Nope.quote:
Vanaf volgend jaar hebben wij ook geen Zwarte Pieten meer door de linkse en islamitische partijen in de raad.quote:Op donderdag 5 december 2019 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Veel plezier vandaag met zwarte Piet allemaal.
Nee, omdat linkse partijen ze gelijk geven.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:32 schreef Travnik het volgende:
[..]
Tot zover spelen ze het bijzonder slim, en het is een grotere club dan het lijkt.
Weet je waarom ze gaan winnen?. Omdat ze gelijk hebben.
Waarom zijn al die veranderingen dan doorgevoerd?.quote:
Vanwege de slappe knieën van linkse partijen.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:35 schreef Travnik het volgende:
[..]
Waarom zijn al die veranderingen dan doorgevoerd?.
Ketting weg, zoeloelippen weg, bijna geen kroeshaar meer, en in de randstad roetveegpieten.
Dus wat jou betreft zouden al die (raciale) kenmerken mogen blijven?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Vanwege de slappe knieën van linkse partijen.
Sinds wanneer hebben linkse partijen veel macht in Nederland? Op enkele gemeentes na is Nederland een land waar rechts regeert.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nee, omdat linkse partijen ze gelijk geven.
Vind ik niet echt te vergelijken.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:44 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, maar dan krijg je weer de "vuurwerk-verbod" discussie..
Daarom rechts stemmen volgende keer. En vanwege nog wat andere zaakjes.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nee, omdat linkse partijen ze gelijk geven.
Meer dan je denkt, want als ze gaan inspelen op gevoel met dat 'jij racist' geschreeuw, gaat vrijwel iedereen overstag omdat je eigenlijk als groot bedrijf de discussie niet kon aangaan na zo'n frame.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:48 schreef papert het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben linkse partijen veel macht in Nederland? Op enkele gemeentes na is Nederland een land waar rechts regeert.
Alleen geen vvd ajb.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarom rechts stemmen volgende keer. En vanwege nog wat andere zaakjes.
Rode lippen mag van mij. Maar niet dikker gemaakt. Gewoon lippenstift op, niks racistisch aan.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:41 schreef Travnik het volgende:
Dus wat jou betreft zouden al die (raciale) kenmerken mogen blijven?
Verder zijn er geen fatsoenlijke / beschaafde rechtse partijen.quote:
Haha ja alles is maar de schuld van links omdat rechts geen ruggengraat heeft.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:19 schreef Red_85 het volgende:
Meer dan je denkt, want als ze gaan inspelen op gevoel met dat 'jij racist' geschreeuw, gaat vrijwel iedereen overstag omdat je eigenlijk als groot bedrijf de discussie niet kon aangaan na zo'n frame.
Wat allemaal?quote:
Jouw mening....quote:Op donderdag 5 december 2019 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verder zijn er geen fatsoenlijke / beschaafde rechtse partijen.
Dan heb je een ander beeld van bedrijven dan ik heb. Bedrijven hebben als voornaamste doel winst maken. Ze zullen ook de keuze maken waarmee ze de grootste winst maken. Daar is geen frame tegen opgewassen. Zeker niet als deze van linkse partijen komt.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, want als ze gaan inspelen op gevoel met dat 'jij racist' geschreeuw, gaat vrijwel iedereen overstag omdat je eigenlijk als groot bedrijf de discussie niet kon aangaan na zo'n frame.
Gelukkig is dat ook langzaam aan het veranderen, want het is gewoon bullshit om als rubberen robby overal naar te luisteren wat jankmuilen willen.
De enige die ZP als neger/ slaaf zien zijn de tegenstanders , probleem ligt echt bij henzelfquote:Op donderdag 5 december 2019 09:41 schreef Travnik het volgende:
[..]
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:03 schreef Enchanter het volgende:
De enige die ZP als neger/ slaaf zien zijn de tegenstanders , probleem ligt echt bij henzelf
watisdeze!??quote:Op donderdag 5 december 2019 11:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Volgens mij, en volgens velen met mij, zijn alle mensen op de wereld huidskleurig. En dit is een tint in het bruine kleurenspectrum.
Elke huidskleur is normaal, toch zien zij zelf hun donkere huidskleur als afwijkend en spreken in termen als 'witte mensen' en 'zwarte mensen'. En die bestaan dus niet.
De anti-pieten zijn degenen die huidskleur een probleem vinden. Zij zijn de racisten.
Wat jij als raciale kenmerken ziet, zie ik als syncretisme van verschillende culturele uitingen die tot het Sinterklaasfeest hebben geleid. Het enige wat ik zou veranderen is verschillende soorten haardracht bij de Zwarte Pieten.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:41 schreef Travnik het volgende:
[..]
In de grote steden is een linkse meerderheid. Daar wordt of is Zwarte Piet afgeschaft door de gemeente.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:48 schreef papert het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben linkse partijen veel macht in Nederland? Op enkele gemeentes na is Nederland een land waar rechts regeert.
In Den Haag en Eindhoven is zwarte piet afgeschaft door een VVD burgemeester.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
In de grote steden is een linkse meerderheid. Daar wordt of is Zwarte Piet afgeschaft door de gemeente.
In Nederland staat de burgemeester boven de partijen. Bovendien stemde de VVD in Den Haag tegen de afschaffing van Zwarte Piet. In Eindhoven weet ik niet wie voor en tegen een motie hebben gestemd. Verder heb ik de VVD nooit links genoemd. Niet zwansen dus.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
In Den Haag en Eindhoven is zwarte piet afgeschaft door een VVD burgemeester.
Ik weet, ik weet, VVD is ook links.
Graag on topic blijven. Ik zal nooit op FvD of de PVV stemmen vanwege diverse redenen, maar ben voor het behoud van Zwarte Piet.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jouw mening....
Blijkbaar is liegen, bedriegen en verzwijgen fatsoenlijk en beschaafd. Als dat je standaard is, snap ik wel waarom jij zo links georiënteerd bent inderdaad.
Tja, verklaart wel het hoge werkloosheidscijfer van een bepaalde bevolkingsgroep. Ze voelen zich al gauw een slaaf.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef KingRadler het volgende:
Maar als je voor een baas werkt dan ben je toch automatisch een slaaf.
Zwarte Piet moet ook werken voor Sinterklaas.
De Sint doet geen flikker en laat Zwarte Piet het zware werk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |