abonnementen ibood.com bol.com
pi_191294119
Ik heb gereageerd hoor. :@
Hotapnyc
pi_191294128
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben afgewezen, ik kon te weinig. Ik had er precies vijf aangegeven, het minimum. Nouja. Veel plezier allen!
Jammer.
Hotapnyc
  zaterdag 1 februari 2020 @ 13:40:00 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191294226
Alle shows zijn nu compleet uitverkocht
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 13:41:03 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191294237
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Derde wave komt er dan wel of echt 20 kaartjes dan van alleen de mensen die niet op tijd personaliseren?
pi_191294273
quote:
Hoe bedoel je? Er komt toch nog een 3e wave in maart?
Forbidden but tasteful.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 13:47:58 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191294313
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:44 schreef FruitofUtopia het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Er komt toch nog een 3e wave in maart?
Ik hoorde zeggen dat alle shows uitverkocht zijn
pi_191294399
quote:
Heb je een bron?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 1 februari 2020 @ 13:58:33 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191294458
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Heb je een bron?
Werd volgens mij net gezegd door de organisatie op het podium
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 1 februari 2020 @ 14:12:28 #59
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191294656
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik hoorde zeggen dat alle shows uitverkocht zijn
Misschien bedoelden ze tegen die tijd. :Y Want dat kunnen ze met zekerheid zeggen nu al. Maar kan idd ook dat er in wave 3 amper nog iets beschikbaar is.
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 1 februari 2020 @ 14:13:33 #60
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191294682
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben afgewezen, ik kon te weinig. Ik had er precies vijf aangegeven, het minimum. Nouja. Veel plezier allen!
Wat bedoel je met 'ik kon te weinig'. Te weinig dagen beschikbaar? Of wat kon je niet?
Koutist in opleiding.
pi_191294756
Dit is zo'n beetje de kaarten status voor nu:

Kaart pakketten verkocht via fanorganisatie OGAE (2300).

Kaarten eerste wave uitverkocht (23.000)

Kaarten hostingpartners vergeven/verkocht (gemeente Rotterdam, AVROTROS)

Kaarten tweede wave uitverkocht (15.000)

Overige kaarten voor de negen shows die nog vrij zijn/komen:

* Derde wave (eind maart + kaarten uit eerdere waves die niet op tijd zijn gepersonaliseerd)
* winactie nationale sponsor BankGiro Loterij (februari)
* winactie nationale sponsor Corendon

Of nationale sponsor Eneco en internationale sponsoren KPN, Osram en hoofdsponsor MaroccanOil nog acties houden is mij vooralsnog onbekend.

In totaal zijn er voor de 9 shows 65.000 kaarten beschikbaar. Overige kaarten zijn voor sponsoren (deels dus ook naar fans via winactie, zie hierboven) en uiteraard naar genodigden, crew, delegaties.

Capaciteit Rotterdam Ahoy is flink groter als het sec om 9 zaal concerten zou gaan, echter dit is een tv-show productie: ruimte voor greenroom in de zaal, techniek en overal camera's...

[ Bericht 0% gewijzigd door 2020Rotterdam op 01-02-2020 14:28:26 ]
pi_191294827
Owja, en ik had begrepen dat er wellicht nog enkele plaatsen bij komen als duidelijk is hoeveel personen er meekomen met de diverse delegaties. Daarvoor is nu maximaal geblockt. Ook als definitieve podium opbouw bekend is, en de positie voor techniek/camera's in Ahoy, kunnen er nog wat kaarten vrij beschikbaar komen. Zal nooit mega veel zijn, maar toch... het zal je kaartje maar zijn.
pi_191296439
Ik kom net thuis van de eerste kennismakingsbijeenkomst voor vrijwilligers, en ik vond het super *O* ! Je komt meteen helemaal in de vibe, als je met allemaal onbekende mede-enthousiastelingen kletst, die er allemaal iets cools van willen maken. Iedereen was zo leuk!

En als je dan de eerste tonen van de Eurovisie tune hoort bij het welkom... dat doet me echt wel wat hoor! Ik heb zo’n zin in het songfestival in Rotterdam *O* w/ !!
pi_191296457
@Tinkepink enkel ge-hoi'd vluchtig. :P Dacht nog Cee, da bennik nie.

Accreditatieteam begint het eerst, eerste week van april, vlak na sleuteloverdracht. We horen het vr 1 maart. Ik duim rustig verder.

Edit: 6 weken met elke week 14 shifts, zou moeten lukken zou je zeggen om er bij te komen. Was niet een mega grote groep. 20 van de 30 ofzo was er. Eerdere groep was wel 30 dacht ik. Dus laten we zeggen 100-150 gegadigden? Voor zo'n 100 shifts.

[ Bericht 12% gewijzigd door Cirilico op 01-02-2020 16:25:21 ]
Hotapnyc
  zaterdag 1 februari 2020 @ 17:34:57 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191297245
Hi C. Ik gebruikte alleen je voorletter voor het geval je een ander was 😉. Leuk je even gezien te hebben.

Bij het team van events waren ook een stuk of 10 mensen thuisgebleven. Ok denk zelf dat het nog uitdagend gaat worden om voldoende mensen te vinden voor de Euroclub. Dat zijn shits tot in de ochtend.

Veel mensen met een goede baan viel me op. Bij onze groep slechts een huisvrouw en slechts een paar studenten. Veel mensen uit het onderwijs of senior medewerkers uit het bedrijfsleven en overheid. Opvallend: we moesten ons presenteren in het Engels. Voldoende taalvaardigheid was echt een ding.
Een paar vrijwilligers vond ik dermate goed gekwalificeerd dat het eigenlijk een schande is dat ze niet betaald worden, maar dat terzijde.

Al met al: strakke organisatie, goede en duidelijke informatie en sympathieke vrijwilligers. Nu afwachten.
pi_191298017
(y)

Ja, ik had eerst niet door dat je m'n forumnaam bedoelde. Had ik niet verwacht, ondanks dat je natuurlijk niet mijn echte naam kent en er geen andere optie is. :D
Hotapnyc
pi_191300375
Bij ons in het groepje van ‘city hosts’ werd ook gevraagd om ons in het Engels voor te stellen, en te vertellen waarom we de functie wilden. Gek genoeg zeiden 10 van de 18 mensen meteen al dat ze geen Engels spraken, eigenlijk helemaal geen city host wilden zijn maar liever iets anders, of dat ze alleen met Jantje en pietje in een groepje wilden. Het kwam best wel ongemotiveerd over in ieder geval. De kans lijkt me best groot om als city host een ronde verder te komen, eerlijk gezegd. Maar we gaan het zien...

Wat me verder wel opviel was dat er nogal wat onduidelijkheid was over de werktijden, en de mogelijkheid om nog te switchen van functie (de ene zei dat het kon, de ander niet). Ben benieuwd wat event makers daar nog over gaat communiceren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Redlegs op 02-02-2020 09:40:14 ]
pi_191302424
Ik heb me niet opgegeven, maar vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen hier. Ik hoop dat jullie het worden ^O^ . Zou toch leuk zijn, FOK!ers die mogen vrijwilligen. Succes allemaal!
  zondag 2 februari 2020 @ 00:09:32 #69
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_191302486
Dankjewel lieve grazz! Ben nu trouwens vlakbij jou en Em31 maar dat terzijde ;)

Dit is echt wel een ding hoor, dat vrijwilligen. Eerlijk gezegd,als ik echt helemaal vrij had kunnen nemen, was delegatiehost zijn het allerleukste geweest, maar bij pers en media ben je ook heel dichtbij de productie, de artiesten en de journalisten. Het is echt prima zo. Het lijkt me echt geweldig om de backstagetours te doen voor VIP's en sponsoren maar ook Andy of Matt koffie in te schenken of wat dan ook.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
pi_191302553
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 00:09 schreef Andromache het volgende:
Dankjewel lieve grazz! Ben nu trouwens vlakbij jou en Em31 maar dat terzijde ;)

Dit is echt wel een ding hoor, dat vrijwilligen. Eerlijk gezegd,als ik echt helemaal vrij had kunnen nemen, was delegatiehost zijn het allerleukste geweest, maar bij pers en media ben je ook heel dichtbij de productie, de artiesten en de journalisten. Het is echt prima zo. Het lijkt me echt geweldig om de backstagetours te doen voor VIP's en sponsoren maar ook Andy of Matt koffie in te schenken of wat dan ook.
Gezellig! Wat kom je hier doen?
  zondag 2 februari 2020 @ 12:10:12 #71
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_191306329
Leuk om jullie ervaringen te lezen! Mijn kids zijn nog klein en ik kan niet zoveel vrij nemen anders had het me echt leuk geleken. Nu meegenieten met jullie avonturen.
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
pi_191306433
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'ik kon te weinig'. Te weinig dagen beschikbaar? Of wat kon je niet?
Te weinig dagen beschikbaar inderdaad. Ik werk onregelmatig en ik had al flink moeten plannen om die dagen vrij moeten krijgen. Voor meer dagen had ik het niet kunnen doen of giga veel moeten ruilen op werk.
pi_191754876
Helaas ik ben ook afgewezen. Althans op reservelijst.

Niet erg. :) Ik was ook wel onnodig nerveus die dag. :D
Hotapnyc
pi_191755984
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:35 schreef Cirilico het volgende:
Helaas ik ben ook afgewezen. Althans op reservelijst.

Niet erg. :) Ik was ook wel onnodig nerveus die dag. :D
Jammer man! Maar wie weet wordt je nog opgeroepen. Ik zou trouwens ook rete nerveus zijn geweest. En at least you tried ^O^
  zaterdag 29 februari 2020 @ 18:41:08 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191756633
Ik mag meedoen. Interessant genoeg kom ik in een andere groep terecht dan die waar ik voor op gesprek ben geweest: was events & hospitality, nu pers & media (& hospitality). Ik vermoed dat ik ingezet ga worden als persrunner tijdens de uitzendingen.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')