Ik heb Typhoon wel eens live gezien, en misschien was het de hoeveelheid bier die ik op had, maar ik vond het een prima optreden.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Typhoon, Fresku, opgezwolle enzo nog wel acceptabel.
Wat een walgelijke top 10 zeg.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:58 schreef Cassa95 het volgende:
Reünie van Snelle vergelijken met namen als Boef en Ronnie Flex is ook een gekke vergelijking. Of bijv met Bizzey, om nog een stapje in kwaliteit naar beneden te gaan. Als je daar het verschil niet tussen hoort is er iets mis met je. Reünie is gewoon een goed popnummer en enorme hit in normaal Nederlands met een boodschap (tegen pesten) die alom omarmd werd.
Boef, Ronnie en Kleine hebben in 2019 niet eens een hit gescoord trouwens. Het verdienmodel is een beetje uitgewerkt gelukkig en de NLe popmuziek is helemaal terug https://nos.nl/artikel/23(...)ecennium-bekend.html
Prima lijstje toch?!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Handgeschreven staat hierboven![]()
https://stem.nporadio2.nl(...)5aafada079c0e9c8d98b
Kopiëren werkte voor geen meter op mobiel
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:55 schreef MTheBassman het volgende:
Oh boy, ik zie dat Arcade ook nog wel vies hoog binnenkomen, vooral gezien het feit dat we met dat nummer op een miraculeuze wijze het songfestival gewonnen hebben. (Ik vond het zelf niks bijzonders namelijk)
De jongere generatie van Nederland heeft een beetje National nodig in het leven. Of zon.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een walgelijke top 10 zeg.
Nederland is muzikaal failliet.
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De jongere generatie van Nederland heeft een beetje National nodig in het leven. Of zon.
Ik schaam me er een beetje voor dat ik pas sinds dit jaar naar ze ben gaan luisteren.quote:
Troost je met de gedachte dat het grootste deel van Nederland er nog steeds niet naar luistert. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor dat ik pas sinds dit jaar naar ze ben gaan luisteren.
Op zijn Keke Rosberg's: niet gewonnen bij juryvote of televote maar wel in het algemeen klassement.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:55 schreef MTheBassman het volgende:
Oh boy, ik zie dat Arcade ook nog wel vies hoog binnenkomen, vooral gezien het feit dat we met dat nummer op een miraculeuze wijze het songfestival gewonnen hebben. (Ik vond het zelf niks bijzonders namelijk)
Da’s meer op z’n Carlos Sastre’squote:Op donderdag 5 december 2019 15:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Op zijn Keke Rosberg's: niet gewonnen bij juryvote of televote maar wel in het algemeen klassement.
Och, is ook wel fijn voor je, toch? Kun jij je lekker verheven voelen boven het gewone volkquote:Op donderdag 5 december 2019 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een walgelijke top 10 zeg.
Nederland is muzikaal failliet.
Verheven boven het klootjesvolk voel ik me sowieso, desondanks zou het toch wel prettig zijn als het volk wat smaak kweekt. Indirect heb je toch last van die inferieure smaak, aan het eind van ieder jaar bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, is ook wel fijn voor je, toch? Kun jij je lekker verheven voelen boven het gewone volk
Die lijst kan ik niet serieus nemen, sorry.quote:
Staat belachelijk laag. Maar het feit dat de lijst kut is, maakt voor de pracht van Gypsy (quote:Op donderdag 5 december 2019 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die lijst kan ik niet serieus nemen, sorry.
Er is maar één lijst.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die lijst kan ik niet serieus nemen, sorry.
Die van Schindler?quote:
Joh de Snob 2000 mag ook, dan kan ik past echt pronken met het feit dat ik naar semi-obscure muziek luisterquote:
Ja oké. De Snob 2000 heeft nog wel bestaansrecht. De rest (Top 4000, Evergreen, et cetera) is allemaal een slap aftreksel.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Joh de Snob 2000 mag ook, dan kan ik past echt pronken met het feit dat ik naar semi-obscure muziek luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |