een beetje zoals aanpappen met je moeder dus.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:01 schreef VarkensHart het volgende:
omdat je er geen reet voor hoeft te doen is het te aantrekkelijk voor mensen
Daar is toch helemaal niets mis mee? Ik wilde laatst van één van mijn auto's af, snel en zonder gedoe. Ja, ik kreeg er minder voor dan als ik hem lastig had verkocht. Dat had ik prima over voor minder gedoe. Ik zie echt niet wat het probleem is.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:01 schreef VarkensHart het volgende:
Je weet dat je sowieso een slechte prijs krijgt, maar omdat je er geen reet voor hoeft te doen is het te aantrekkelijk voor mensen en nemen ze te snel genoegen met een kut prijs
Luiheid is het probleem.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niets mis mee? Ik wilde laatst van één van mijn auto's af, snel en zonder gedoe. Ja, ik kreeg er minder voor dan als ik hem lastig had verkocht. Dat had ik prima over voor minder gedoe. Ik zie echt niet wat het probleem is.
Spontane reclamesquote:Op woensdag 4 december 2019 11:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zijn er reclames die niet ingestudeerd zijn?
quote:Op woensdag 4 december 2019 11:31 schreef Anton91 het volgende:
Terechte klacht, ooit eens mijn auto aangemeld.... Bedrag wat eruit kwam was gelijk aan wat ik er een jaar eerder voor gaf dus het klonk vrij interessant. Maar uiteindelijk wilden ze er de helft er maar voor geven, was niks mis met de auto, maar dat is de marktwaarde. Best leuk allemaal, maar waarom krijg je dan zo'n abnormale waardering van je auto?![]()
![]()
Tijdens de test gebruikten ze ook een of andere goedkoop meet apparaatje om de dikte van het verf te meten, want zo kun je zien of er ooit een ongeluk mee is geweest, dus op een aantal plekken vertelde degene die de auto inspecteerde dat er een ongeluk of kras heeft gezeten, dus ik vertelde maar zie jij het? Nee? Wat boeit het dan?Sowieso geloofde ik het niet en was het gewoon pure bullshit.
Je probeerde een schadebak te verkopen als zgan en was boos dat je het deksel op de neus kreeg?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:31 schreef Anton91 het volgende:
Terechte klacht, ooit eens mijn auto aangemeld.... Bedrag wat eruit kwam was gelijk aan wat ik er een jaar eerder voor gaf dus het klonk vrij interessant. Maar uiteindelijk wilden ze er de helft er maar voor geven, was niks mis met de auto, maar dat is de marktwaarde. Best leuk allemaal, maar waarom krijg je dan zo'n abnormale waardering van je auto?![]()
![]()
Tijdens de test gebruikten ze ook een of andere goedkoop meet apparaatje om de dikte van het verf te meten, want zo kun je zien of er ooit een ongeluk mee is geweest, dus op een aantal plekken vertelde degene die de auto inspecteerde dat er een ongeluk of kras heeft gezeten, dus ik vertelde maar zie jij het? Nee? Wat boeit het dan?Sowieso geloofde ik het niet en was het gewoon pure bullshit.
Ja inderdaad, dus ben weg gegaan maar daarna nog iets van 5 e-mailtjes gehad binnen een paar weken of ik toch niet alsnog mijn auto wilde verkopenquote:Op woensdag 4 december 2019 11:32 schreef VarkensHart het volgende:
[..]![]()
die hele handel is gericht op mensen die snel geld willen en dus met weinig akkoord gaan. Zo doen om te doen als verkoper
Nee hoor, niks mis met de auto, maar het leek we wel een goede deal om er een jaartje in te rijden en dan te kunnen verkopen voor dezelfde prijs als waar ik hem voor heb gekocht (dat gaf de taxatie aan).quote:Op woensdag 4 december 2019 11:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je probeerde een schadebak te verkopen als zgan en was boos dat je het deksel op de neus kreeg?.
Oh je dacht er is iets mis mee laat ik hem snel verkopen aan een handelaar..quote:Op woensdag 4 december 2019 11:35 schreef Anton91 het volgende:
Heb hem uiteindelijk gehouden omdat er niks mis mee is.
Beste Anton91,quote:Op woensdag 4 december 2019 11:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dus ben weg gegaan maar daarna nog iets van 5 e-mailtjes gehad binnen een paar weken of ik toch niet alsnog mijn auto wilde verkopen
[..]
Hoezo is dat een probleem? Ik heb geld over voor minder gedoe. Ik bestel ook wel eens wat te eten zodat ik zelf niet hoef te koken. Zelf koken is echt veel goedkoper.quote:
Veel gepest op school?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh je dacht er is iets mis mee laat ik hem snel verkopen aan een handelaar..
En dan raar staan te kijken als je een handelsprijs voorgeschoteld krijgt..
Veel gepest op school?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je probeerde een schadebak te verkopen als zgan en was boos dat je het deksel op de neus kreeg?.
Stukje interesse.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan ja. Hoezo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |