Je blijft je verbazen.quote:Op maandag 2 december 2019 12:33 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
kacheltje aan.....deur open
Ziet er toch niet uit ,net een goedkope deken met mouwen.quote:Op maandag 2 december 2019 12:40 schreef Setje72 het volgende:
Wat is de inkoopsprijs voor die jassen?...pfff 85 euro voor zo'n tokkiejas
de Aldi voor maar ¤29,99.quote:Op maandag 2 december 2019 12:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit ,net een goedkope deken met mouwen.
Wel opletten Frits,voor je het weet mis je iets spannends.quote:Op maandag 2 december 2019 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zat is dus al 'n half uur in de oude topic te gluren tot ik er achter kwam dat die
gesloten was
quote:Op maandag 2 december 2019 12:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Wel opletten Frits,voor je het weet mis je iets spannends.
Is er een instantie die we voor jou kunnen waarschuwen?quote:Op maandag 2 december 2019 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zat is dus al 'n half uur in de oude topic te gluren tot ik er achter kwam dat die
gesloten was
quote:Op maandag 2 december 2019 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
gesloten was
2 December.quote:Op maandag 2 december 2019 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geweldig. Wanneer is dit opgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet weten..quote:Op maandag 2 december 2019 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geplaatst ja, maar opname zal iets eerder zijn geweest.
quote:Op maandag 2 december 2019 13:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee geen geintje,staat op https://www.facebook.com/utopianl/?epa=SEARCH_BOX
positief stemmen om Jessie te redden.quote:Op maandag 2 december 2019 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
wat staat er in de brief... gaat nu anders dus
hiske wil m openenquote:Op maandag 2 december 2019 13:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
positief stemmen om Jessie te redden.
De bedoeling is Mylene, maar dat scheelt negatieve stemmen op Jessie.quote:
Zei ik toch al, dan lopen ze het risico dat die sleazebag Jessie eruit ligt en dat mag niet.quote:Op maandag 2 december 2019 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Dan komen er dus geen andere stemmingen meer...
Laatste mogelijkheid om vrijwillig te vertrekken?quote:Op maandag 2 december 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
De laatste mogelijkheid stond er in die brief toch....Dus er komen geen verdere nominaties meer...
Precies of Mariskaquote:Op maandag 2 december 2019 13:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De bedoeling is Mylene, maar dat scheelt negatieve stemmen op Jessie.![]()
Volgens Merel is het over 3 uur 15 uur.
Is het ook, omdat de grootste eikel van Utopia weer eens gespaard wordt en dat is Jessie...quote:
Klopt.quote:Op maandag 2 december 2019 13:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zei ik toch al, dan lopen ze het risico dat die sleazebag Jessie eruit ligt en dat mag niet.
Ja van mij mag die ook vertrekkenquote:Op maandag 2 december 2019 13:11 schreef BloesBloes het volgende:
Nou Mylene put your money where your mouth is, vertrekken. Ik ben benieuwd
quote:Op maandag 2 december 2019 13:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is het ook, omdat de grootste eikel van Utopia weer eens gespaard wordt en dat is Jessie...
Is toch walgelijk gewoon....Dit hebben ze slim bedacht...quote:Op maandag 2 december 2019 13:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zei ik toch al, dan lopen ze het risico dat die sleazebag Jessie eruit ligt en dat mag niet.
nee ze zou op jes stemmenquote:Op maandag 2 december 2019 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja van mij mag die ook vertrekken
Met in het begin dat ze binnenkort een melding krijgen wanneer Utopia definitief gaat stoppen....Let maar op, geen nominaties meer...quote:Op maandag 2 december 2019 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Laatste mogelijkheid om vrijwillig te vertrekken?
Voor Jessie ook.quote:Op maandag 2 december 2019 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Mylene gaat, uitgelezen kans om nu zonder gezichtsverlies te vertrekken.
misschien stopt het nietquote:Op maandag 2 december 2019 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met in het begin dat ze binnenkort een melding krijgen wanneer Utopia definitief gaat stoppen....Let maar op, geen nominaties meer...
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 2 december 2019 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met in het begin dat ze binnenkort een melding krijgen wanneer Utopia definitief gaat stoppen....Let maar op, geen nominaties meer...
Nou ik zie alleen bomen,quote:
ze zijn nog met 8 en 1 gaat als laatste wegquote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer?
Lijkt erop dat er geen nominaties meer zullen zijn.
quote:Op maandag 2 december 2019 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja van mij mag die ook vertrekken
Er moet voor de winnaar gestemd worden.....quote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer?
Lijkt erop dat er geen nominaties meer zullen zijn.
Ain't gonna happen.quote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Nou hup jessie doe het als laatste eerbetoon voor je vriend
Dat denk ik dus ook, daarom komt de febo met deze originele oplossing....quote:Op maandag 2 december 2019 13:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]met een gewone stemming was hij op zeker gegaan.
quote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
mmmmmmmmmmm klotuh gedoe, ze zijn zo bang dat Jessie er uit gestemd gaat wordenquote:Op maandag 2 december 2019 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Iemand kan vrijwillig vandaag opbokken....
Nee, er zijn er altijd meer dan 3 in de finale.quote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze zijn nog met 8 en 1 gaat als laatste weg
Hoop je, of hebben ze dat al gezegd?quote:
Ik ook maar ze zijn er weer.quote:Op maandag 2 december 2019 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop je, of hebben ze dat al gezegd?
IK heb alleen die kut bomen in beeld
Het publiek gaat meebeslissen....quote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Er zullen toch exits moeten komen, zonder of met stemmingen....
Ik lees dat het naar Veronica gaat maar er is wel een soort van tijdelijke stop en dus finale.quote:
ja of niet dan, gratis wegquote:Op maandag 2 december 2019 13:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Op zijn minst 20.000 mee,anders ging ik ook niet.
Of Mariska.....quote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Zou mij niet verbazen dat er 1 heeft aangegeven met de komende nominaties te willen vertrekken.quote:Op maandag 2 december 2019 13:17 schreef BloesBloes het volgende:
Hopen dat er niemand gaat, dan kan de Febo weer opnieuw beginnen met verzinnen.
Flauwekul, ze wil gewoon winnen, dat is nooit anders geweest, toneelspeelster dat wijfie.quote:Op maandag 2 december 2019 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
myl blijft![]()
![]()
ze wil een statement maken naar jes en merel
+1 voor myl
Dat zou de grootste deceptie zijn van alle real live soaps tot nu toe....quote:Op maandag 2 december 2019 13:16 schreef lonneberga het volgende:
Ja hoor,hoe doorzichtig weer.
Alles wordt uit de kast getrokken om die griezel te laten winnen.
ook zij wil kans maken, alleen wel heel sneaky jaquote:Op maandag 2 december 2019 13:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Flauwekul, ze wil gewoon winnen, dat is nooit anders geweest, toneelspeelster dat wijfie.
Ik zie nog steeds bomenquote:
ik hoop hetquote:Op maandag 2 december 2019 13:18 schreef Aggie46 het volgende:
Volgens mij gaat Mylene niet
Ze wil een statement maken naar Jessie en Merel
[ afbeelding ]
Waar heb je dat gelezen dan, in je glazen bol of in de ingewanden van een dooie kip???quote:Op maandag 2 december 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik lees dat het naar Veronica gaat maar er is wel een soort van tijdelijke stop en dus finale.
En toch krijg ik het gevoel dat Mylene gaat...quote:Op maandag 2 december 2019 13:17 schreef BloesBloes het volgende:
Hopen dat er niemand gaat, dan kan de Febo weer opnieuw beginnen met verzinnen.
dat is het toch al?quote:Op maandag 2 december 2019 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zou de grootste deceptie zijn van alle real live soaps tot nu toe....
Er moet wel iemand gaan anders hebben ze geen TV momentje.quote:Op maandag 2 december 2019 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
zou wel grappig zijn als niemand gaat
Zei ze dat??....Ik heb die oranje bakkus van Merel in beeld....quote:Op maandag 2 december 2019 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
myl blijft![]()
![]()
ze wil een statement maken naar jes en merel
+1 voor myl
quote:Op maandag 2 december 2019 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zei ze dat??....Ik heb die oranje bakkus van Merel in beeld....
Mooi...en dan meteen na 15:00 een zwarte envelop en dat ze dan moeten gaan nomineren...Vol op die snotkoker Jessie...quote:
Is al die tijd al geweest.quote:Op maandag 2 december 2019 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom valt dit weer in het voordeel van het duivelskoppel.
en ze wil weer vanalles regelen voor het geval er meerdere weg willenquote:Op maandag 2 december 2019 13:22 schreef Dotteke het volgende:
Dus iemand moet naar huis omdat Merel geen zin heeft om te gaan stemmen
Gaat niet gebeuren. Punt.quote:Op maandag 2 december 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mooi...en dan meteen na 15:00 een zwarte envelop en dat ze dan moeten gaan nomineren...Vol op die snotkoker Jessie...
Hier heeft de febo een week lang over na moeten denken...Hoe en op welke manier houden we Jessie zonder gezichtsverlies erin....Wat een aanfluiting weer...quote:Op maandag 2 december 2019 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom valt dit weer in het voordeel van het duivelskoppel.
Yeahhh dat zou mooi zijn, en dan een filmpje graag want ik ben der niet ggrrrquote:Op maandag 2 december 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mooi...en dan meteen na 15:00 een zwarte envelop en dat ze dan moeten gaan nomineren...Vol op die snotkoker Jessie...
Ze hoopt zo dat iemand gaat, ze is als de dood dat Jessie een paar stemmen krijgt en op die bank komt.quote:Op maandag 2 december 2019 13:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ze wil weer vanalles regelen voor het geval er meerdere weg willen
er staat niet in de brief dat dat moet zegt Brandon
Juist dat dus, als je weg wil moet je er maar voor zorgen dat je als eerste bij de poort staat om 15.00 uur.
Heb van de febo wel meer slappe, flauwe ideeën en uitvoeringen gezien van het niveau kleuterschool..quote:Op maandag 2 december 2019 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
zou wel grappig zijn als niemand gaat
Welnee.quote:Op maandag 2 december 2019 13:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]er gaan sws 4 mensen vol op jess stemmen
Precies. Het ligt er ook zo dik op. Net als met die Donny avond. Mochten we ook niets zien.quote:Op maandag 2 december 2019 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al die tijd al geweest.
Niemand mag ruzie met Jessie maken want dan staat Jessie er niet goed op
Ze mogen niet stemmen omdat men weet dat Jessie dan stemmen krijgt
En Merel wil kijken wat ze gaan doen met Katy der afscheidsborrel
Tja, dom gedoe om Jessie er in te laten denk ikquote:
Nou zeg dat wel.quote:Op maandag 2 december 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier heeft de febo een week lang over na moeten denken...Hoe en op welke manier houden we Jessie zonder gezichtsverlies erin....Wat een aanfluiting weer...
Die punt van jou boeit mij niet zo en die lul gaat nooit winnen.....PUNTquote:
Slim 'gedoe' om Jessie er in te laten. TeamFebo!quote:Op maandag 2 december 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dom gedoe om Jessie er in te laten denk ik
Ja, daar is hij al goed in beschermd, onvoorstelbaar.quote:Op maandag 2 december 2019 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Precies. Het ligt er ook zo dik op. Net als met die Donny avond. Mochten we ook niets zien.
Huh? Waar ging dit over?quote:Op maandag 2 december 2019 13:23 schreef Aggie46 het volgende:
Die Brandon: die doet niet mee met Merel.
Merel: nou, dan bekijk je het maar met de strijd
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op maandag 2 december 2019 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoopt zo dat iemand gaat, ze is als de dood dat Jessie een paar stemmen krijgt en op die bank komt.
(denk ik)
Ik kan ook niet potverdrie....quote:Op maandag 2 december 2019 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhh dat zou mooi zijn, en dan een filmpje graag want ik ben der niet ggrrr
Merel wil het bespreken in de groep, soort stemmen dus en Brandon wilde dat niet.quote:
De grote, hoe beschermen we Merel en Jessie show....quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dom gedoe om Jessie er in te laten denk ik
quote:Op maandag 2 december 2019 13:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stemmen moeten ze, Jessie op de bank verdikkeme.
Die verwaande kwallebal eruit. [ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 2 december 2019 13:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stemmen moeten ze, Jessie op de bank verdikkeme.
Die verwaande kwallebal eruit. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2019 13:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Merel wil het bespreken in de groep, soort stemmen dus en Brandon wilde dat niet.
Mariska, Mylene, Gerrit en een grote kans dat Franny gedeeltelijk meegaat...Dat zijn er al 10 dan en zit hij sowieso op de bank....Ow wacht.....PUNT.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De grote, hoe beschermen we Merel en Jessie show....
Dream vooral on....quote:Op maandag 2 december 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mariska, Mylene, Gerrit en een grote kans dat Franny gedeeltelijk meegaat...Dat zijn er al 10 dan en zit hij sowieso op de bank....Ow wacht.....PUNT.
quote:Op maandag 2 december 2019 13:28 schreef BloesBloes het volgende:
Laat er niemand gaan pulease en dan meteen daarna stemmingen en dat is waar die dikke hobbezak ook zo bang voor is, vandaar ze wil weten wie er eventueel gaat dan kan ze die blijven motiveren om ook daadwerkelijk weg te gaan.
Het gaat om de afscheidsborrel, hoor ik Jessie zeggen?quote:Op maandag 2 december 2019 13:30 schreef BloesBloes het volgende:
En die rooi rat werkt weer even mee door iedereen bij elkaar te laten komen. Noodwijf
Misschien hebben de bewoner meer informatie dan wij (zoals gewoonlijk) bijvoorbeeld, doorbetaling tot 31 dec.quote:Op maandag 2 december 2019 13:30 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat een bullshit weer. De meesten kunnen sws "gratis" weg, want 15 maanden of verliezen een borg van een paar euro; want privé geen cent te makken. Maar goed, tis weer een prachtig excuus voor streamers om weer wat extra zitvlees te kweken.
mag maar 1quote:Op maandag 2 december 2019 13:32 schreef Bella35j het volgende:
Ik hoop nou toch echt dat Mariska gaat lekker voor Cees zorgen en voor haar vriendin die Euthanasie gaat doen.
En Mylene lekker naar Jens en naar haar zusje die jarig is en anders allebei stoppen met JANKEN
Moet wel onverwacht en hard binnenkomen héquote:Op maandag 2 december 2019 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Wie zegt dat er een tweede brief komt met de melding er komt een stemming bij geen vrijwillig vertrek, dan hadden ze dat gelijk wel aangegeven in deze brief. Zo simpel is dat.
quote:Op maandag 2 december 2019 13:32 schreef Bella35j het volgende:
Ik hoop nou toch echt dat Mariska gaat lekker voor Cees zorgen en voor haar vriendin die Euthanasie gaat doen.
En Mylene lekker naar Jens en naar haar zusje die jarig is en anders allebei stoppen met JANKEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Slaat toch ook nergens op...Ze is gewoon onzeker dat pleuriswijf.quote:Op maandag 2 december 2019 13:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Merel wil het bespreken in de groep, soort stemmen dus en Brandon wilde dat niet.
Daar zal ze het jaren later nog over hebben die Katie....oh wacht..quote:Op maandag 2 december 2019 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
lekker belangrijk, borrel voor een varken..
Ow zeker droom ik en dromen zijn niet altijd bedrog...Die lullo van jou gaat het sowieso niet winnen...Ik heb nog liever zelfs dat Hiske dan gaat winnen, terwijl ik die hele rooie niet mag....quote:
Ja, zou ook kunnen.quote:Op maandag 2 december 2019 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien hebben de bewoner meer informatie dan wij (zoals gewoonlijk) bijvoorbeeld, doorbetaling tot 31 dec.
Lullo van mijn ook....lieve help...quote:Op maandag 2 december 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow zeker droom ik en dromen zijn niet altijd bedrog...Die lullo van jou gaat het sowieso niet winnen...Ik heb nog liever zelfs dat Hiske dan gaat winnen, terwijl ik die hele rooie niet mag....
Merel en Jessie, twee controlfreaks...Meteen polsen die lui wie er weg wil....Laat die personen dat lekker zelf bepalen...quote:
Het valt mij nog mee dat ze niet zeggen: Er moet iemand weg maar wij zijn het niet, zoek het maar uit.quote:Op maandag 2 december 2019 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel en Jessie, twee controlfreaks...Meteen polsen die lui wie er weg wil....Laat die personen dat lekker zelf bepalen...
quote:
Lullo?.....Niet persoonlijk worden gappiequote:Op maandag 2 december 2019 13:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lullo van mijn ook....lieve help...
Ze denken het wel....quote:Op maandag 2 december 2019 13:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat ze niet zeggen: Er moet iemand weg maar wij zijn het niet, zoek het maar uit.
Doe maar.quote:Op maandag 2 december 2019 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Moet ik je hoeken ofsow met je gemep...
Zeker weten.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 13:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wist ik, anders had ik het ook niet gezegd.
Ik ook, wat een kutwijf is dat...quote:Op maandag 2 december 2019 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zit me hier helemaal op te vreten, Hiske![]()
![]()
![]()
![]()
Zucht. Ik ga wel weer.quote:Op maandag 2 december 2019 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Is er een vrouw hier die Hiske even wil hoeken....
Hoek haar...quote:Op maandag 2 december 2019 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zit me hier helemaal op te vreten, Hiske![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2019 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zucht. Ik ga wel weer.
[ afbeelding ]
Poort staat om 15.00 open en er mag iemand vrijwillig weg.quote:Op maandag 2 december 2019 13:43 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemiddag, kan iemand mij even bij praten . is er een zwarte brief gekomen ?
Ja, 15:00 gaat de poort open en MAG (dus niet MOET) er iemand vrijwillig de poort uit.quote:Op maandag 2 december 2019 13:43 schreef renevanlaaren het volgende:
Ja er mag iemand vrijwillig weg...quote:Op maandag 2 december 2019 13:43 schreef renevanlaaren het volgende:
Wacht ff.....ik ga meequote:Op maandag 2 december 2019 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zucht. Ik ga wel weer.
[ afbeelding ]
top dank je wel, best spannend danquote:Op maandag 2 december 2019 13:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Poort staat om 15.00 open en er mag iemand vrijwillig weg.
Maar ze willen niet
Sjamp ik zie jou als gegadigde om die rooie te hoeken, ik geef je even een snelcursus hoe je dat moet doen....quote:
dat er alsnog gestemd moet worden danquote:Op maandag 2 december 2019 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Ow laat er dan pelease een zwarte brief komen meteen na 3 uur
blijkbaar...quote:Op maandag 2 december 2019 13:46 schreef mcspicy het volgende:
Moet het allemaal de kant op gaan van de botentokkies?
Psssst......goeie smoes he....auto van 4 maandjes oudquote:
Ik vrees dat er geen nominaties meer komen....quote:Op maandag 2 december 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Mylene blijft, ze wil Ger steunen.....hup stemmen 6 op Jessie
Ja, maar dat is de wens van de gedachtequote:Op maandag 2 december 2019 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat er alsnog gestemd moet worden dan
quote:Op maandag 2 december 2019 13:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Psssst......goeie smoes he....auto van 4 maandjes oud
Pffff....Ik heb kalote weken, maanden voor de boeg. Kheb ook afleiding nodig hoorquote:Op maandag 2 december 2019 13:47 schreef renevanlaaren het volgende:
ik heb een klote weken achter de rug, wil graag afleiding.
kom op nog een brief erachteraan dat er iemand moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |