heb keer topvakantie in belgrado gehadquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Of Belgrado, Servië. Is ook salonfähig tegenwoordig.
Nooit, kan je toch niet vinden omdat je niet in mijn vriendenlijst staat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het. Wann keertje sparren in cod dan vriend?
Stonden daar nog villa's dan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb keer topvakantie in belgrado gehad
villa gehuurd met vriendengroep, zoveel voor zo weinig
is dat je manier om tegen je jezelf te zeggen dat je een goed mens bent?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb het toch al gezegd domme drowzee
Had mijn acc verkocht vriendquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nooit, kan je toch niet vinden omdat je niet in mijn vriendenlijst staat.
hihahoquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik wel. Ouwe snuifpijp
Was 3 jaar terugquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stonden daar nog villa's dan?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
....................... 3..2..1.. tellen maar
Straks komt Peter van der Vorst een keer langs in die rukbunkerquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
....................... 3..2..1.. snuiven maar
haha ga zo doorquote:
Die homo rukt dan gewoon mee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Straks komt Peter van der Vorst een keer langs in die rukbunker
Nee mijn manier om mezelf om te leggen maar dan op een originele manierquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is dat je manier om tegen je jezelf te zeggen dat je een goed mens bent?
nee maar superleuk hoor
toen mocht ik nog niet alleen op vakantie van papa en mamaquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht in 2000, vlak na de NAVO-bombardementen.
@:Doublepain
Geef hem eens ongelijk vriendquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die homo rukt dan gewoon mee.
Helaas niet tijdensquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht in 2000, vlak na de NAVO-bombardementen.
@:Doublepain
Wat bedoel je hier precies mee? Leg eens uitquote:
Het weer is aardig koud andersquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar is nou weer goed voor, vieze pissnol?
Dan zou je voor defensie hebben gewerkt is toch beter dan heftruckchauffeurquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Leg eens uit
Hopelijk raak je aan de diarree in Jemenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dan zou je voor defensie hebben gewerkt is toch beter dan heftruckchauffeur
Hoop het ookquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hopelijk raak je aan de diarree in Jemen
Is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |