Q2)
Lufia: The Ruins of Lore Atlus U.S.A. (Q1)
Mega Man & Bass Capcom (Q1)
James Bond 007: NightFire Electronic Arts (Q1)
Dragon Ball Z: Legacy II Future Shock Infogrames (Q2)
Superman: Countdown to Apokolips Infogrames (Q1)
Woody Woodpecker Crazy Castle Kemco (Q1)
Castlevania: Aria of Sorrow Konami (Q2)
YU-GI-OH! World Wide Edition Stairway to the Destined Dual Konami (Q1)
Iridion II Majesco (Q1)
Wings Metro 3D (Q1)
MLB Slugfest 20-04 Midway (Q1)
Dr. Muto Midway (Q2)
Medabots: Metabee Natsume (Q2)
Medabots: Rokusho Natsume (Q2)
Tom & Jerry Infurnal Escape NewKidCo (Q1)
Little League Baseball 2003 NewKidCo (Q1)-- MORE --
Dora the Explorer NewKidCo (Q2)
Dr. Seuss NewKidCo (Q2)
Sega Rally Championship SEGA (Q1)
The Muppets: On with the Show TDK Mediactive (Q1)
Ultimate Brain Games Telegames (Q1)
Radium Telegames (Q2)
Crazy Taxi: Catch a Ride THQ (Q1)
Buffy the Vampire Slayer: Return of the Dark King THQ (Q2)
Finding Nemo THQ (Q2)
Jet Grind Radio THQ (Q1)
The Simpsons Road Rage THQ (Q2)
Space Channel 5: Ulalas Groove THQ (Q1)
Sega Arcade Gallery THQ (Q2)
GT Advance 3 THQ (Q1)
Bratz UBI Soft (Q1)
Rayman 3 UBI Soft (Q1)
Walt Disneys The Jungle Book UBI Soft (Q1)
Lost Vikings Vivendi Universal (Q1)
The Incredible Hulk Vivendi Universal (Q2)
Crash Bandicoot 2: N-Tranced Vivendi Universal (Q1)
Bruce Lee: Return of the Legend Vivendi Universal (Q1)
High Heat MLB 2004 3DO (Q1)
Pokémon Ruby Nintendo (March)
Pokémon Sapphire Nintendo (March)
Golden Sun: The Lost Age Nintendo (April)
Hamtaro: Ham Ham Heartbreak Nintendo (April)
Wario Ware,Inc: Mega Microgame$ Nintendo (May)
Advance Wars 2 Nintendo (June)
Donkey Kong Country Nintendo (June)As the worldwide leader and innovator in the creation of interactive entertainment, Nintendo Co. Ltd., of Kyoto, Japan, manufactures and markets hardware and software for its popular home video game systems. The systems include Game Boy®, Nintendo® 64, Game Boy Advance and Nintendo GameCube. Since the release of its first home video game system in 1983, Nintendo has sold more than 1.6 billion video games worldwide, creating enduring industry icons such as Mario and Donkey Kong® and launching such franchises as Zelda and Pokémon®. As a wholly owned subsidiary, Nintendo of America Inc., based in Redmond, Wash., serves as headquarters for Nintendo's operations in the Western Hemisphere.
For more information about any other Nintendo product visit the companys Web sites, www.nintendo.com, www.nintendogamecube.com or www.gameboy.com.
# # #
quote:Idd. Sommige mensen moeten eens leren niet gelijk op elke hype-bandwagon te springen die voorbij komt. Zie Freeloader, zie Zelda, etc, etc.
Nintendo heeft de bonusdisk met OOT en URA Zelda nooit bevestigd. Ze hebben het wel gehad over een demodisk. Dat je je lekker gemaakt voelt ligt enerzijds aan sommige van die knip-en-plakkers die zich gamesjournalist noemen en die bij nieuws dat er een demodisk aan zit te komen meteen aannemen dat OOT en URA Zelda erop staan. Anderzijds heb ik je in dit topic zien posten en ligt het ook aan jezelf, daar je kunnen weten dat er niets officieel bevestigd was over de inhoud van de demodisk.
quote:Gelukkig zijn mijn berichten altijd copy pastes van officiele Nintendo NL persberichten...
Nintendo heeft de bonusdisk met OOT en URA Zelda nooit bevestigd. Ze hebben het wel gehad over een demodisk. Dat je je lekker gemaakt voelt ligt enerzijds aan sommige van die knip-en-plakkers die zich gamesjournalist noemen en die bij nieuws dat er een demodisk aan zit te komen meteen aannemen dat OOT en URA Zelda erop staan. Anderzijds heb ik je in dit topic zien posten en ligt het ook aan jezelf, daar je kunnen weten dat er niets officieel bevestigd was over de inhoud van de demodisk.
Tja, en als er geen OOT en URA Zelda bij zit (wat ik persoonlijk waarschijnlijk acht) dan was dit de laatste keer dat ik een europese nintendo-console gekocht heb.
En ModChips zijn LAME!
In de vs is hij al uit volgens mij maar wanneer hier?
quote:Ja eerlijk gezegd twijfel ik er ook niet aan dat die extra disk erkomt omdat t op vele sites door verschillende officiele Nintendo bronnen is bevestigd maar goed we shall see
Op woensdag 15 januari 2003 15:13 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gelukkig zijn mijn berichten altijd copy pastes van officiele Nintendo NL persberichten...
quote:Sonic Mega Collection bedoel je
Op woensdag 15 januari 2003 15:44 schreef erikh het volgende:
Weet iemand wanneer soniccollection voor de gc uitkomt.In de vs is hij al uit volgens mij maar wanneer hier?
quote:1. berichten die niet van nintendo afkomen kunnen best geloofwaardig zijn alleen dan moet je wel naar gerelateerde kwesties kijken die de geloofwaardigheid van het nieuws kunnen versterken dan wel ontkrachten. In dit geval was er nieuws aanwezig dat de boel flink ontkrachtte (letterlijke citaten uit de mond van nintendo medewerkers tegenover bronloze niewssites).
Op woensdag 15 januari 2003 15:13 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gelukkig zijn mijn berichten altijd copy pastes van officiele Nintendo NL persberichten...
En ModChips zijn LAME!
2. modchips die de regiobeveiliging omzeilen zijn niet lame aangezien nintendo gewoon geld blijft krijgen voor haar spellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 15-01-2003 16:43]
quote:Yep die bedoelde ik.
Op woensdag 15 januari 2003 16:01 schreef febster het volgende:[..]
Sonic Mega Collection bedoel je
? Zo ja dan staat de UK release voor 7 maart 2003
(bron www.tothegame.com)
Zijne cht exact dezelfde graphics als toen voor de megadrive zo te zien. Jammer dat ze het niet een beetje opgepoetst hebbenw ant sonic was echt verslavend leuk
quote:
Ubi Soft today informed us that it is releasing a new arcade racing game for the Nintendo GameCube, Downtown Run.Due to be shipped for PC, PlayStation2, and GameCube, Downtown Run is said to appeal to a wide audience of players thanks to its frenetic and easy-to-pick-up game-play, its licensed cars, the many game modes and the beautifully modelled cities players will be invited to rush through. Downtown Run will be released during 2003's first semester in Europe.
"Our vision for Downtown Run was to create an exciting arcade racing experience set in a seemingly plausible and accessible world, and mixing purely arcade ingredients like the power ups with a very skidy car behaviour." said Thomas Le Grand, producer of the game at Ubi Soft.
Downtown Run will offer players an intense racing experience and provide everyone with instant fun thanks to its attractive tracks in beautiful cities, its frenetic action, and its intuitive handling. They will have to learn to gather and use power-ups on the road in order to defeat opponents, and to drive with style to unlock new cars and tracks. The varied environments and prestigious licensed cars, such as the Audi TT, the Ford Mustang, or the VW New Beetle will please the casual players as well as more experienced arcade racing games fans.
The "prestige" system rewarding the ability to perform dangerous moves while avoiding accidents, the eight different game modes, the cars and tracks to unlock, and the catch-up feature ensuring never-ending action will offer constant new single and multiplayer challenges to the player.
Key Features
26 circuits in prestigious European and North-American cities : Paris, London, Rome, Moscow, Lisbon, NY, Montreal.
14 licensed cars from Audi, Peugeot, Renault, VW, Saab, Ford, MG and Mitsubishi.
8 game modes : Quick Race, Count down, Championship, Time Attack, Last man standing, Sudden Death, Chase, Bet races.
12 power-ups to attack opponents or boost your own car !
A prestige system rewarding dangerous and stylish driving ! Prestige points allow the player to unlock new cars.
Stay tuned for the first screens of Downtown Run at Cube-Europe!
De rest van de pics kun je hier vinden
Filmpje van Vieuwtiful Joe
Filpje van Dead Phoenix
Filmpje van Killer7
En er zijn Soul Calibur filmpjes maar die mag ik helaas hier niet plaaten , goed zoeken dus voor de geintresseerden
quote:Wat een lelijke auto's
Op woensdag 15 januari 2003 17:28 schreef febster het volgende:
mensen er komt weer een nieuwe arcade racer voor de cube met echte auto's
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]De rest van de pics kun je hier vinden
Filmpje van Vieuwtiful Joe
Filpje van Dead Phoenix
Filmpje van Killer7En er zijn Soul Calibur filmpjes maar die mag ik helaas hier niet plaaten
, goed zoeken dus voor de geintresseerden
quote:
The last number of the Japanese magazine Dorigama reveals new information with regard to F-Zero on Gamecube. Nothing exceptional good certainly, but this one affirms that the play will be indeed playable in duel with 4 out of divided screen. Moreover, with regard to the feeling speed, certain vehicles will be able to reach the maximum speed of 2000 km/h. Amusement Vision also declares that the style of play will be directed more towards the first left version of the play a few years ago on Super Nintendo. The exit of F-Zero GC is always scheduled for Mars at Japan and this summer in the United States.
quote:Work in progress he
Op woensdag 15 januari 2003 17:31 schreef blieblie het volgende:[..]
Wat een lelijke auto's
The Wind Waker, voor de Nintendo GameCube, kun je linken met de Game Boy Advance, waardoor je geheime gebieden kunt binnengaan. Op de spelcassette van A Link to the Past voor de Game Boy Advance, kun je ook Four Swords vinden: het eerste Zelda-multiplayer spel ooit.
In The Legend of Zelda: The Wind Waker, ontmoet Link Tingle (het vreemde ventje uit Majora's Mask dat aan een ballonnetje hangt) en krijgt hij een apparaatje, de 'Tingle-ceiver' (die verdacht veel op een GBA lijkt).
Dan sluit je gewoon je Game Boy Advance aan op de Nintendo GameCube met een Nintendo GameCube Game Boy Advance Link-snoer (er hoeft geen spel in de GBA te zitten) en er verschijnt een plattegrond op het scherm van de GBA. Betaal een paar Rupees, en je kunt je GBA gebruiken om een 'Tingle-Bomb' te plaatsen, waardoor je bijvoorbeeld een grot kunt ingaan die eerst afgesloten was. Absoluut vet cool.
A Link to the Past is de volledige Super Nintendo-klassieker in draagbare vorm op je GBA, met een totaal nieuw multiplayer-avontuur: Four Swords! Met maximaal drie vrienden die allemaal een Game Boy Advance Link snoer en het spel hebben, moet je samenwerken om puzzels op te lossen en je door bendes monsters te hakken die in kerkers rondhangen. En je moet natuurlijk zoveel mogelijk Rupees te pakken zien te krijgen.
De kerkers worden willekeurig aangemaakt, zodat het spel elke keer weer anders is. Hoe meer sleutels en ervaring je krijgt, hoe moeilijker de uitdaging wordt, zodat je steeds je koppie erbij moet houden.
We zullen je op de hoogte houden met info en beelden, maar in de tussentijd kun je op de bovenstaande links klikken voor de laatste ongelooflijke Zelda media.
quote:Stoehoer!
Op woensdag 15 januari 2003 13:16 schreef febster het volgende:
quote:Denk aan SSB:M en dan de mooie 3D versie want zo vecht hij
Op woensdag 15 januari 2003 17:50 schreef SmashBro het volgende:[..]
Stoehoer!
(filmpje ervan is echt vet )
in t kader van erg vage geruchten; misschien met nadruk op heeeel misschien komt PES2 op 1 feb op de GC uit..... maar dat is dus niet zeker
quote:Dat vage gerucht zie ik graag waarheid worden
Op woensdag 15 januari 2003 18:30 schreef febster het volgende:[..]
Denk aan SSB:M en dan de mooie 3D versie want zo vecht hij
![]()
, dus je slaat een tegenstander met je zwaard eerst de lucht in trekt heel snel je pijl en boog en schiet er dan in de lucht nog een pijl in
![]()
, en als ie dan neerkomt gooi je nog ff een bom naar zijn hoofd aan dat soort combinaties moet je denken
![]()
(filmpje ervan is echt vet
)
in t kader van erg vage geruchten; misschien met nadruk op heeeel misschien komt PES2 op 1 feb op de GC uit..... maar dat is dus niet zeker
quote:WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Op woensdag 15 januari 2003 19:18 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Voor GC Heb Je Geen Modchip Nodig!
Check Freeloader Op De Amazon.uk Site..
Gewoon Bestellen!
Die staat bij mij al 3/4 jaar in bestellling. Dat ding komt nooit uit joh !
quote:tuurlijk wel zodra de opvolger van de gamecube uit is is dat ding er wel hoor
Op woensdag 15 januari 2003 19:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Die staat bij mij al 3/4 jaar in bestellling. Dat ding komt nooit uit joh !
quote:Gaaf, dat ziet er wel cool uit! Als het dan ook nog een speelt als Worms 2 is Roy blij!
Op woensdag 15 januari 2003 20:26 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
jammer dat er maar zo weinig originele screenshots zijn van worms 3![]()
![]()
quote:Daar hebben we spuit 11
Op woensdag 15 januari 2003 19:18 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Voor GC Heb Je Geen Modchip Nodig!
Check Freeloader Op De Amazon.uk Site..
Gewoon Bestellen!
Meneer roept PC gamers toch maar een console aan te schaffen was t alleen niet alleen maar voor MP
http://gamespot.com/gamespot/features/all/gamespotting/011203/8.html
quote:
Whatever you do, no matter what systems you usually play, do not miss Metroid Prime.
quote:
In fact, when it comes down to it, I can't name any game I've personally enjoyed more than Metroid Prime this past year.
quote:Dat roep ik al JAREN
Op woensdag 15 januari 2003 22:48 schreef febster het volgende:
Meneer roept PC gamers toch maar een console aan te schaffen was t alleen niet alleen maar voor MP
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:47 schreef Chocobo het volgende:
Wat een lelijke screens..........
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 00:03 schreef Chocobo het volgende:
Mij lijkt dat niks die SCII !
quote:Je bent een beetje negatief vandaag chocobo...
Op woensdag 15 januari 2003 23:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*
quote:MP gaat idd zo fucking hard heersen,........das niet normaal....ook eind maart toch ?
Op donderdag 16 januari 2003 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat roep ik al JAREN
quote:Misschien heb je een punt, maar die klap verdiende je
Op donderdag 16 januari 2003 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
[..]
[..]Je bent een beetje negatief vandaag chocobo...
sorry
En je hebt ook wel gelijk hoor...
Vooral de auto's op de screens zijn lelijk...
SC lijkt me ook niet echt cool... geef mij maar MK als het om vechten gaat. Dat is tenminste nog lachen, of SSB:M natuurlijk
quote:Precies,..ik hou ook niet echt van vechtgames, maar MK lijkt me geweldig
Op donderdag 16 januari 2003 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, MP eind maart!! Nog 2 maandenEn je hebt ook wel gelijk hoor...
Vooral de auto's op de screens zijn lelijk...
SC lijkt me ook niet echt cool... geef mij maar MK als het om vechten gaat. Dat is tenminste nog lachen, of SSB:M natuurlijk
Gamecube:
Best Platformer: SMS
Best StoryLine: Eternal Darkness
Best Fighting: MK:DA
Best Action: Timesplitters 2
de rest komt nog
Resident Evil kopen?
- Super Monkey Ball
- StarWars Rogue Squadron
- (Eternal Darkness)
- (Super Smash Bro's)
quote:Gek! Ik ben onwijs fan van dit soort spellen: Starwars op de NES en Gameboy, Rebel Assault 1 (legaal), Xwing (Legaal), Tie Fighter (2x Legaal ivm Collector CD), Rebel Assault 2 (Legaal), Jedi Knight (Legaal), en de rest in backup vorm omdat ze of te duur of niet te krijgen waren. Dus ik MOET weer een starwars spel hebben!
Op donderdag 16 januari 2003 16:00 schreef gieling.com het volgende:
Nee niet starwars!!!
Is niet leuk, gaat snel vervelen. Is eentonig...
Maar dat is mijn mening, een afrader dus!
Ikzelf vond er ook helemaal nix aan...
Ik heb vandaag Street Fighter II en The Lion King voor de SNES gekocht
(2 spellen die ik in mijn "jeugd" uren heb gespeeld
)
Nu de SNES zelf nog
Maar je hebt geen SNES...
*PETS*
(feels good )
met uiteindelijk 80 shines
was een leuk spel, met een toch nog wel leuk verhaal.... alleen het eind was vaag,met bowser maja
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe dat dan in Het centrale verzamel topicMaar je hebt geen SNES...
*PETS*
(feels good)
And about *PETS* de SNES staat in bestelling hoor
met Donkey Kong 1 en 2, Super Mario World en Mario Allstars (je weet wel Mario 1/2/3 op 1 disk
) ISS, Yoshi's Story en als t goed is ook The Legend of Zelda: A Link To The Past
ooh en nog een extra controller
Edit: gezocht op SNES maar ik kon t centrale SNES topic niet vinden
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 16-01-2003 18:06]
quote:Goed man
Op donderdag 16 januari 2003 17:49 schreef flappiewappie het volgende:
kheb SMS uitgespeeldmet uiteindelijk 80 shines
was een leuk spel, met een toch nog wel leuk verhaal.... alleen het eind was vaag,met bowser
maja
quote:Ik zar er eigenlijk ook aan te denken roque sqaudron te halen voor gamecube en ook handig voor jou om te weten bij de gameshop in de stad kost hij 30 euro nieuw en das het goedkoopste wat ik tot nu toe gezien heb.
Op donderdag 16 januari 2003 16:08 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gek! Ik ben onwijs fan van dit soort spellen: Starwars op de NES en Gameboy, Rebel Assault 1 (legaal), Xwing (Legaal), Tie Fighter (2x Legaal ivm Collector CD), Rebel Assault 2 (Legaal), Jedi Knight (Legaal), en de rest in backup vorm omdat ze of te duur of niet te krijgen waren. Dus ik MOET weer een starwars spel hebben!
quote:*ahum kuch*
Op donderdag 16 januari 2003 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er 54... Maar ik haal sommige levels gewon niet
Ik heb trouwens net weer Monkey Ball gespeeld (advance levels) en ben tot 23 gekomen.
Daar had ik nog maar één leven en geen continues...
Maar dat blijkt wel een makkelijk level te zijn!
WAT EEN GAAF SPEL IS DAT TOCH !
Animal Crossing!!
Verslavend Als De Pest !!
quote:Leuke tip
Op donderdag 16 januari 2003 19:12 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Een Tip!Animal Crossing!!
Verslavend Als De Pest !!
Freeloader is niet uit en praktisch niemand heeft een US systeem
Niet dat jij daar wat aan kan doen hoor maar baal gewoon dat het spel hier niet uit gaat komen
quote:Ik zal dat in Maart kunnen beamen als ik SMB2 koop, nu eerst wat N64/SNES klassiekers aanschaffen
Op donderdag 16 januari 2003 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coole sig Khadgar!Ik heb trouwens net weer Monkey Ball gespeeld (advance levels) en ben tot 23 gekomen.
Daar had ik nog maar één leven en geen continues...Maar dat blijkt wel een makkelijk level te zijn!
WAT EEN GAAF SPEL IS DAT TOCH !
quote:Oh Sorry Hahaha,
Op donderdag 16 januari 2003 19:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Leuke tip
Freeloader is niet uit en praktisch niemand heeft een US systeem
Niet dat jij daar wat aan kan doen hoor maar baal gewoon dat het spel hier niet uit gaat komen
Ik Dacht Dat Het Wel In Europa Uit Was...
Want Ik Heb Namelijk Wel Een NTSC GC..
En Ik Zit Al Langer Op Dat Spel Te Azen..
Ik Heb Een Platinum Gc..
Welke Hebben Jullie?
quote:Een goed werkende shift en capslock toets !
Op donderdag 16 januari 2003 19:18 schreef ZineGeneZidane het volgende:Welke Hebben Jullie?
quote:Geen Een Dus!
Op donderdag 16 januari 2003 19:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een goed werkende shift en capslock toets !
quote:Jawel,.....op de Cube heb ik Mario Sunshine, maar dat spel sucked. Resident Evil en Eternall Darkness. Ik wacht op Metroid Prime en Zelda net zoals bijna alle andere Cube bezitters !
Op donderdag 16 januari 2003 19:37 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Geen Een Dus!
notourios, jij hebt SMB toch al langer of niet soms ?
Nog maar tot level 23 ?
Ik al tot 30 (laatste level) en dan kan ik niet verder
tip: probeer nu zoveel mogelijk punten te halen tot je oneindig aantal continues krijgt
quote:Ik Heb In Amerika Gewoon, Maar Nu Weer In Nederland,
Op donderdag 16 januari 2003 19:58 schreef ASSpirine het volgende:
woon jij soms in Amerika ZGZ ?
Sinds when ?notourios, jij hebt SMB toch al langer of niet soms ?
Nog maar tot level 23 ?
Ik al tot 30 (laatste level) en dan kan ik niet verdertip: probeer nu zoveel mogelijk punten te halen tot je oneindig aantal continues krijgt
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:00 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Ik Heb In Amerika Gewoon, Maar Nu Weer In Nederland,
Maar Mijn Ouders Wonen Er Nog Steeds..
Dus Ik Laat Gewoon Alle Goede Spellen Kopen, En Dan Brengt Mijn Vader Ze Naar Nederland Voor me, Hij Komt Toch Om De 2 Maanden Ofzo..
En Vorige Maand Was Ik Daar..
Heb Ik Even Inkopen Gedaan, Waaronder Mijn Platinum GC Edition Dus
en dan vergeet je je vader er weer voor terug te betalen ?
Anders bestel je voor mij 2 controllers en een RGB-kabel
quote:Waar Woon Je?
Op donderdag 16 januari 2003 20:06 schreef ASSpirine het volgende:[..]
en dan vergeet je je vader er weer voor terug te betalen ?
Anders bestel je voor mij 2 controllers en een RGB-kabel
quote:In a land where morons walk freely and where the geeks are plenty
Op donderdag 16 januari 2003 20:08 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Waar Woon Je?
Belgie
Maar heb ook wel wat adressen in nl
hoeveel goedkoper is het daar ?
een RGB kabel is toch hetzelfde in the US als hier
quote:Nou, daar hebben ze NTCS TV's dus ik twijfel en weet t dus niet zeker.... maar ik zou dus ook mijn hand niet in t vuur durven steken dat hij t wel doet dus ff uitzoeken/navragen als ik jouw was
Op donderdag 16 januari 2003 20:10 schreef ASSpirine het volgende:[..]
quote:Ik Weet Niet Hoeveel Die Dingen Kosten..
Op donderdag 16 januari 2003 20:10 schreef ASSpirine het volgende:[..]
In a land where morons walk freely and where the geeks are plenty
Belgie
Maar heb ook wel wat adressen in nlhoeveel goedkoper is het daar ?
quote:Ja ik zat vast zeg maar... en toen was ik boos op Monkey Ball
Op donderdag 16 januari 2003 19:58 schreef ASSpirine het volgende:
notourios, jij hebt SMB toch al langer of niet soms ?
Nog maar tot level 23 ?
Ik al tot 30 (laatste level) en dan kan ik niet verdertip: probeer nu zoveel mogelijk punten te halen tot je oneindig aantal continues krijgt
Nu had ik er weer zin in. Heb ook meteen extra continues gewonnen inderdaad, heb er nu 6
Maar je kunt er dus een oneindig aantal van maken? DAT had je me eerder moeten vertellen
Hoeveel punten moet je hebben dan?
quote:hoef ik niet
Op donderdag 16 januari 2003 20:25 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Ik Weet Niet Hoeveel Die Dingen Kosten..
Dan Moet Je Op Een Gameshop Kijken..
Probeer Gamespot.com Eeens..
jij trakteer
beter gezegd... je vader trakteert
quote:als je 9 continues hebt, dan nog es 2500 punten halen en dan heb je het
Op donderdag 16 januari 2003 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja ik zat vast zeg maar... en toen was ik boos op Monkey Ball
Nu had ik er weer zin in. Heb ook meteen extra continues gewonnen inderdaad, heb er nu 6
Maar je kunt er dus een oneindig aantal van maken? DAT had je me eerder moeten vertellen
Hoeveel punten moet je hebben dan?
quote:Hahahahah..
Op donderdag 16 januari 2003 20:31 schreef ASSpirine het volgende:[..]
hoef ik niet
jij trakteer
beter gezegd... je vader trakteert
Waarom Kijk Je Niet Op Amazon.co.uk,
Daar Hebben Ze Die Dingen Vast Ook Wel..
quote:Waarom Tik Je Alles Met Een Hoofdletter? Dat Is Fucking Irritant Lezen...
Op donderdag 16 januari 2003 20:33 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Waarom Kijk Je Niet Op Amazon.co.uk,
Daar Hebben Ze Die Dingen Vast Ook Wel..
quote:Dat Moet Van Van Mijn Moeder!
Op donderdag 16 januari 2003 20:34 schreef Khadgar het volgende:[..]
Waarom Tik Je Alles Met Een Hoofdletter? Dat Is Fucking Irritant Lezen...
quote:is dat een amerikaanse gewoonte dan?
Op donderdag 16 januari 2003 20:36 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Dat Moet Van Van Mijn Moeder!
jij bent toch chinees of niet ?
Of heb ik me vergist ZGZ ?
Anders... chinezen onder elkaar helpen elkaar
welk is level 23 weer ?
ik ga straks weer ff spelen
ik MOET en zal advanced helemaal uitspelen !!!!
vanaf 20 zit je in de ijswereld ofzo...
23 is geloof ik die met die grote oppervlakte met die gaten. Super Makkelijk! gewoon hard over die gaten heen naar de finish!
quote:Leuk voor je.
Op vrijdag 17 januari 2003 00:05 schreef G1Ace het volgende:
lol
heb ook ntsc cube
metroid prime uitgespeeld
quote:Als dit in-game is zeker..Damn, wat ziet dit er vet uit.
Op dinsdag 14 januari 2003 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Deze screenshot van Resident Evil 4 is al eens voorbij gekomen maar ik blijf erbij dat dit nergens over gaat. Dit is de beste character die ik ooit heb gezien in een spel.
quote:Dat is idd in-game,........... ik snap ook niet hoe ze het uit die Cube zuigen !
Op vrijdag 17 januari 2003 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als dit in-game is zeker..Damn, wat ziet dit er vet uit.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 17-01-2003 09:27]
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 17-01-2003 09:53]
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/234328
Op vrijdag 17 januari 2003 00:25 schreef Khadgar het volgende:
Leuk voor je.
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 17-01-2003 09:52]
In motion zien. Hier,..........voor insiders: De Cube heerst (28 MB)
http://insider.ign.com/download/video/cube/pn03/pn03640-01-16-03.mov
quote:Maakt dat nou uit ! Je kan ze toch gamen ?
Op vrijdag 17 januari 2003 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje suf alleen van Capcom dat ze nu ineens niet meer Cube exclusive zijn
Dan heb je iets van "kijk, als ik een PS had gehad, kon ik dit niet spelen''
quote:Ik koop hem waar die het mooist op is.
Op vrijdag 17 januari 2003 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja dat snap ik ook wel... Maar een exclusive titel is toch wat cooler... Voor je gevoel dan snap je.Dan heb je iets van "kijk, als ik een PS had gehad, kon ik dit niet spelen''
VJ: ik weet het niet... ik hoor wel positieve berichten (hands on op IGN bijv) maar ik wacht het eerst ff af...
Megaman: Jammer dat megaman zelf cellshaded is, terwijl de omgeving zo mooi is Cellshaded is wel cool, maar niet ALTIJD...
quote:
CGD 03: Capcom Five Not GCN Exclusive
More as it becomes available.
. Irritante geruchten steeds..Komen ze nou WEL of NIET naar de andere consoles? Wel een positief bericht natuurlijk..
quote:Nee eerlijk gezegd niet
Op vrijdag 17 januari 2003 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[b]
[..]
. Irritante geruchten steeds..Komen ze nou WEL of NIET naar de andere consoles? Wel een positief bericht natuurlijk..
quote:Niet? Jammer, ik ben nl. wel een groot voorstander van multi-platform..Op een paar games na natuurlijk die echt thuis horen op bepaalde systemen.
Op vrijdag 17 januari 2003 13:40 schreef febster het volgende:[..]
Nee eerlijk gezegd niet
, maar door "vertaalfoutjes van Capcom EU/USA" heeft dit misverstand kunnen ontstaan en t duurt een maand voordat ze t terug nemen
quote:Ja maar dat haalt de concurrentie weg
Op vrijdag 17 januari 2003 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niet? Jammer, ik ben nl. wel een groot voorstander van multi-platform..Op een paar games na natuurlijk die echt thuis horen op bepaalde systemen.
.
Heb je de PNo3 trailer al gezien
quote:Cool he
Op vrijdag 17 januari 2003 13:55 schreef HAL9000S het volgende:
PNO3
quote:Het lijkt wel een soort van scheiding tussen Halo (Bungie) en 3D contra (Konami)
Op vrijdag 17 januari 2003 13:59 schreef HAL9000S het volgende:
het ziet er gruwelijk goed uit, wat een bruute chick
Vast niet...
quote:Nee
Op vrijdag 17 januari 2003 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de release datum al bekend (PAL)Vast niet...
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:04 schreef xman het volgende:
Oh my god is dit in Real time?
quote:Ik vond t idd wat weg hebben van Lara Croft maar dan met een snufje Matrix
Op vrijdag 17 januari 2003 14:03 schreef HAL9000S het volgende:
met een snufje survival horror in combinatie met wat lara croft
En ja ik vind dat idd geen goed nieuws dat ze multi platform gaan....
quote:Dat dat ik dat niet zou trekken als ik al die hoesjes naast elkaar zou zien staan.
Op vrijdag 17 januari 2003 14:06 schreef HAL9000S het volgende:
heb afgelopen week SMB2 gezien bij gamekings, ik kan met moeite nog langer w88!!! Ik zit van 28 feb tot 14 maart in egypte, als ik terugkom liggen daar metroid prime, smb2 en RE0!!! Wat een bruute combo, ik hoop dat ik hem overleef
quote:en dan nog niet eens over xboxlive gesproken
Op vrijdag 17 januari 2003 14:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat dat ik dat niet zou trekken als ik al die hoesjes naast elkaar zou zien staan.
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat dat ik dat
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:11 schreef febster het volgende:[..]
lekker hij zo'n biertje
quote:AAAAAARGGGGHHHHHH
Op vrijdag 17 januari 2003 14:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
sowwy was nogal gezellie vannacht, en t was veeeels te vroeg vanochtend, kutpresentatie
quote:je weet het, ingame en movies = geen verschil meer in RE op de cube.
Op vrijdag 17 januari 2003 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als dit in-game is zeker..Damn, wat ziet dit er vet uit.
.
quote:http://www.capcom.co.jp/gamecube/english.html
Company said it misspoke in initial statements. Details here.January 16, 2003 - Though Capcom Entertainment previously said that all of the "Capcom Five" games announced last November were in fact exclusive to GameCube, it called the information wrong, citing a miscommunication, at its annual Gamers' Day event in Las Vegas this week.
The five titles announced initially as GCN exclusive were Viewtiful Joe, Dead Phoenix, Killer 7, Product Number 0.3. and Resident Evil 4. Capcom US representatives clarified repeatedly, however, that only Resident Evil 4 is a definite GameCube exclusive, and that the other games may or may not be ported to other consoles at some point in the future.
More as it becomes available.
Daar staat gewoon nog steeds dat het alleen voor de NGC is, en in dat stukje van IGN staat nergens een quote van Capcom Japan...
Ach, we zien het wel, NGC bezitters zullen iig de eersten zijn die de 5 spellen te spelen krijgen (en ik word met de dag enthousiaster over allemaal ! PN03 ziet er fantastisch uit zeg !!!!!)
Lekker schuilen
ik kan niet wachten ( maar wel Cube bezitter wel ,denk ik dan
)
quote:Damn wat hebben we gisteravond/vandaag allemaal gezopen man
Op vrijdag 17 januari 2003 14:53 schreef flappiewappie het volgende:
( maar wel Cube bezitter wel
Mooie screenies trouwens al zijn de filmpjes ervan toch beter
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:58 schreef febster het volgende:[..]
Damn wat hebben we gisteravond/vandaag allemaal gezopen man
![]()
Mooie screenies trouwens al zijn de filmpjes ervan toch beter
quote:Melk is goed voor elk
Op vrijdag 17 januari 2003 15:02 schreef flappiewappie het volgende:[..]
melk
( moest zijn maar welke Cube bezitter wel )
Grrr was t maar eind feb dan kon ik al LoTR'en
quote:Uhm..Dat ziet er zeker puik uit..Maar je realiseert je hopelijk wel dat dit artwork is he? Dus niet echt in-game of met de ingame engine gemaakt denk ik..
Op vrijdag 17 januari 2003 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:PN03 ziet er fantastisch uit zeg !!!!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 17-01-2003 15:47]
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:04 schreef xman het volgende:
Oh my god is dit in Real time?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 17-01-2003 15:51]
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Ik heb het over het ingame-filmpje van IGN, waar ze al dansend op al die robotten schiet....
Uhm..Dat ziet er zeker puik uit..Maar je realiseert je hopelijk wel dat dit artwork is he? Dus niet echt in-game of met de ingame engine gemaakt denk ik..
Viewtiful Joe ziet er bewegend ook stukken beter uit als op die plaatjes, mij lijkt het juist een enorm coole game
quote:Nee echt niet vriend,.......heb je de Resident Evil trailer niet gezien? Dat is echt in-game footage !
Op vrijdag 17 januari 2003 15:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[afbeelding]
Dit is dus gewoon een FMV..
quote:Ik wou net zeggen in de PNO3 filmpjes die ik heb gezien zag t er precies zo uit
Op vrijdag 17 januari 2003 16:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee echt niet vriend,.......heb je de Resident Evil trailer niet gezien? Dat is echt in-game footage !
quote:Heb je die nieuwe trailer bij IGN gezien ?
Ik wou net zeggen in de PNO3 filmpjes die ik heb gezien zag t er precies zo uit
Dat mokkel danst en springt langs de kogels waarna ze zelf die robots overhoop schiet...
Lijkt me echt cool, vet goeie techno-muziek erbij, zware actie, prachtige grafx, sjeezzz ik kan er nog steeds niet over uit !!!
quote:Klinkt errug vet..
Op vrijdag 17 januari 2003 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Heb je die nieuwe trailer bij IGN gezien ?
Het spel wordt een soort kruising tussen Space Channel no 5 en Devil May Cry lijkt het wel.Dat mokkel danst en springt langs de kogels waarna ze zelf die robots overhoop schiet...
Lijkt me echt cool, vet goeie techno-muziek erbij, zware actie, prachtige grafx, sjeezzz ik kan er nog steeds niet over uit !!!
quote:heb je hem nog niet
Op vrijdag 17 januari 2003 15:09 schreef Khadgar het volgende:
OOooohhh, morgen heb ik eindelijk een cube... Yeah! Yeah! Yeah!
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mhaw... ik vind de wavebird maar nix... Die draden heb ik al mijn hele leven.
Ergens in andere topic had iemand 2 GC codes
Nu momenteel op de nintendo site zeggen ze, als een vriend registreert met code (mail versturen op site) dan krijg je 200 punten !!!
dus voor degene die een code hebben gekregen van vrienden (zoals die ene), dan moet je dat zo doen
250 > 200
Maar dat gaat ook alleen over iemand die nog GEEN vip lid is...
dus als je in gekke bui NOG es SMBM koopt en je gebruikt de code, dan werkt het niet
krijg ik toch 200 sterren voor niets
Anyway: heb net weer zitten monkey ballen De levels 20 - 25 advance zijn echt zo mooi!
En tering, wat is het moeilijk zeg ...
quote:w8 maar tot je echt goed bent, dan haal je die levels die je nu speelt in een keer.
Op zaterdag 18 januari 2003 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar welke game zou ik dan moeten reggen?Anyway: heb net weer zitten monkey ballen
De levels 20 - 25 advance zijn echt zo mooi!
En tering, wat is het moeilijk zeg ...
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 04:39 schreef HAL9000S het volgende:[..]
w8 maar tot je echt goed bent, dan haal je die levels die je nu speelt in een keer.
Ik vond mezelf al redelijk goed
Maar ik haal nu trouwens wel advance level 15 in een keer
Oefening baart kunst!
quote:Wat een heerlijke screens zeg
Op vrijdag 17 januari 2003 14:53 schreef flappiewappie het volgende:
nog wat behoorlijk nieuwe zelda screens[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Lekker schuilen
[afbeelding]ik kan niet wachten
( maar wel Cube bezitter wel ,denk ik dan
)
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 04:39 schreef HAL9000S het volgende:[..]
w8 maar tot je echt goed bent, dan haal je die levels die je nu speelt in een keer.
Precies. Eerst maar gewoon advanced helemaal uitspelen zonder een leven te verliezen.
Dat is nog te doen.
Maar dat *censuur* Expert zonder continue... dat is pas afzien. .
quote:Hehehehehe,... niet cool maar wel grappig
Op zaterdag 18 januari 2003 07:53 schreef Khadgar het volgende:
Ik ga gewoon m'n nintendo24/7 cloon aanmaken en die een mail sturen.
quote:Die extra levels voor beginner heb ik gister ook pas voor het eerst gespeeld
Op zaterdag 18 januari 2003 11:40 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
.
Precies. Eerst maar gewoon advanced helemaal uitspelen zonder een leven te verliezen.
Dat is nog te doen.Maar dat *censuur* Expert zonder continue... dat is pas afzien.
.
Die zijn cool man!
Zit zeker elke moeilijkheidsgraad?
http://score.sega.com/games/smb2/mini.html#
3 van de mini games uit deeltje 2
quote:cool
Op zaterdag 18 januari 2003 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor degene die ook willen Monkey Ballen:http://score.sega.com/games/smb2/mini.html#
3 van de mini games uit deeltje 2
Het hoofdspel gaat over een aapje in een bal (keuze uit 4)
Deze bal moet je van begin naar einde rollen over een parcour dat steeds lastiger word (hobbels, gaten, etc)
Als je in het hoofdspel genoeg punten hebt verzameld kan je mini-games unlocken die vooral in multiplayer leuk zijn. (bowlen, snooker, etc)
Verder is er nog een party-game mode waarin je ook kan multiplayen met spelletjes als Monkey Fight (elke bal heeft een grote bokshandschoen en moet de ander van een plateau aflsaan) en Monkey Race (spreekt voor zich)
Plaatjes:
Op deze zie je een finish
Finish gehaald
level 1, de start van de main game
Deel 2 dan. Die heeft meer multiplayer opties
Monkey Soccer
quote:Yep. Bij Expert zijn er 5. Die 3 levels van Beginner, waarbij 1 van de 3 volgens mij wat lastiger is, en dan een baan die lijkt op advanced 30 maar dan groter en nog een baan met enorme lange stukken waar je echt moet doorrollen en zo.
Op zaterdag 18 januari 2003 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Die extra levels voor beginner heb ik gister ook pas voor het eerst gespeeld
Die zijn cool man!
Zit zeker elke moeilijkheidsgraad?
Bij expert zijn ze ook maar die heb ik nog nooit gehaald (*duh*).
quote:Maar daar krijg je wel weer een hoop gemak voor terug
Op vrijdag 17 januari 2003 22:37 schreef ASSpirine het volgende:
wavebird heb je toch geen rumble ?
is anders wel jammer, maar niet essentieel
quote:En ten 2e, van die rumble bij de 'normale' controller word je ook niet echt opgewonden
Op zaterdag 18 januari 2003 13:27 schreef Lexie het volgende:[..]
Maar daar krijg je wel weer een hoop gemak voor terug
. En als je ze kunt krijgen voor minder dan een normale controller, tja, daar zeg je natuurlijk geen nee tegen
.
quote:Ik ben ff met expert begonnen en kwam tot 4...
Op zaterdag 18 januari 2003 13:26 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Yep. Bij Expert zijn er 5. Die 3 levels van Beginner, waarbij 1 van de 3 volgens mij wat lastiger is, en dan een baan die lijkt op advanced 30 maar dan groter en nog een baan met enorme lange stukken waar je echt moet doorrollen en zo.
Bij expert zijn ze ook maar die heb ik nog nooit gehaald (*duh*).
Daarna de warp gebruikt uit expert 2 naar 5 en toen bij level 7 gekomen...
Ik meteen proberen als die ene uit dat filmpje ... maar dat kan ik dus niet
En ik kom ook niet over die 2 stukken die schuin tegen elkaar aanstaan...
quote:7 is kut. Enorm kut.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ben ff met expert begonnen en kwam tot 4...
Daarna de warp gebruikt uit expert 2 naar 5 en toen bij level 7 gekomen...
Ik meteen proberen als die ene uit dat filmpje ... maar dat kan ik dus niet
Maar goed, de beste manier die ik heb: eerst dus gewoon naar boven rollen tot je op dat platformpje bent, naar links draaien en dan tegenover die 2 schuine stukken aan de rand stilliggen. Als je dan gewoon vooruit gaat moet je genoeg snelheid hebben om er over heen te komen. Stukje daarna is makkelijk, tot aan die kutblokjes. Maar goed, dat komt later.
En expert 4 is eik helemaal niet zo lastig. Grootste probleem is de zon die het zicht op je aap een beetje ontneemt als je over dat heel smalle stuk aan het einde moet. Maar ik pak idd liever al de warp in expert 2.
quote:Dat ga ik denk ik ook doen. Jullie zouden er gewoon een apart topic over kunnen openen. Zo groot en cool is het volgens mij !
Op zaterdag 18 januari 2003 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is echt een spel waarbij je aan het begin enorm klunst en dan al beter wordt, chocobo. En SMB1 wordt vast afgeprijsd binnenkort, en dan zou ik het zeker kopen.
Mario Sunshine (zat erbij, de set was 175 euro)
Super MonkeyBall (korting via m'n broertje: 45 euro)
StarWars, Rogue Leader (aanbieding gameshop den haag: 40 euro)
Extra controller had ik gratis gekregen omdat ik er een review over heb gemaakt voor Game-TriX (tegenwoordig cubefocus). Net zoals extra memorycard.
quote:Geloof me, op de gamecube (en xbox) ben ik nog geen game tegengekomen die zo lekker simpel, vermakelijk, maar toch zo diehard en frustrerend is als SMB.
Op zaterdag 18 januari 2003 19:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat ga ik denk ik ook doen. Jullie zouden er gewoon een apart topic over kunnen openen. Zo groot en cool is het volgens mij !
Screenies van Sonic
Voor de Amerikanen onder ons goed nieuws
quote:Splinter Cell uitgesteld
Free Game with Purchase of GCN
Nintendo to offer more incentive to buy a GameCube.January 17, 2003 - Nintendo confirmed to IGNcube today that beginning February 9 and running through May of this year, consumers who buy a GameCube for $149.99 at participating retailers will get a free game with the system courtesy of the company.
Buyers will be able to choose from four games, including: Metroid Prime, Resident Evil 0, Star Fox Adventures or Mario Party 4."It's an exciting program," said Nintendo of America's vice president of marketing and corporate affairs Perrin Kaplan. "It's a great opportunity come February for consumers to get their hands on the games that keep the folks at IGN up at night: Metroid Prime, Mario Party, Star Fox Adventures and Resdident Evil 0."
The more aggressive move by Nintendo could provide an extended boost to holiday sales of GameCube, which were solid, but noticeably behind a larger spike in demand for Microsoft's Xbox console.
More on this story soon.
quote:Alleen d8 ik dat die pas in oktober voor ons uitkwam
January 17, 2003 - Publisher Ubi Soft told IGNcube today that the GameCube version of Splinter Cell will be delayed until May of this year. The company said that the title is running behind the PlayStation 2 port, which is still on schedule to ship in March.
Splinter Cell, a third-person, stealth-centric action game, follows special operative Sam Fisher through nine missions of high-tech enemy infiltration and combat. The game was heralded as one of the best titles of 2002 by critics, and went on to sell more than one million units for Xbox through the holiday season.Ubi Soft said the GameCube incarnation is more or less a port of the Xbox original, and that first screenshots of it in motion would be made available next week.
En de bronnen die ik hoor is dat er bijna niemand aan twijfelt dat er ook in de EU een bonusdisk enzo bij de Zelda zit
quote:Ik denk ook dat OOT en URA gewoon op de disc staan.
Op zaterdag 18 januari 2003 21:15 schreef febster het volgende:
Boxart achtig iets van de pre order ZeldaScreenies van Sonic
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]Voor de Amerikanen onder ons
goed nieuws
[..]Splinter Cell uitgesteld
![]()
[..]Alleen d8 ik dat die pas in oktober voor ons uitkwam
dus voor mij is dit juist goed nieuws
En de bronnen die ik hoor is dat er bijna niemand aan twijfelt dat er ook in de EU een bonusdisk enzo bij de Zelda zit
Doe mij dan maar liever een ouderwets potje monkeyball. .
wat doe ik verkeerd ?
en idd, in het begin kon ik beginner nog met moeite uitspelen, nu kan ik advanced BIJNA ( ) uitspelen (kutlevel 30)
SMB rules !!!
en natuurlijk een GC exclusive
quote:heb je al gerigstreerd ?
Op zaterdag 18 januari 2003 20:15 schreef Khadgar het volgende:
Zo, Khadgar is nu ook trotse eigenaar van een paarse Gamecube, met de spellen:Mario Sunshine (zat erbij, de set was 175 euro)
StarWars, Rogue Leader (aanbieding gameshop den haag: 40 euro)Extra controller had ik gratis gekregen omdat ik er een review over heb gemaakt voor Game-TriX (tegenwoordig cubefocus). Net zoals extra memorycard.
want jij hebt natuurlijk een goede hart en helpt me aan 200 extra sterren
quote:En..... hoe is starwars???
Op zaterdag 18 januari 2003 20:15 schreef Khadgar het volgende:
Zo, Khadgar is nu ook trotse eigenaar van een paarse Gamecube, met de spellen:Mario Sunshine (zat erbij, de set was 175 euro)
StarWars, Rogue Leader (aanbieding gameshop den haag: 40 euro)Extra controller had ik gratis gekregen omdat ik er een review over heb gemaakt voor Game-TriX (tegenwoordig cubefocus). Net zoals extra memorycard.
quote:hij reageert niet meer, omdat hij OF eraan verslaafd is OF omdat hij in schok is door het barslechte spel
Op zaterdag 18 januari 2003 23:39 schreef gieling.com het volgende:[..]
En..... hoe is starwars???
quote:Kheb me cloontje geregd zodat ik zelf 200 punten erbij heb.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:19 schreef ASSpirine het volgende:[..]
heb je al gerigstreerd ?
anders stuur ik ff een mail naar je toe
en dan pas registreer je jewant jij hebt natuurlijk een goede hart en helpt me aan 200 extra sterren
![]()
quote:Gaaf spel! Ik voel me weer helemaal thuis, net zoals met Rebel Assault op de PC...
Op zaterdag 18 januari 2003 23:39 schreef gieling.com het volgende:[..]
En..... hoe is starwars???
quote:Je moet geen enkel leven verliezen. En je krijgt 3 extra levels. En die zijn niet bij practice te oefenen.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:16 schreef ASSpirine het volgende:
Damn man, hoe moet eiglijk die extra levels bij beginner spelen ?
ik ga door beginner zonder een continue te verspillen
mijn broer heeftr blijkbaar 1 extra level kunnen spelen
daarna heb ik het bij practice gedaan...
Het niet gebruiken van een continue is alleen van belang bij expert, omdat je daarmee de masterlevels kunt unlocken.
quote:ow, geen enkel leven verspillen
Op zondag 19 januari 2003 00:38 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Je moet geen enkel leven verliezen. En je krijgt 3 extra levels. En die zijn niet bij practice te oefenen.
Het niet gebruiken van een continue is alleen van belang bij expert, omdat je daarmee de masterlevels kunt unlocken.
maar ik heb dat anders bij practice al es gedaan...
quote:Nogmaals,..jullie moeten echt een SMB topic openen !
Op zondag 19 januari 2003 01:00 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ow, geen enkel leven verspillen
ik verlies er meestal wel een omdat ik soms iets te gretig ben...
ik zal wel proberemaar ik heb dat anders bij practice al es gedaan...
quote:ow, de meningen verschillen over dit spel dus
Op zondag 19 januari 2003 00:07 schreef Khadgar het volgende:
Gaaf spel! Ik voel me weer helemaal thuis, net zoals met Rebel Assault op de PC...
quote:Ik vond SW ook zuigen
Op zondag 19 januari 2003 11:26 schreef gieling.com het volgende:[..]
ow, de meningen verschillen over dit spel dus
quote:Dat springen uit dat filmpje lukt me nu 3 van de 10 keer ongeveer...
Ik ben ff met expert begonnen en kwam tot 4...
Daarna de warp gebruikt uit expert 2 naar 5 en toen bij level 7 gekomen...Ik meteen proberen als die ene uit dat filmpje ... maar dat kan ik dus niet
Ik heb gisteren wel eindelijk oneindige continues gehaald, dus ik denk dat ik straks maar weer even Expert ga spelen
quote:nee, we moeten onze CUBE-fokkers ervan overtuigen wat voor een fantastische spel het is
Op zondag 19 januari 2003 11:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nogmaals,..jullie moeten echt een SMB topic openen !
quote:Ik vond er geen reet aan. Ik haat tijdslimieten
Op zondag 19 januari 2003 13:52 schreef ASSpirine het volgende:[..]
nee, we moeten onze CUBE-fokkers ervan overtuigen wat voor een fantastische spel het is
![]()
quote:Dat maakt het juist zo kicken, man!!
Op zondag 19 januari 2003 13:55 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik vond er geen reet aan. Ik haat tijdslimieten
.
quote:Wacht maar. Over een paar weken vind je het een eitje, en verbaas je je er over dat je er ooit vast hebt gezeten.
Op zondag 19 januari 2003 15:05 schreef Khadgar het volgende:
Monkeyball heerst, maar beginner stage 10 is retemoeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |