Spinnewebben weg krabbenquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hiske ligt te spelen met zichzelf?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tjonge, nou ik weet niet wat ze op die schroefboormachine heb gezet, maare .............quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lijkt wel of ze een zetpil zet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:26 schreef BloesBloes het volgende:
Hiske aan het bevallen van een nieuw klein varkentje of zit er iemand onder die deken?![]()
[ afbeelding ]
Weet ik niet, weet wel dat Brandon en Merel een feest gaan organiseren, zoeken artiesten,quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:49 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Waar baseert Mariska dit in godsnaam op. Brandon en Merel gaan hardstikke goed samen
Deed ze gisteravond ook al.....denk dat ze haar broek uit doet onder de dekens......quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:26 schreef BloesBloes het volgende:
Hiske aan het bevallen van een nieuw klein varkentje of zit er iemand onder die deken?![]()
[ afbeelding ]
Merel heeft aangeboden om hem te helpen. Als ze artiesten kunnen krijgen, dan zouden ze 2 uur muziek mogen hebben. Merel vond het leuk om te helpen. Het zal ook wel aangespoord kunnen zijn door de FEBO, want het moet allemaal weer een beetje leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet wel dat Brandon en Merel een feest gaan organiseren, zoeken artiesten,
De panter wilde niet mee.quote:
Wat die domme koeien niet snappen is dat een deel van de aanhang net zo denkt als Jessie en dan heb je lak aan anderen en doe je net alsof je neus bloedt, wat Jessie moet en zal...... Anderequote:Op dinsdag 3 december 2019 21:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hiske: Denk je dat er publieksstemmen bijkomen?
Mariska: Weet ik niet en wat denk jij?
Hiske: Je zou denken dat is al geweest, dat komt niet meer terug.
Marika: Maar je weet niet hoe het publiek er nu in staat?
Hiske: Jessie is buiten heel populair hoor, ze hebben een hele grote aanhang, dat zie je met die Katie-foto's ook, heel veel streamers aanhang, ze zeggen dat het minder is geworden, maar Jessie heeft nog steeds een grote aanhang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |