Iemand die kan meedraaien in mijn huidige team en heb helaas een icon nodig vanwege de linksquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is bruikbaar? 85 nakata of 85 okocha vind ik ook bruikbaar.
Maar verwacht geen speler van het kaliber kante voor dezelfde prijs tussen de icons.
Beetje doorsparen voor 85 Seedorf, of 87 Makelele of 87 Essien?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:36 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Iemand die kan meedraaien in mijn huidige team en heb helaas een icon nodig vanwege de links![]()
[ afbeelding ]
Voor de patch was zijn gameplay nog beter.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Kijk nu voor het eerst naar de stream van Kurt, die gozer is best geestig op bepaalde momentenGeen idee hoe zo'n gozer iedere keer maar de juiste oplossing weet te vinden, maar knap is het wel.
Hopen op een paar goede pulls en dan die seedorf inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beetje doorsparen voor 85 Seedorf, of 87 Makelele of 87 Essien?
Bizarquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Voor de patch was zijn gameplay nog beter.
https://clips.twitch.tv/KathishApatheticTortoiseUWot
88 Keane lijkt me de goedkoopste optie die er iets van kan, of heel misschien 87 josepquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:36 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Iemand die kan meedraaien in mijn huidige team en heb helaas een icon nodig vanwege de links![]()
[ afbeelding ]
Futmas is zo’n promo waarbij de kaarten altijd leuk en goed zijn, maar die je twee weken later niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:09 schreef lesleyyb het volgende:
Opzich wil ik wel die futmas simon, 5* wf is awesome en wil hem eigenlijk hybridisen met potm osimhen, ndidi, futmas gbamin en FB walcott. Alleen lijkt die prijs het me niet waard voor een kaart die ik niet in een main squad ga gebruiken, feelsbad
Fifa pointsquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben beginnend FUT speler. Hoe krijg ik nou zsm zoveel mogelijk munten?
Ronaldo packen en verkopen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Zou beginnen met 500 euro aan fifapunten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus ja, wat een aanfluiting haha, die reguliere SBC is ook niet te doenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:04 schreef lesleyyb het volgende:
2 84 teams en 1 85 voor een 84 rated belgische spits van hertha, EA has absolutely lost the plot xD
Moet blijkbaar op een heel specifieke manier met minimaal 7 spelers die loyalty hebben, ik pasquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:38 schreef iScream. het volgende:
[..]
Jezus ja, wat een aanfluiting haha, die reguliere SBC is ook niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |