Ze kan blijkbaar nu de bestellingen zien en verwerken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
merel is hysterisch, omdat ze maar een uur heeft ? en alle fans NU willen bestellen ?
Hij helpt niet, hij heeft een bestelling van een mok en een Diva iets.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Carrot en dr meuk /bestellingen
greet lijkt wel gek ..dr te helpen
Poster Franny. Geweldigquote:
Heb je die besteld samen met een mok?quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik las al net dat ze wel weer heeft zitten chatten met Mama, ze zal deze keer via bestel e-mails hebbe legge klote met familie nix nieuws
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ja en die motten in een zakkie en dat zakkie kandie niet vinduh. Zakkie van Karin.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij helpt niet, hij heeft een bestelling van een mok en een Diva iets.
agh kijk aanquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik las al net dat ze wel weer heeft zitten chatten met Mama, ze zal deze keer via bestel e-mails hebbe legge klote met familie nix nieuws
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die besteld samen met een mok?
owkeequote:Op dinsdag 3 december 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij helpt niet, hij heeft een bestelling van een mok en een Diva iets.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je kan toch je eigen maat bestellen: xxxxxxxxL?
Raar he... nu live chatten met Merel via de webshop.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
merel is hysterisch, omdat ze maar een uur heeft ? en alle fans NU willen bestellen ?
Alleen XS niet op voorraadquote:
Ik ook niet, maar hoef zo'n jas sws niet..quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zag t later. daar pas ik toch niet in.
En later zeggen dat ze het van een briefje hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Raar he... nu live chatten met Merel via de webshop.
Doen ze zgn een bestelling.
Via de opmerkingen kunnen ze met de klant communiceren.
En daarna annuleren ze de bestelling.
ik zie geen 'opmerkingen' staanquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Raar he... nu live chatten met Merel via de webshop.
Doen ze zgn een bestelling.
Via de opmerkingen kunnen ze met de klant communiceren.
En daarna annuleren ze de bestelling.
Waarom geen brandje stoken met Duindorp? Hele huisjes in de fik, zijn ze dol op.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jesz verteld over gesprekje met Wim
de huisjes.. verkoop
in zn geheel...
Wim denkt wel dat hij de krotten kan verplaatsen
hij mailt nog wat de kosten zijn
hijskraan. und so
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |