Ik zie een zangeres met een goede stem, die ik toch anders bekijk dat een powerhouse die optreedt en zingt alsof het studio werk is voor een menigte van 10 duizenden uitzinnige fans.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar waarom zouden we niet gewoon meteen de veruit superieure Nederlandse zangeres posten?
Wordt lid van Fukjoe en see for yourself .... enne breng ons daarna even verslag uit. Mata Heksie stijl.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Toverheks het volgende:
WTF heb ik Smetje gemist en wat had ze gepost en nee ik ben niet nieuwsgierig maar wil wel alles weten
Yes moest ff in Antwee zijn topic posten zit te wachten tot kopspijkers begint op npoquote:
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zie een zangeres met een goede stem, die ik toch anders bekijk dat een powerhouse die optreedt en zingt alsof het studio werk is voor een menigte van 10 duizenden uitzinnige fans.
nee die tijd heb ik gehad ben het rellen verleerd dat is zo 1980quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wordt lid van Fukjoe en see for yourself .... enne breng ons daarna even verslag uit. Mata Heksie stijl.
Oh is er ook al een lijst.ik denk dat ik wel in de top 10 sta ik wacht wel op bericht van onze spionquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:36 schreef BloesBloes het volgende:
Niet echt doen hoor Heks, je staat meteen op DE fukjoe lijst die onze reeds geïnfiltreerde spion voor FOK bijhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |