Nee, ben gewoon geil. Kan t moeilijk op insta plaatsenquote:Op maandag 2 december 2019 20:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker reacties van geile KLB-ers aan het uitlokken ja?
Hoezoquote:Op maandag 2 december 2019 20:36 schreef TTSS het volgende:
Echt een rare gap die Ash, maar wel een goed hart volgens mij.
Sowieso niet echt chique om dat rond te strooien.quote:Op maandag 2 december 2019 20:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon geil. Kan t moeilijk op insta plaatsen
Het is fok, man. nobody cares.quote:Op maandag 2 december 2019 20:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Sowieso niet echt chique om dat rond te strooien.
IK KEN JEquote:Op maandag 2 december 2019 20:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh wut hoe weet je dat? En als je zelf 1.6 was?
Zo kan je dat zeker zeggen. Maar als dat soort artiesten het incidentele best redelijke nummer maken erken ik dat en luister ik het ook. Komt wel deels nostalgie van vorig jaar bij kijken trouwens.quote:Op maandag 2 december 2019 20:37 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja maar ellie Goulding? Is die niet van Burn en andere inwisselbaar music?
Jammer van de tattooquote:
Wat was er vorig jaar?quote:Op maandag 2 december 2019 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo kan je dat zeker zeggen. Maar als dat soort artiesten het incidentele best redelijke nummer maken erken ik dat en luister ik het ook. Komt wel deels nostalgie van vorig jaar bij kijken trouwens.
Huh hoe bedoel je, irl? Of via hier bedoel je want ik zou niet weten hoelang de rest hier isquote:
Doet me denken aan wat gebeurtenissen op het werk vorig jaar wat ik wel leuk/gezellig vond. Had een leuk moment toen.quote:
O, dat zijn de betere herinneringe.quote:Op maandag 2 december 2019 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat gebeurtenissen op het werk vorig jaar wat ik wel leuk/gezellig vond. Had een leuk moment toen.
Waarom moet je dit nou weer openbaar makenquote:Op maandag 2 december 2019 20:44 schreef Cronometer het volgende:
Kreeg vandaag een dm van een man die al meer dan een jaar probeert mij te neuken.
Nooit ontmoet. Af en toe popt ie weer op. Rare gast.
Ja moet het ergens proberenquote:Op maandag 2 december 2019 20:44 schreef Cronometer het volgende:
Kreeg vandaag een dm van een man die al meer dan een jaar probeert mij te neuken.
Nooit ontmoet. Af en toe popt ie weer op. Rare gast.
Huh ben je dat niet danquote:Op maandag 2 december 2019 20:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij is wel lekker. 24 nog maar. Wou dat ik een slet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |