Wat ontzettend lelijkquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef Karzai het volgende:
Was in de jaren tachtig een bekende graffiti in Amsterdam, Dr shoe
Je zag hem overal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt het vast over mij hier
Lijkt wel of iemand per ongeluk in de stront van een paradijsvogel is gaan staan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef Karzai het volgende:
Was in de jaren tachtig een bekende graffiti in Amsterdam, Dr shoe
Je zag hem overal
[ afbeelding ]
Enthousiast over onzin dingen, kletskous, beetje zelfde humor, flapuit, ze vindt dezelfde dingen leuk als ik...quote:
Bij veel dingen is Vis inderdaad een optie, maar bij sommige dingen ook weer niet.quote:
Flapuiterigheid vind ik sexy.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Enthousiast over onzin dingen, kletskous, beetje zelfde humor, flapuit, ze vindt dezelfde dingen leuk als ik...
wel grappig.
Dan is Vis geen optie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trek in koffie. Maar in de keuken staan ook nog een paar pannen die niet in de vaatwasser passen
In je schoenen bvquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij veel dingen is Vis inderdaad een optie, maar bij sommige dingen ook weer niet.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat je wel op me geilt. Dat mag.
Je bedoelt: ik moet eerst de pannen afwassen en dan mag ik pas koffie pakken van mezelf denk ik?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trek in koffie. Maar in de keuken staan ook nog een paar pannen die niet in de vaatwasser passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |