Oeps U2 dit heb ik niet meer gezien , toen was ik indd de laptop aan het uitgooien en gaan slapenquote:
Weet ik veel.quote:Op maandag 2 december 2019 08:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja duhhh
is dat niet gewoon een surprise ?
Nou 'n Surprise wat het zeker, te zien aan haar gezichtquote:Op maandag 2 december 2019 08:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja duhhh
is dat niet gewoon een surprise ?
Ja wat een luxe de vele SLquote:Op maandag 2 december 2019 08:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een luxe opeens met die gratis streams. Ik kan opeens van de ene oninteressante stream naar de andere oninteressante overschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op maandag 2 december 2019 08:40 schreef PTLe het volgende:
Ik las gister avond dit in de COS , maar dit was er gebeurd.1ste kerstdag ? Andere tijdzone daar of een oud bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee,zag alleen het bericht.quote:Op maandag 2 december 2019 08:40 schreef Verida het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook gewoon een suprise zijn geweest
edit : spuit elf![]()
Gefrustreerd, verbitterd dat ze gewoon thuis zit waarschijnlijk en niet die succesvolle hardwerkende zakenvrouw is die ze graag wil zijn, eigenlijk een triest geval.quote:Op maandag 2 december 2019 08:46 schreef formule het volgende:
Maris komt over als een ''bittere'' vrouw
Thuis heeft ze een werkster.quote:Op maandag 2 december 2019 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe Merel dat bestek uit de vaatwasser in die la flikkerd, zou ze dat thuis
ook zo doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |