Zij wil het helemaal niet hebben over wat ze mogelijk zou stemmen, zelfs niet wat ZIJ denkt dat Christel zou voorstellen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat afkappen makkelijker is voor Hiske dan het gesprek aangaan want dan moet ze kleur bekennen tegenover Chris en dus de streamers.
Hiske: Hoe is jouw verstandshouding. Hoe kijk je tegen Merel aan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Waarom Merel buiten schot blijft is mij een raadsel. Mariska heeft momenteel geen contact met Merel, maar vergoeilijkt dat door te zeggen dat zij opkomt voor haar vriendje en dat dat begrijpelijk is.
Dat was inderdaad een hele rare move.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben ook niet vergeten dat Hiske of all people het gerucht het bedacht om Alex als publieksliefhebber te liegen. Ze moet geweten hebben dat het Brandon was die toen 1 stond.
Ik dacht toen dat ze dat deed om Brandon het bos in te sturen. In ieder geval verwarring over hoe het precies zat. Snap ander nog niet waarom ze dat zo nodig moest doen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hiske: Hoe is jouw verstandshouding. Hoe kijk je tegen Merel aan?
Mariska: Ik vind het zonde dat zij zich zo heeft mee laten slepen in die ruzie en ik snap dat zij het voor haar vriendje wil opnemen,
Mooie UI meneer BB.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Specsavers en zoek hulp, mafkees!
Hiske heeft vooral sturende gesprekken. Ze heeft geen belangstelling, hoewel ze net doet alsof, maar ze wil mensen een bepaalde kant opduwen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske heeft meer rare streken uitgevoerd.
Met Mylene heeft ze ook streken uitgehaald v.w.b. de stemmingen. Las ok dat ze vandaag Mylene de poort uit sprak.
Ook Franny houdt ze in het gareel als die niet weet wat ze moet doen, zoals na het kapot schoppen van de ruit in de deur door Merel.
NLP gedrag,en dat doet ze met verve.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft vooral sturende gesprekken. Ze heeft geen belangstelling, hoewel ze net doet alsof, maar ze wil mensen een bepaalde kant opduwen.
Hij is al weer weg, moest hem even uitproberen en was vergeten dan hij er nog in stond. Ben niet zo kerstminded, maar goed voor die 2 dagen waarvan ik er 1 sowieso niet ben, moet het kunnen.quote:
Exact.... dat doet ze constant en wat ik niet snap, is dat men het niet doorheeft en het tegendeel ervaart, dat ze zo puur en lief is etc; zelfs Gerrit.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft vooral sturende gesprekken. Ze heeft geen belangstelling, hoewel ze net doet alsof, maar ze wil mensen een bepaalde kant opduwen.
Juist!quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze NLP toepast, maar het is een verhaal van de klok en de klepel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
NLP gedrag,en dat doet ze met verve.
Nee, ze gebruikt dat om mensen te manipuleren.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
NLP gedrag,en dat doet ze met verve.
Ook dat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze NLP toepast, maar het is een verhaal van de klok en de klepel.
Je bedoelt toen ze hoorde dat Merel en Jessie op haar wilde stemmen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Exact.... dat doet ze constant en wat ik niet snap, is dat men het niet doorheeft en het tegendeel ervaart, dat ze zo puur en lief is etc; zelfs Gerrit.
Zij bespeelt die twee in het martelhofke. Ik dacht toen al dat ze daarom niet meer perse terug hoefde naar haar huisje. Ze vond het wel goed zo, bij Gerrit en Mariska.
Ik moet weer aan haar gezicht denken, hoe woest ze was, janken en kwaad, gekrenkt.
Zeker weten, klopt geen jota van wat ze doet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze NLP toepast, maar het is een verhaal van de klok en de klepel.
Er waren 2 momenten, toen Gerrit zo overstuur was en zij toen ook zo moest huilen, toen had ze het erover, meer in de geest van 'dat mensen haar eruit willen werken'.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ze hoorde dat Merel en Jessie op haar wilde stemmen?
Blijkbaar, maar dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ze het er over had. Ik had zelden zoveel emotie bij haar gezien.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ze hoorde dat Merel en Jessie op haar wilde stemmen?
Ik heb het gesprek met Merel niet live meegekregen, met Jessie wel en dat was bijzonder mild. Ze nam meteen genoegen met zijn antwoord dat ze het niet zouden doen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ze het er over had. Ik had zelden zoveel emotie bij haar gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |