Yup heb er 6 gebeld sommige al weg deze bleef als best en goedkoopste overquote:
Euh als je het voor elkaar krijgt om een groep van hun bij elkaar te krijgen op eenzelfde dag. Haha. Graagquote:Op woensdag 4 december 2019 13:06 schreef Tailless het volgende:
Kunnen we niet ook tegen tweakers schieten?
misschien eerst een datum prikken.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:09 schreef kree het volgende:
Maar ff serieus want is in eerste belangrijk want ik moet aantal personen doorgeven, datum maakt niet zo uit want plek zat. Maar er moet er eentje komen natuurlijk.
Ja klopt maar we waren nog net bij locatie, ok die is handig denk ik hoewel het wss met vanaf het ov stukje lopen is wel.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:11 schreef Tailless het volgende:
[..]
misschien eerst een datum prikken.
En dus wellicht terug als er later via mijn fok code boeken. Maar die kans is haast 0 weet het nu al, kreeg geen betere deal. Helaas. Dus is wat het is in prijsquote:Op woensdag 4 december 2019 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt maar we waren nog net bij locatie, ok die is handig denk ik hoewel het wss met vanaf het ov stukje lopen is wel.
Dus eerst wie ziet het zitten sowieso, zie website is verzekering inc kom je op 29 euro dan of minder als we met meer dan 10 zijn.
Maak jij het topic?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:21 schreef kree het volgende:
Wellicht moeten we tweakers uitdagen? Lol dat zou wel legendarisch zijn. Hhaha iemand daar contacten. 10/10 zou leuke strijd zijn?
Zou wel willen maar heb er geen account meer daar, iemand die het wel heeft moet dat even doen graagquote:
lol dat was bij spreke van natuurlijk. Maar ik moet dat van te voren betalen, wat betekent iedereen moet het tevoren daarvoor weer betalen ook aan mij. Dus hoe cool zou het zijn. Tweakers tegen fok. Lol. Ik zie het nu al voor mequote:
Nee het gaat keihard als paintball. Ja doet pijn, maar je overleefd het wel hoorquote:
Min liefst 8 personen en dan komen we met vervoer vanaf ams cs of Sloterdijk met een bus daar voor 6 euro extra. Ik doe het ervoor.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:06 schreef kree het volgende:
Ok vanaf hier willen ze een busje regelen, Dat komt op de prijs maar gedeeld is het Max 5 euro de man.
https://www.paintballspaarnwoude.nl/
Met optie bbq maar dat moeten we even zien. Enige trouwens van alle met wel ok contact en heb er 10 of meer gebeld.
Ik zeg we gaan daarvoor, met auto ook te bereiken btw. En gratis parkeren. Is openlucht en in een “bos” wat ook leuk is... verzekerd allle kleding en guns zijn daar.
Hiermee kan ik wellicht wel iets op de FP. Je wil serieus tweakers uitdagen voor een wedstrijd?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:18 schreef kree het volgende:
ok we moeten team van 8 hebben hè en dan gaat het tegen elkaar in 4. Euhm tweakers zullen wel te nietig zijn weer![]()
Komop waar is het andere team?
Ja doe maar en ze mogen mij mailen voor info. Maar moet even via jou want wil niet mijn e-mail openbaar hebben.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hiermee kan ik wellicht wel iets op de FP. Je wil serieus tweakers uitdagen voor een wedstrijd?
Ik zou het niet weten als we maar met min. 8 totaal zijn. @DJMO. daag ze maar uit hoor die tweakers, eens kijken of ze in het echt ook zo handig zijn als in games..quote:
Jullie zullen echt zo gruwelijk hard worden in/af gemaaktquote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten als we maar met min. 8 totaal zijn. @:DJMO. daag ze maar uit hoor die tweakers, eens kijken of ze in het echt ook zo handig zijn als in games..
Wellicht maar denk het vooralsnog niet want er is niet eens een ander team?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:57 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Jullie zullen echt zo gruwelijk hard worden in/af gemaakt
Haha trouwens wellicht maar ik ga niet zonder strijd onder... ok handjes in de lucht is niet schieten meer. Dat is regel.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:57 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Jullie zullen echt zo gruwelijk hard worden in/af gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |