Ik ben benieuwd, als het overal losgaat zoals vroeger en ze manschappen uit zelfs Groningen moesten halen vanwege te weinig cappaciteit (die overigens in hun broek scheten hier voor dat geweld), dan gaat het een aardige opgave worden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:47 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon laten gebeuren, en keihard ingrijpen als ze gaan rellen. je gaat toch niet nu toch en vuurtje doen, omdat je anders bang bent dat ze nog meer kapot maken..
Stiekem heb ik een beetje het gevoel dat de huidige groep jongeren vooral imiteren wat er gebeurde in de jaren 80. Het is een heel andere generatie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, als het overal losgaat zoals vroeger en ze manschappen uit zelfs Groningen moesten halen (die overigens in hun broek scheten hier voor dat geweld) dan gaat het een aardige opgave worden.
twitter:rubenivangaalen twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 10:08:22Jammer dat zo makkelijk over een prachtig dorp aan zee wordt geoordeeld. Er wonen bijna 6000 mensen in #Duindorp. Enkele 10-tallen daarvan, plus jeugd van buiten het dorp, maken er een zooitje van. Meer dan 10 jaar was het een erg mooi vreugdevuur. Eén keer ging het flink mis. reageer retweet
twitter:jmvb1978 twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 10:48:57@rubenivangaalen eens, en is ook cru om het hele gebeuren helemaal af te gelasten en mensen geen kans te geven zich te beteren, niet raar dat mensen boos zijn. reageer retweet
Precies. Gewoon keihard optreden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:47 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon laten gebeuren, en keihard ingrijpen als ze gaan rellen. je gaat toch niet nu toch en vuurtje doen, omdat je anders bang bent dat ze nog meer kapot maken..
Ik vond de beelden van gister niet bepaald amateuristisch, ME bekogelen met zwaar vuurwerk en stenen. Inrijden met auto op een agent...quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een beetje het gevoel dat de huidige groep jongeren vooral imiteren wat er gebeurde in de jaren 80. Het is een heel andere generatie.
Klinkt misschien bizar, maar het voelt allemaal amateuristisch tot nu toe.![]()
Kijk eens naar krakersrellen uit de jaren 80 dan is het nog best braaf.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond de beelden van gister niet bepaald amateuristisch, ME bekogelen met zwaar vuurwerk en stenen. Inrijden met auto op een agent...
Ik hoorde net op NPO1 dat ze verwachten dat er waarschijnlijk op oudejaarsavond hele grote groepen van buitenaf naar Den Haag trekken om mee te doen aan de rellen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond de beelden van gister niet bepaald amateuristisch, ME bekogelen met zwaar vuurwerk en stenen. Inrijden met auto op een agent...
Gelukkig is de NPO1 hiervan op de hoogtequote:Op dinsdag 3 december 2019 17:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoorde net op NPO1 dat ze verwachten dat er waarschijnlijk op oudejaarsavond hele grote groepen van buitenaf naar Den Haag trekken om mee te doen aan de rellen.
Een beetje Project X 2.0 maximum.
Nee, was een wijkvertegenwoordiger uit Den Haag die dat opperde. Tevens vertelde hij dat de 'gewone' Duindorpers het gesprek willen aangaan met de relschoppers en ze aanspreken op hun gedrag. Die zitten hier ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:08 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Gelukkig is de NPO1 hiervan op de hoogte
Kun je op wachten inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoorde net op NPO1 dat ze verwachten dat er waarschijnlijk op oudejaarsavond hele grote groepen van buitenaf naar Den Haag trekken om mee te doen aan de rellen.
Nice!quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:06 schreef praadje het volgende:
[..]
En dat ze dan na de klok op televisie ipv vuurwerk een livestream op televisie streamen. Lekker veilig thuis met een oliebol naar de ondergang van Den Haag kijken.quote:
Maar dat zijn van oudsher wel de twee wijken met de meeste problemen. De simpelste zielen, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit speelt niet alleen in Duindorp en Scheveningen.
Ik woonde tijdens project X in Haren op de route van het centrum van Groningen naar Haren. Was echt non stop genieten die avond.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:14 schreef praadje het volgende:
[..]
En dat ze dan na de klok op televisie ipv vuurwerk een livestream op televisie streamen. Lekker veilig thuis met een oliebol naar de ondergang van Den Haag kijken.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik woonde tijdens project X in Haren op de route van het centrum van Groningen naar Haren. Was echt non stop genieten die avond.
Ja joh... Schilderswijk, Moerwijk? Noooooooit van gehoord...quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar dat zijn van oudsher wel de twee wijken met de meeste problemen. De simpelste zielen, blijkbaar.
Buurmanquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik woonde tijdens project X in Haren op de route van het centrum van Groningen naar Haren. Was echt non stop genieten die avond.
Daar hebben ze andere jaartellingquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja joh... Schilderswijk, Moerwijk? Noooooooit van gehoord...
Moerwijk zijn ze ookal lekker bezig. Gaat nog wel erger worden 😢quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Zeker wel. Is ook niet fraai.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:34 schreef Messina het volgende:
[..]
"De meeste verdachten van misdrijven in Den Haag komen uit de Schilderswijk en Transvaalkwartier, de armste achterstandswijken in de Hofstad. De Stationsbuurt/Rivierenbuurt, Laakkwartier, Zuidwest en Duindorp scoren eveneens hoog op dat vlak."quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker wel. Is ook niet fraai.
twitter:geelbont twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 17:50:26Ik hoor dat de telefoon bij de autosloperijen roodgloeiend staat voor vraag naar oude autobanden die roken en branden goed, #Duindorp #Scheveningen #Laakkwartier #Escamp reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |