Jammer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben afgewezen, ik kon te weinig. Ik had er precies vijf aangegeven, het minimum. Nouja. Veel plezier allen!
Derde wave komt er dan wel of echt 20 kaartjes dan van alleen de mensen die niet op tijd personaliseren?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Alle shows zijn nu compleet uitverkocht
Hoe bedoel je? Er komt toch nog een 3e wave in maart?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoorde zeggen dat alle shows uitverkocht zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:44 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er komt toch nog een 3e wave in maart?
Heb je een bron?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Werd volgens mij net gezegd door de organisatie op het podiumquote:
Misschien bedoelden ze tegen die tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoorde zeggen dat alle shows uitverkocht zijn
Wat bedoel je met 'ik kon te weinig'. Te weinig dagen beschikbaar? Of wat kon je niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben afgewezen, ik kon te weinig. Ik had er precies vijf aangegeven, het minimum. Nouja. Veel plezier allen!
Gezellig! Wat kom je hier doen?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:09 schreef Andromache het volgende:
Dankjewel lieve grazz! Ben nu trouwens vlakbij jou en Em31 maar dat terzijde![]()
Dit is echt wel een ding hoor, dat vrijwilligen. Eerlijk gezegd,als ik echt helemaal vrij had kunnen nemen, was delegatiehost zijn het allerleukste geweest, maar bij pers en media ben je ook heel dichtbij de productie, de artiesten en de journalisten. Het is echt prima zo. Het lijkt me echt geweldig om de backstagetours te doen voor VIP's en sponsoren maar ook Andy of Matt koffie in te schenken of wat dan ook.
Te weinig dagen beschikbaar inderdaad. Ik werk onregelmatig en ik had al flink moeten plannen om die dagen vrij moeten krijgen. Voor meer dagen had ik het niet kunnen doen of giga veel moeten ruilen op werk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'ik kon te weinig'. Te weinig dagen beschikbaar? Of wat kon je niet?
Jammer man! Maar wie weet wordt je nog opgeroepen. Ik zou trouwens ook rete nerveus zijn geweest. En at least you triedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:35 schreef Cirilico het volgende:
Helaas ik ben ook afgewezen. Althans op reservelijst.
Niet erg.Ik was ook wel onnodig nerveus die dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |