Waarom zou ze geen fatsoenlijke baan kunnen hebben, eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:17 schreef Scrapyard het volgende:
Nja kijk tbh is het voor mij geen relatie-materiaal. Al is het alleen al omdat ze hier never nooit een fatsoenlijk betaalde baan zal krijgen...
Dat heb ik haar niet zodanig gezegd trouwens, maar wel verteld dat seks hebben voor mij nog niet meteen een reden was om meteen in een relatie te stappen (waar ze een beetje op aan stuurde). Maar dat begreep ze dan ook wel weer en vond ze oke
Omdat ze ten eerste al geen verblijfsvergunning heeft..quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom zou ze geen fatsoenlijke baan kunnen hebben, eigenlijk?
Daar zijn pina's dus gek opquote:Op dinsdag 3 december 2019 08:22 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Omdat ze ten eerste al geen verblijfsvergunning heeft..
Daarnaast is het, zoals ik het op dit moment zie, iig geen relatie materiaal.
Maar dat is overigens met elke vrouw waarmee ik seks heb of seks ga hebben : het is voor mij niet zo dat ik er dan al zeker van ben dat het een relatie gaat worden oid. Dat is hier niet anders. Dat zou eventueel kunnen ontstaan maar ik heb zelden tot nooit met iemand dat ik diegene nog heel lang wil blijven zien.
Met NL vrouwen vind ik dat toch veiliger, die hebben vaak zoiets als je geen interesse meer hebt : ok fuck you dan, op naar de volgende, en die gaan door met hun leven. Maar bij zo'n filippijnse is dat misschien toch iets anders?Ik heb weinig zin in allerlei drama en gedoe zeg maar..
Als ze inderdaad zo snel en makkelijk de benen spreid, weet waar je in glijdt. Regenjas aantrekken dus.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:07 schreef ToT het volgende:
Ok, bijgelezen.
Ja moeilijk.
Ik heb ook seks gehad met een Filipijnse au pair (op de eerste date). Ze leek in de eerste instantie vriendelijk en bescheiden, maar tijdens de tweede date had ze zoiets van: "Als we kinderen krijgen, ben jij degene die gaat werken en ik blijf thuis om voor hen te zorgen!"
Say what? En we hadden geen condoom gebruikt, dus ik was wel een beetje ongerust!
Duidelijk gemaakt dat het niks tussen ons zou worden als ze zo dominant is. Daarna nog 1 of 2 keer mee gechat en daarna nooit meer wat op uit gedaan.
Nu ben ik getrouwd met een heel lieve Filipijnse dame en we hebben een super leuke baby samen.
Die au pair kan natuurlijk wel op jouw naam inburgeren hier, maar er zitten wel haken en ogen aan; ze zal eigenlijk terug naar eigen land moeten voor de hele procedure, hoewel ik ook uitzonderingen heb gehoord (terwijl mij verteld was en ik ook herhaaldelijk gelezen heb dat uitzonderingen nagenoeg nooit mogelijk zijn).
Anyway, een Filipijnse die direct aangeeft dat ze wel met jou de koffer in wil duiken is niet bepaald de norm. Dan kun je de conclusie trekken dat deze dame van jou al de nodige ervaring met mannen heeft, en dat ze dus zo van de ene naar de andere gaat.
Lijkt me vrij weinig risico aan zitten; ze zal je waarschijnlijk zo vergeten als ze weer met de volgende in bed ligt, maar gebruik idd wel een condoom, ja. En trek die door de plee heen, voor de zekerheid.
In het algemeen gesproken zijn Filipijnse dames die zo snel de koffer met je induiken wel dominante golddiggers. Absoluut niet te vertrouwen.
Die au pair waar ik kort mee heb zitten daten zei dat ik haar eerste was!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als ze inderdaad zo snel en makkelijk de benen spreid, weet waar je in glijdt. Regenjas aantrekken dus.
Ook die van mij ging op haar rug de 1e keer dat we elkaar zagen. Daarvoor weken gechat en FaceTimen. Ben toen naar Oslo gevlogen en hebben in 4 dagen gebatst waar een normaal koppen een maand over doet. Bij wijzen van spreken.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar zijn pina's dus gek ophoe groter de drama des te beter.
Oh shit, gelezen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja ik heb dat gehad
Zie dit topic
@ Alimentatie en verblijfsvergunning; als je je verantwoordelijkheden niet wil nemen, erken je het kind niet en zal ze aan het eind van haar au-pair contract Nederland moeten verlaten met jouw zoontje/dochtertje. Dan is het de vraag of je dat wil of niet, dat je kind een onzekere toekomst tegemoet gaat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:30 schreef Scrapyard het volgende:
ervaringsdeskundigen, het moest ook haast wel
![]()
Moet wel eerlijk bekennen dat een relatie eigenlijk sowieso geen optie is, daarvoor wil ik uiteindelijk toch een leuke hollandsche deerne![]()
Wat dat betreft is het voor mij ook een beetje een integriteits issue. Ik heb haar inmiddels wel tussen neus en lippen door verteld dat sex voor mij niet direct betekent dat we een relatie krijgen.... Maar van haar merk ik wel dat ze een soort van voorschot op de toekomst wil : ''Will you still see me after . we had sex?''![]()
En dat is nu juist een beetje waar de schoen wringt. Kijkt als het écht heel leuk en gezellig is, dan zou er (kleine kans) wel iets uit kunnen ontstaan... Maar ik besef ook dat deze dame er echt be-hoor-lijk wat voor over heeft om in Europa te kunnen blijven, en natuurlijk besef ik ook dat het voor haar ook jackpot is als ze een vent vindt met een eigen huis, auto en voldoende centen. Dus voor haar ben ik denk ik wel een compleet plaatje.. Dan nog zwanger worden en hup binnen is de alimentatie en verblijfsvergunning..
Ze verkoopt het heel mooi dat ze een ''europese droom'' heeft, en dat geloof ik ook allemaal wel. Ze heeft al een jaar in Zweden, Denemarken en Noorwegen gezeten en is dus inmiddels al een flinke tijd van huis, dat moet natuurlijk een ''groter'' doel hebben dan (zoals in haar bewoordingen) veel van de wereld willen zien....
Aan de andere kant is ze wel gewoon heel chill, maar ik kreeg ook alweer een of ander dramatisch verhaal over haar Noorse ex die haar zou blijven stalken omdat hij haar zo graag terug zou willen en weet ik veel wat en waarvan ze bang is dat hij naar haar NL woonadres zou komen.... Dus daar beginnen de addertjes onder het gras zich wel een beetje te vertonen... .
Geen zorgen, zoals je hebt kunnen lezen heb ik haar de mijne uitgeknikkerd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:35 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Oh shit, gelezen.
Bedankt ik ben er meteen uit![]()
Dat gaat m niet worden... Niet dat ik het uberhaupt zo ver zou laten komen dat een filipijnse me in mijn eigen huis loopt te dirigeren (no offence)
Dit is wel een vrij heftig verhaal (heb het net ook ff gelezen), maar er zijn idd best wat Filipijnse dames die zo reageren. Het ligt overigens wel sterk aan in welke regio de dame in kwestie geboren en getogen is; dames van het platteland zijn in het algemeen wat bescheidener dan stadse dames daar.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:35 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Oh shit, gelezen.
Bedankt ik ben er meteen uit![]()
Dat gaat m niet worden... Niet dat ik het uberhaupt zo ver zou laten komen dat een filipijnse me in mijn eigen huis loopt te dirigeren (no offence)
"We love you, you're so good to my daughter! But we need your help; the typhoon has damaged our house and can you send us money?"quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gelukkig, mijn ex heb je niet aan de haak maar weet:
Die van mij heeft in Denemarken en Noorwegen gezeten. Ze zou Deense vriendjes hebben gehad die haar tot pulp geslagen zouden hebben en later was er geen vuiltje aan de lucht. Ma.w. de verhalen zijn dik en aangedikt en veranderen steeds.
Plus haar exen zouden haar al het geld teruggevraagd hebben dat zijn aan haar hebben uitgegeven. Maak je buik maar nat met de horrorverhalen die gaan komen. Of pas ook op voor een 'tante'die je op FB toevoegt, het kan een heel circus worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |