Ja niet meer de dramamaandagdag blik.quote:Op zondag 1 december 2019 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit verandert het uiterlijk van Haags?
Niet wat ik bedoelde en je weet datquote:
Iemand moet hier toch werkenquote:
Ja.oepsquote:Op zondag 1 december 2019 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je postte door het slotje heen
Nee, ik ook niet.quote:Op zondag 1 december 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op mobiel heb je dat echt niet door
Klinkt Limburgs.quote:Op zondag 1 december 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Sagan is uit.
Mathieu van der Poel is in.
Boeiendquote:Op zondag 1 december 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Sagan is uit.
Weer gewonnen vandaag?quote:Op zondag 1 december 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Sagan is uit.
Heel de dag de deurbel. Sjefke wordt helemaal gek danquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel de dag de deurbel. Sjefke wordt helemaal gek dan
quote:
Knuf terug.quote:Op zondag 1 december 2019 21:02 schreef crv het volgende:
[..]![]()
knuf aan sjefke van Joey
Hoe gaat het met Sjef en zijn "Baas"
Gisteren met een ronde of 2 voorsprong.quote:
te druk en J gaat langzaam bergafwaarts helaas, het is al heel wat dat ie de zomer heeft overleeft.....quote:Op zondag 1 december 2019 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Knuf terug.
Gaat wel goed met Sjefke. Met de baas ook wel okee. En daar in de Elzas??
heeft slaapgebrekquote:
Niet echt knap.quote:Op zondag 1 december 2019 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gisteren met een ronde of 2 voorsprong.
Dit is zijn vriendin:[ afbeelding ]
MvdP as president.
chronisch, met 4 uur per nacht.quote:
Je moet je niet zoveel aantrekken van de ander.quote:Op zondag 1 december 2019 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scrup zegt van wel.
Jij post gewoon altijd door.
niet echtquote:
Dat is minder. Hoe oud is J. inmiddels??quote:Op zondag 1 december 2019 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
te druk en J gaat langzaam bergafwaarts helaas, het is al heel wat dat ie de zomer heeft overleeft.....
Knapper dan bitterbal.quote:Op zondag 1 december 2019 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt knap.
Vast puntige knieën ook
we weten het niet exact. we schatten tussen de 13 en 15. Hij is gedumpt zonder informatiequote:Op zondag 1 december 2019 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is minder. Hoe oud is J. inmiddels??
Ik had post 301, dat is de lapo.quote:Op zondag 1 december 2019 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scrup zegt van wel.
Jij post gewoon altijd door.
Wat ben je toch een filosoofquote:Op zondag 1 december 2019 21:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet je niet zoveel aantrekken van de ander.
Volg gewoon je gevoel.
Jij was de eerste en zal altijd de laatste zijn.
Ja, dat is dan inderdaad al aan de hoge kant. Sjefke is ook al 12. Je merkt wel dat ie al wat ouder is, maar hij doet het nog steeds goed..quote:Op zondag 1 december 2019 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
we weten het niet exact. we schatten tussen de 13 en 15. Hij is gedumpt zonder informatie
In kelderbox, met domotica geregelde shizzlequote:Op zondag 1 december 2019 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel de dag de deurbel. Sjefke wordt helemaal gek dan
Preciesquote:Op zondag 1 december 2019 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.komoepostzelfmaarhalenkut.nl
da's zieligquote:Op zondag 1 december 2019 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
In kelderbox, met domotica geregelde shizzle
J heeft gewoon teveel "mankementen".... zijn hart is te groot, voor veel voedsel allergisch, en je merkt dat zijn organen achteruit gaan. het is aftellen. hij heeft nog geen pijn maar zodra dat mee gaat spelen.......quote:Op zondag 1 december 2019 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan inderdaad al aan de hoge kant. Sjefke is ook al 12. Je merkt wel dat ie al wat ouder is, maar hij doet het nog steeds goed..
Waarom zielig? Sjefke bij jou hoor, niet in die kelderboxquote:
Aw dat is sneu zeg. Lukt uitlaten enzo dan nog wel?quote:Op zondag 1 december 2019 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
J heeft gewoon teveel "mankementen".... zijn hart is te groot, voor veel voedsel allergisch, en je merkt dat zijn organen achteruit gaan. het is aftellen. hij heeft nog geen pijn maar zodra dat mee gaat spelen.......
Oh verkeerd begrepenquote:Op zondag 1 december 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zielig? Sjefke bij jou hoor, niet in die kelderbox
Leven is niet achter een pc jezelf aftanken, makker.quote:Op zondag 1 december 2019 21:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rosé, bier en net een flinke teug vodka.
Tijd om te leven makker.
je bedoelde jezelf in de kelderbox ?quote:Op zondag 1 december 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zielig? Sjefke bij jou hoor, niet in die kelderbox
quote:Op zondag 1 december 2019 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
J heeft gewoon teveel "mankementen".... zijn hart is te groot, voor veel voedsel allergisch, en je merkt dat zijn organen achteruit gaan. het is aftellen. hij heeft nog geen pijn maar zodra dat mee gaat spelen.......
nietquote:Op zondag 1 december 2019 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leven is niet achter een pc jezelf aftanken, makker.
De eerste keer las ik kontje goed.quote:Op zondag 1 december 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch wel redelijk knap, leuke krulletjes en uitnodigend kontje.
tja het is K, maar eens is het voorbij. hij krijgt wel heel veel aandacht nuquote:
Alles in stappen..quote:Op zondag 1 december 2019 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leven is niet achter een pc jezelf aftanken, makker.
Dat is mijn kink, dat is dus niet gedwongen. Ok, deels, maar toch vrijwillig gedwongenquote:
Omdat ze een uitnodigend kontje heeft?quote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De eerste keer las ik kontje goed.
De tweede keer las ik wat anders.
Bitterbal en ik passen helaas niet bij elkaar.
Of Sammzquote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie geen CherryLips dus ik vermoed KSC.
Ik oordeel niet op kontjes.quote:Op zondag 1 december 2019 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze een uitnodigend kontje heeft?
Ananas en pizza ook niet en toch vreten mensen het.quote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De eerste keer las ik kontje goed.
De tweede keer las ik wat anders.
Bitterbal en ik passen helaas niet bij elkaar.
True, dan zou het echt wel de definitie van R&P zijnquote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie geen CherryLips dus ik vermoed KSC.
En Straw toch?quote:Op zondag 1 december 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, dan zou het echt wel de definitie van R&P zijn
Moet dat echt zijn of mag het ook beetje hulp van een plastisch chirurg hebben gehad?quote:
Puur natuur.quote:Op zondag 1 december 2019 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet dat echt zijn of mag het ook beetje hulp van een plastisch chirurg hebben gehad?
Lijkt me echt scary, zo'n implantaatquote:
Hip en ondeugend koppie.quote:
Ja ook, maar kont nog erger. Daar zit en stuiter je ook opquote:
Het ziet er gewoon onnatuurlijk lelijk uit. Sport kontjes daarentegenquote:Op zondag 1 december 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ook, maar kont nog erger. Daar zit en stuiter je ook op![]()
Stel dat dat mis gaat ofzo
Brrrr
Plus gewoon lelijk en onnodig gelukkig
Ik stuiter zo weinig mogelijk op mijn kont hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ook, maar kont nog erger. Daar zit en stuiter je ook op![]()
Stel dat dat mis gaat ofzo
Brrrr
Plus gewoon lelijk en onnodig gelukkig
Pizza Hawaiquote:Op zondag 1 december 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ananas en pizza ook niet en toch vreten mensen het.
Gezicht?quote:Op zondag 1 december 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hip en ondeugend koppie.
Sterke benen.
Stevige krachtige billen.
Platte buik.
Krachtige armen.
Etcetc
Ananas behoort ten nimmer opgewarmd te worden en al helemaal uit de buurt van pizza blijven!quote:
wtf is een hip koppie?quote:Op zondag 1 december 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hip en ondeugend koppie.
Sterke benen.
Stevige krachtige billen.
Platte buik.
Krachtige armen.
Etcetc
Dit.quote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ananas behoort ten nimmer opgewarmd te worden en al helemaal uit de buurt van pizza blijven!
Als ik lesbo zou zijn zou ik voor dikke niet te sportieve billen gaan denk ikquote:Op zondag 1 december 2019 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon onnatuurlijk lelijk uit. Sport kontjes daarentegen![]()
Zeg jij nou niks , jij lust bijna niksquote:
Annanas schijven op de BBQquote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ananas behoort ten nimmer opgewarmd te worden en al helemaal uit de buurt van pizza blijven!
quote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier moet je het mee doen
[ afbeelding ]
Tijdens muziek luisteren, op werk als ik aan het nadenken ben, doe dat best vaak als ik er zo over nadenkquote:Op zondag 1 december 2019 21:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik stuiter zo weinig mogelijk op mijn kont hoor.
Gisteren 1 keer toen ik van achteren neergehaald werd en ik op kont landde, maar verder niet graag,
Je bent voor zover ik weet geen lesbo dus...... Dikke reet ?quote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik lesbo zou zijn zou ik voor dikke niet te sportieve billen gaan denk ik
Beetje een eihoofd.quote:
2 keer niks is nog steeds niksquote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar terug!
Ik lust veel meer tegenwoordig.
Het was in een sprintje, ik was sneller, hij gleed van achteren zo mijn benen onder mijn lijf vandaan. Dus ik stuiterde letterlijk op hem en toen op de grond.quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Tijdens muziek luisteren, op werk als ik aan het nadenken ben, doe dat best vaak als ik er zo over nadenk
Vanuit stand op je kont is wel pijnlijk trouwens
Nu heb ik zo'n beeld van een negerinnen reet die nog 3 maanden blijft natrillen als je erop slaatquote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik lesbo zou zijn zou ik voor dikke niet te sportieve billen gaan denk ik
Daar heb je enerverende slow motions van op internet....quote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n beeld van een negerinnen reet die nog 3 maanden blijft natrillen als je erop slaat
Ik heb een dikke reet ja. Maar dat wil toch niet zeggen dat dat ook mijn voorkeur zou zijn voor een partnerquote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent voor zover ik weet geen lesbo dus...... Dikke reet ?
Neger?quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje een eihoofd.
Volle wenkbrauwen.
Kort bruin haar.
Aanwezige neus.
Lichte baardgroei.
Iets te brede mond.
Volle lippen.
Expres?quote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het was in een sprintje, ik was sneller, hij gleed van achteren zo mijn benen onder mijn lijf vandaan. Dus ik stuiterde letterlijk op hem en toen op de grond.
Ja, het was best expres van hem ja. Sommige mensen kunnen het niet hebben als andere beter/sneller/slimmer/sterker zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Expres?
Ik deed dat als verdediger trouwens wel vaak, iemand onderuit halen
Er is dit jaar een slomo gif op twitter gegooid van een Mercedes die met alle banden vol over een kerb gaat en je de achterbanden als een malle ziet trillen, maar kan dat gifje zo snel niet vinden. Dat ging er door mijn hoofd heenquote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar heb je enerverende slow motions van op internet....
Pets en dan.... drilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Ah ja mooi die high speed cameras. Zo zijwaarts over de kerb en dan zie je die banden bijna van het wiel aflopen en weer terug erop gaan.quote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is dit jaar een slomo gif op twitter gegooid van een Mercedes die met alle banden vol over een kerb gaat en je de achterbanden als een malle ziet trillen, maar kan dat gifje zo snel niet vinden. Dat ging er door mijn hoofd heen
Dat was de mijnequote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n beeld van een negerinnen reet die nog 3 maanden blijft natrillen als je erop slaat
Jou kennende flink teruggepakt later?quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het was best expres van hem ja. Sommige mensen kunnen het niet hebben als andere beter/sneller/slimmer/sterker zijn.
Ik was het alle 4....
Ik heb koffiequote:
Nee, ik moest er om lachen, en voelde mij gevleid door zijn actie.quote:
Ga je doen met die kool?quote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb koffie
En ben witte kool aan het snijden voor lunch morgen
Dat irritatieknopje vinden en dan blijven drukken erop, lachen en al. Heerlijkquote:Op zondag 1 december 2019 21:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik moest er om lachen, en voelde mij gevleid door zijn actie.
Heerlijk man als je iemand zo uit de wedstrijd kan spelen dat ze zo gefrustreerd rondlopen.
Die linkse is nog bestquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was de mijne![]()
Niet mijn reet, maar zoiets als dit vind ik best mooi om te zien
[ afbeelding ]
Max Verstappen die op Circuit Gilles de Villeneuve best kort en best hard langs een muurtje rijdquote:
Ben ik zo een beetje op weg?quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje een eihoofd.
Volle wenkbrauwen.
Kort bruin haar.
Aanwezige neus.
Lichte baardgroei.
Iets te brede mond.
Volle lippen.
Koken en dan met soort van bechamelsaus met wat nootmuskaat. Want vind ik altijd stiekem het lekkerste ermee. Al is koolsla ook lekker hoor maar nu geen zin in.quote:
Dit soort dingen zijn wel bizar om in slomo te zienquote:
Dat is wel een close one jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Max Verstappen die op Circuit Gilles de Villeneuve best kort en best hard langs een muurtje rijd
Het kleurtje klopt niet.quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik zo een beetje op weg?
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik zo een beetje op weg?
[ afbeelding ]
Dat is wel een tikkeltje discriministisch hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij volle lippen denk ik aan een neger
Koolsla is zeker lekkerquote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Koken en dan met soort van bechamelsaus met wat nootmuskaat. Want vind ik altijd stiekem het lekkerste ermee. Al is koolsla ook lekker hoor maar nu geen zin in.
Morgen dan opwarmen op werk
quote:
Nou 😅😅😅quote:Op zondag 1 december 2019 21:47 schreef scrupuleus het volgende:
Maar als je je ogen dicht doet voel je dat niet.
Ja soms ben ik ook wel een rascititsiastquote:Op zondag 1 december 2019 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een tikkeltje discriministisch hoor.
Ik vind de naam van die saus al vies klinken, dat kan gewoon niet lekker zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij witte kool met bechamelsaus kan ik me niet zoveel voorstellen
Ik heb liever zulk kontjequote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De rechtse mag er ook best wezen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Je bent zelf ook apart toch?quote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms ben ik ook wel een rascititsiast
En dyslectisch?quote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms ben ik ook wel een rascititsiast
quote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever zulk kontje
Ik vind het rokje wel leuk. De kont te weinig om beet te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
[..]
Lekker ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te doen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind de naam van die saus al vies klinken, dat kan gewoon niet lekker zijn.
Net als dat drapje wat er vaak bij bloemkool zit.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n soort drapje jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind de naam van die saus al vies klinken, dat kan gewoon niet lekker zijn.
Net als dat drapje wat er vaak bij bloemkool zit.
[..]
Wat een kleine kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zo'n wit, net niet doorzichtig drapje, met groene spikkeltjes erin, die net wel van je lepel druipt als je hem op zijn kant houdt.quote:
Iets meer mag wel, zolang het maar niet te blubberig wordquote:Op zondag 1 december 2019 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind het rokje wel leuk. De kont te weinig om beet te pakken.
Ja duhquote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gepaneerde gefrituurde bloemkool vind ik wel lekker. Alles is lekker uit de frituur
Je hebt ook grotere konten die niet blubberig zijn natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets meer mag wel, zolang het maar niet te blubberig word
Oh groentensaus van Knorr/Honigquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo'n wit, net niet doorzichtig drapje, met groene spikkeltjes erin, die net wel van je lepel druipt als je hem op zijn kant houdt.
Ditquote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef Molo het volgende:
Wat is jou een typische wielrennerskont trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Jep, maar blubber kontenquote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt ook grotere konten die niet blubberig zijn natuurlijk.
Ook al zon verschrikkelijk fout iets.quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh groentensaus van Knorr/Honig![]()
![]()
Nee dat bedoel ik niet
Ik bedoel saus net als in ragout, maar dan wat dunner en met nootmuskaat erdoor
quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit![]()
Openen op eigen risico overigens
Iets te strak voor mij (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
) maar goeie kont ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit![]()
Openen op eigen risico overigens
Die lijkt verdacht veel op de mijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Oh mennnnnquote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ook al zon verschrikkelijk fout iets.
Ragout....
Kots ziet er nog appetijtelijker uit....
Hier ga ik volgende keer op letten!quote:Op zondag 1 december 2019 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die lijkt verdacht veel op de mijne.
In zon verschrikkelijk droog bladerdeegbakje met los dekseltje uit de oven zeker?quote:Op zondag 1 december 2019 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh mennnnn![]()
Maar goed dat jij niet in mijn familie zit. Elke kerst weer in de middag
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In zon verschrikkelijk droog bladerdeegbakje met los dekseltje uit de oven zeker?
Mwah, meestal te gespierdquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij lijkt elke kont in zo'n wielrenpakje daar op....
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dochter en mijn zoon nooit een setje worden.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dochter en mijn zoon nooit een setje worden.
Ik heb ooit iemand horen zeggen toen de Tour op stond dat wielrenners veel te veel spek op hun reet hebben zitten voor prof sportersquote:
He niet zomaar mijn foto's online gooien.quote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef Molo het volgende:
Volle mannenkonten![]()
Dus niettttt dit. Wat wel knap is trouwens hoor. Ben je zo massive, heb je zo'n beroerd kleine kont
[ afbeelding ]
Nieuwsgierig nu naar wie dat zeiquote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand horen zeggen toen de Tour op stond dat wielrenners veel te veel spek op hun reet hebben zitten voor prof sporters![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He niet zomaar mijn foto's online gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Muis toen ik het had over mijn afgetrainde kontjequote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:13 schreef Molo het volgende:
Ik heb zin om de rest van mijn ramen ook te zemen![]()
![]()
Heb je ramen gezeemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op zondag 1 december 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis toen ik het had over mijn afgetrainde kontje
Ja vanmiddagquote:
Trekt (hihaho) dat dan ook meer om anaal te doen of dat niet?quote:Op zondag 1 december 2019 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooit een prof-schaatster gehad, die had zo’n lekkere kont he.
Was je zeker wel keer op tijd of niet? ik bedoel.... 5 uur te vroeg vertrokken...quote:Op zondag 1 december 2019 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja vanmiddag
Aangezien ik wat tijd over had door een faalplanning
Dacht dat we gingen lunchen met familie, maar bleek diner te zijn
Zoiets jaquote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was je zeker wel keer op tijd of niet? ik bedoel.... 5 uur te vroeg vertrokken...
Wie is dat?quote:Op zondag 1 december 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Jutta Leerdam b.v.
https://www.instagram.com/p/B1dmWnui7Z8/?igshid=ntmsv82oexxk
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Trekt (hihaho) dat dan ook meer om anaal te doen of dat niet?
#durftevragen
Ja ik dacht dat ze ook aan wielrennen deed. Maar miss vergis ik mij.quote:
Een influenzaquote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is meer een aanfachtsmevrouw dan topsporter bedoeld die denk ik.
Is NK sprint... dan ben je topsporter hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met aandachtshoeren die topsporter zijnquote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen mannen ook als ze Jutta zien.
Truequote:Op zondag 1 december 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met aandachtshoeren die topsporter zijn
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/L9BDQ86Ggs3bQChER9s0KYKBKB0=/670x377/smart/https://cdn.indicium.nu/s(...)mages.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 1 december 2019 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zo praat je toch niet serieus over je zaad hč
Ja man, te treurigquote:Op zondag 1 december 2019 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, 190K volgers. Daar verdienen ze meer mee dan dat matige schaatsen.
Ik vind dat zo walgelijkquote:
Zouden ze moeten verbieden inderdaad!quote:Op zondag 1 december 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dat zo walgelijk
Mannenpap enzo![]()
![]()
![]()
![]()
Dan stel je een term als puddingkanon ook niet op prijs?quote:Op zondag 1 december 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dat zo walgelijk
Mannenpap enzo![]()
![]()
![]()
![]()
Zulke mannen hun je kwarktassen.met sigarenpeuken als tepelsquote:Op zondag 1 december 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zouden ze moeten verbieden inderdaad!
Voor je het weet krijg je er soa's van zoals platjes of een kind![]()
![]()
Ik verhoog mijn tarief ook bij spelfouten.quote:Op zondag 1 december 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Een tijdje terug heb ik zo’n influencer “getest” op LinkedIn notabene.
Ze voegde me toe en zei dat ze opdrachten zocht. Ze deed het werk met haar zus, ze zagen er knap en rijk uit. Ik gaf terug dat ik voor werk naar een symposium moest in Dubai en dat zei en haar zus de hele week moesten “entertainen” omdat we in een hotel zaten.
Was prima misschien werd het tarief wat hoger.
Nee niet echtquote:Op zondag 1 december 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan stel je een term als puddingkanon ook niet op prijs?
Thx boeda.quote:Op zondag 1 december 2019 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verhoog mijn tarief ook bij spelfouten.
Jou wat extra inkomsten gunnenquote:
Man man man, kun je eindelijk je macht uitbuiten laat je het lopen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is verder wel een geschikte kerel dus ik zie het door de vingers.
Kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 1 december 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Een tijdje terug heb ik zo’n influencer “getest” op LinkedIn notabene.
Ze voegde me toe en zei dat ze opdrachten zocht. Ze deed het werk met haar zus, ze zagen er knap en rijk uit. Ik gaf terug dat ik voor werk naar een symposium moest in Dubai en dat zij en haar zus de hele week moesten “entertainen” omdat we in een hotel zaten.
Was prima misschien werd het tarief wat hoger.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, kun je eindelijk je macht uitbuiten laat je het lopen.
Geen geschikt materiaal om de politiek in te gaan
Tuk ze!quote:Op zondag 1 december 2019 22:47 schreef Molo het volgende:
Kool met prut klaar, tijd voor bed
Lang leve mijn elektrische deken![]()
![]()
Kijk aan, slijmen heb je wel aardig onder de kniequote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laat ik over aan jonge honden (konijnen) zoals jij
Niet voor Trumpquote:Op zondag 1 december 2019 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk aan, slijmen heb je wel aardig onder de knie![]()
* DerRabbit noteert Buda even op het lijstje met toekomstige staff leden van het witte huis
Daarvoor ook het toevoegsel 'toekomstig'quote:
Alleen jammer dat Washington zo’n vreselijke stad isquote:Op zondag 1 december 2019 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarvoor ook het toevoegsel 'toekomstig'
Dat geloof ik je dan maar op je woord, ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 1 december 2019 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Washington zo’n vreselijke stad is
Ik ben er één keer geweest. Verpauperde zooi zodra je één voet buiten het centrum zet.quote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik je dan maar op je woord, ben er nog nooit geweest.
Je mag ook best op afstand werken, regelen we wel een leuk vakantie huisje in Boedapest voor de minister van buitenlandse zaken
Ik heb soortgelijke verhalen over andere Amerikaanse steden gehoord van mensen die er geweest zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest. Verpauperde zooi zodra je één voet buiten het centrum zet.
O ja, met een goed salaris wil ik wel in Boedapest wonen
Wij zaten op een kwartier lopen van Capitol Hill. En kregen het advies ‘s avonds niet buiten te lopen in de omgeving van het hotel. Te gevaarlijkquote:Op zondag 1 december 2019 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb soortgelijke verhalen over andere Amerikaanse steden gehoord van mensen die er geweest zijn.
Al staan Detroit en Indianapolis wel boven aan mijn lijstje van Amerikaanse steden die ik ooit wil bezoeken.
It's like a do not enter sign, it just beggs you to goquote:Op zondag 1 december 2019 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij zaten op een kwartier lopen van Capitol Hill. En kregen het advies ‘s avonds niet buiten te lopen in de omgeving van het hotel. Te gevaarlijkWel gedaan natuurlijk
Ik kan wel raden waarom precies die twee steden
quote:Op zondag 1 december 2019 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
It's like a do not enter sign, it just beggs you to go![]()
![]()
En inderdaad. Om te zien in welke plekken Amerikanen motoren bouwen met hetzelfde vermogen dat wij Europeanen uit puntenslijpers halen
Zulke buurten moet je ook gezien hebben als je echt wil zeggen dat je een stad/regio gezien hebt!quote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]achterbuurten
Technisch is het allemaal redelijk sneu. En toch heb ik wel een zwak voor Amerikaanse auto’s.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke buurten moet je ook gezien hebben als je echt wil zeggen dat je een stad/regio gezien hebt!
Om eerlijk te zijn snap ik de basis filosofie achter de Amerikaanse auto industrie wel, maar in gods naam, ga niet alleen maar groter om meer vermogen te halen. Perfectioneer het spul wat je hebt.
Precies dat dus. Bij motoren tot 1 liter kun je met een dual of variabele turbo nog best prima vermogen niveaus halen die bij een totaal gewicht van rond de 1000 kilo rappe stad wagentjes produceren.quote:Op zondag 1 december 2019 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]absoluut!
Mijn auto heeft een 0,9 liter driecilinder met turbo. Een grasmaaiermotortje. Maar best rap en heel zuinig. Dat is wel even iets anders dan die conventionele benzineslurpers daar ja
Mwah kan uitslapenquote:Op maandag 2 december 2019 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je gaat slapen, mag je zo weer werken joh!
Boksquote:Op maandag 2 december 2019 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook
Geen zin om al naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |