Ik ga twijfelen met wie ze dat gesprek had, maar ik dacht dat het met Merel was. Zo jammer, ik zie het dan toevallig en laat het voor wat het is. Ik weet in ieder geval dat ze vreselijk boos was, toen ze met 'iemand' sprak. Ik weet ook ze woest was en dat gebeurde volgens mij nadat Gerrit moest huilen en zij ook, in het huisje. Ze was ineens strijdlustig en dat zou ze niet pikken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek met Merel niet live meegekregen, met Jessie wel en dat was bijzonder mild. Ze nam meteen genoegen met zijn antwoord dat ze het niet zouden doen.
Ik had net een ander beeld van ze zie gifje hier boven,quote:Op woensdag 4 december 2019 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Gifje. Geen enkele beweging, geen enkele ademhaling te zien. Regie zendt een bevroren beeld uit.
Talpa Genot, eerlijk en echt.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Regie zendt niet voor niks nep-live-beelden uit. Dit is overduidelijk een freeze-frame.
Beeld is nog steeds hetzelfde. Geen enkelen duizendste millimeter aan beweging te bekennen:quote:Op woensdag 4 december 2019 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had net een ander beeld van ze zie gifje hier boven,
Maar dan wel met witte lettersquote:Op woensdag 4 december 2019 07:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Laat die zwarte brief maar komen vandaag.
Tja wie moet hem dan helpen met oversteken straks in die grotequote:Op woensdag 4 december 2019 07:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie probeert lief te doen, poepie![]()
*haalt dan weer z'n gore snotneus op
Wil z'n partner in crime niet kwijt
dan staat ie er helemaal alleen voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |